Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh, det må jeg prøve meg på!
Har du oppskrift?
Det har jeg
http://trinesmatblogg.no/2013/06/28/pavlova-med-sitronkrem-og-friske-baer/
Jeg har også ripsbær på kaken![]()
Bare hyggeligDen var kjempe god
![]()
Tips til en god sjokoladekake til 5-årsbursdag?
Den må være safe, for jeg skal ikke være der selv når det feires, bare bake![]()
platekake som i langpanne?Safe sjokoladekake: platekake med trøffelkremOgså kan du evt pynte litt med kvikk lunch og nonstop?
Takk <3
Takk <3
Noen som har oppskrift på enkelt og saftig skjoladekake med smørkrem sjokoladeglasur? Jeg er mer glad i glasuren enn selve kaken, så glasuren må være dritgod!![]()
Excuse my french
![]()
Takk!!Oppskrifta eg gav til Stinefine er veldig enkel og veldig saftigSmørkrem kan evt finna til deg når eg kjem heim
Men den trøffel glasuren er også kjeeeeempe god. Pleier å ta det som evt er igjen på eit glass også har eg laurdagsnopet mitt
![]()
Kommer an på hvor viktig bryllupskaken er for dereAngående kaker... er usikker på om jeg "gidder" å bruke penger på en bryllupskake fra bakeri eller om jeg bare skal få noen jeg kjenner til å lage den... hva tenker dere??
Kommer an på hvor viktig bryllupskaken er for derejeg hadde nok lagt litt penger i den. Men jeg er perfeksjonist, er derfor jeg ikke kan gifte meg
![]()