Februardamer sin kaketråd ❤️

Kommer an på hvor viktig bryllupskaken er for dere:p jeg hadde nok lagt litt penger i den. Men jeg er perfeksjonist, er derfor jeg ikke kan gifte meg:p

Jeg må spare i ganske mange år for å ha råd til mitt perfeksjonistiske bryllup også ;) hehe
 
Ja, det er bra du tåler litt!

Har du prøvd sukrin gold? Noen sier at det smaker bedre... Disse helseguruene bruker jo dette til alt mulig (eks kriweb). Jeg prøvde en gang en mud cake som fotballfruen la ut. Men det smakte helt jævlig. Men det var med vanlig sukrin da.

Har brukt en del sukrin, blir bra det altså :) men må ha i litt mindre enn det står i en oppskrift, for den får en bismak om det er for mye av den ;)
 
Gleder meg til å komme meg på jobb igjen, så kan jeg legge ut masse bilder her :)
 
Er du konditor da kanskje?:)

Nei, kokk :) Men i den jobben jeg har nå, lager jeg alle måltider i løpet av døgnet, inkludert kaffemat/kaker og desserter :) Så det bakes en kake eller annen søt bakst hver dag ;)
 
Godt jeg ikke er alene:p

Er nesten så jeg håper ringen og spørsmålet lar vente på seg, til jeg har spart og planlagt nok til at jeg vil si ja ;) hehe
 
Så kult!! :D Kunne gjerne tenkt meg å jobbet med mat... men har en annen ting jeg brenner mer for :p

Jeg skal nyte siste året nå :D Fra barnehagene begynner i august må jeg finne meg en 8-4 jobb ;)
 
Back
Topp