JuppHerlig da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JuppHerlig da.
Så deiligTakk , første gang vi har helt splitter ny bil
Vi har varme i bad, gang og stuegulv. Har brukt oljeovn men når vi så hvor mye strøm den trakk så ble det varme i gulvene.Varmekabler har vi på badet og i kjellergangen.
Vi har en varmepumpe som holder en viss grunnvarme i huset, så det ikke er 7 grader når en våkner, men 17, liksom. Sammen med en lang panelovn under et par trrkkfulle vindu.
Så har vi vifteovn som kan hjelpe oss opp i met behagelig temperatur, lokalt, mens vedfyring gir mer hele huset varme
Blir brq det, bare håper den kommmer seg fra kaia i Oslo , den er jo tollklarert men det var visst tid å kommme videreSå deilig
Smittetallene i helgen var fine de, så år vi se hvordan de er i kommedne uke. Jeg krysser fingrene.Mandag.
Jeg vet det var søndag i går og at nattens smittetall på mandager pleier å være lave, men føles fremdeles veldig godt at de er godt under 200.
Denne engelske mutasjonen burde kanskje skremme meg mer enn den gjør, men smittetallene har vært synkende allerede før den ble oppdaget, og har mest sannsynlig vært her siden romjulen....
Håper resten av uka ser fine ut også.Smittetallene i helgen var fine de, så år vi se hvordan de er i kommedne uke. Jeg krysser fingrene.
Håper resten av uka ser fine ut også.
Gratulerer . Hvilken bil blev det?Ny bil bestilt
Skjønner veldig godt att du gruer deg. Har selv vart på utredning møter og veiledning med minsteman. Er fortsatt under veiledning og fått mye hjelp. her har vi og avtalt att bara meg er på møter på BUP pga pappen må levere 2 andre på skolen. Så der er fleksible lykke til.Gleder meg egentlig bare til februar er over.
Frøkna skal starte utredning ved BUP og jeg gruer meg skikkelig.
3 møter med dem i løpet av februar.
Prøvd å ringe dem for å finne ut om vi begge skal være med på foreldre møtene, det er umulig at vi begge er med der og få levert Lille U i barnehagen først.
Hva slags bord?Sofa og bord kommer på torsdag. Frøkna, mor og far har alle fått nye tøfler.
Laken er kjøpt inn til senga til frøkna.
Gått nesten 12,000 skritt idag.
Føler meg helt tappa for krefter nå.
https://www.opel.no/personbil/corsa...N-NhaiD2SNDahTMM22waAi6LEALw_wcB&gclsrc=aw.dsGratulerer . Hvilken bil blev det?
Salongbord. Kan ta bilde når det kommerHva slags bord?
Gleder meg egentlig bare til februar er over.
Frøkna skal starte utredning ved BUP og jeg gruer meg skikkelig.
3 møter med dem i løpet av februar.
Prøvd å ringe dem for å finne ut om vi begge skal være med på foreldre møtene, det er umulig at vi begge er med der og få levert Lille U i barnehagen først.
God februar alle sammen Her var mannen på intervju i dag, håper han får den...men det er jo ikke sikkert