Februarskravla!

Varmekabler har vi på badet og i kjellergangen.
Vi har en varmepumpe som holder en viss grunnvarme i huset, så det ikke er 7 grader når en våkner, men 17, liksom. Sammen med en lang panelovn under et par trrkkfulle vindu.

Så har vi vifteovn som kan hjelpe oss opp i met behagelig temperatur, lokalt, mens vedfyring gir mer hele huset varme
Vi har varme i bad, gang og stuegulv. Har brukt oljeovn men når vi så hvor mye strøm den trakk så ble det varme i gulvene.
 
Mandag.
Jeg vet det var søndag i går og at nattens smittetall på mandager pleier å være lave, men føles fremdeles veldig godt at de er godt under 200.
Denne engelske mutasjonen burde kanskje skremme meg mer enn den gjør, men smittetallene har vært synkende allerede før den ble oppdaget, og har mest sannsynlig vært her siden romjulen....
 
Mandag.
Jeg vet det var søndag i går og at nattens smittetall på mandager pleier å være lave, men føles fremdeles veldig godt at de er godt under 200.
Denne engelske mutasjonen burde kanskje skremme meg mer enn den gjør, men smittetallene har vært synkende allerede før den ble oppdaget, og har mest sannsynlig vært her siden romjulen....
Smittetallene i helgen var fine de, så år vi se hvordan de er i kommedne uke. Jeg krysser fingrene.
 
Gleder meg egentlig bare til februar er over.
Frøkna skal starte utredning ved BUP og jeg gruer meg skikkelig.
3 møter med dem i løpet av februar.
Prøvd å ringe dem for å finne ut om vi begge skal være med på foreldre møtene, det er umulig at vi begge er med der og få levert Lille U i barnehagen først.
 
Gleder meg egentlig bare til februar er over.
Frøkna skal starte utredning ved BUP og jeg gruer meg skikkelig.
3 møter med dem i løpet av februar.
Prøvd å ringe dem for å finne ut om vi begge skal være med på foreldre møtene, det er umulig at vi begge er med der og få levert Lille U i barnehagen først.
Skjønner veldig godt att du gruer deg. Har selv vart på utredning møter og veiledning med minsteman. Er fortsatt under veiledning og fått mye hjelp. her har vi og avtalt att bara meg er på møter på BUP pga pappen må levere 2 andre på skolen. Så der er fleksible :) lykke til.
 
Ja ja migrene med aura ble konklusjonen for kengubarnet etter legebesøket .. blæ sltså
 
God februar alle sammen:) Her var mannen på intervju i dag, håper han får den...men det er jo ikke sikkert :)
 
Gleder meg egentlig bare til februar er over.
Frøkna skal starte utredning ved BUP og jeg gruer meg skikkelig.
3 møter med dem i løpet av februar.
Prøvd å ringe dem for å finne ut om vi begge skal være med på foreldre møtene, det er umulig at vi begge er med der og få levert Lille U i barnehagen først.

Eg har vert gjennom BUP med ein og holder på med andre. Dei vil ha begge foreldre med.
 
Back
Topp