Ja det blir jo veldig kjipt!Haha!! Jeg prøver å ikke bli for perfeksjonist daOg det er jo nok av utgifter... så er jo greit å spare på det man kan spare på. Men samtidig så er det kjipt hvis kaka går til helvete da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det blir jo veldig kjipt!Haha!! Jeg prøver å ikke bli for perfeksjonist daOg det er jo nok av utgifter... så er jo greit å spare på det man kan spare på. Men samtidig så er det kjipt hvis kaka går til helvete da
![]()
Angående kaker... er usikker på om jeg "gidder" å bruke penger på en bryllupskake fra bakeri eller om jeg bare skal få noen jeg kjenner til å lage den... hva tenker dere??
Eg hadde lagt litt peng i kake, men det er megTil dåpen så fekk me ei som er veldig flink til å bake for oss. Ei STOOOR kake til 800kr. Var med jordbærmousse og lemon curd
Drøymer om den kaka fortsatt og den gjekk så fort. Til twinsa så vurderer eg å få ho til å bake to
Kan evt Google Sweet creations of Elisabeth - meinar eg. Veldig flink, ikkje dyr og verdt den 1000lappen.
Oi se der ja!! Veldig fine kaker iallfall! Hun tar kanskje ikke bilder av alt hun lager, for det lå ikke mange ute?![]()
Prøv å søk på Facebook og, har side der og med fleire bilder trur eg. Meinar at set var snakk om at ho har fått ny side, men det gløymer eg alltid![]()
Nydelig kakeHer er kaka ho lagde til Arin:
Vis vedlegget 82277
Vis vedlegget 82278
Vis vedlegget 82279
Vis vedlegget 82280
Nydelig kake![]()
Er det sjokoladekake?Og sååååå god! Skal ha samme kake til twinsa! Og om eg skal gifta meg! Og når eg fyller 30!![]()
Er det sjokoladekake?nam nam
bare synd jeg ikke spiser kake..
![]()
Nei spiser ikke sukker vet duNei, er sukkerbrød med jordbærmousse og lemon curd![]()
Ete du ikkje kake???????????? Whaaaaat???????????
Nei spiser ikke sukker vet du![]()
![]()
Får mye magesmerter og diareViste egentleg det, men vart så sjokkert at eg gløymte detMen ke var årsaken til at du ikkje ete sukker? Den hugsar eg ikkje...
![]()
Får mye magesmerter og diarekan ha litt sukker i matlaging. Men ikke mye som i kaker, boller, vafler, snop etc
![]()
Hehe ja blir jo en livsstilSkjønner ikke at du klarer deg uten... men samtidig skjønner jeg.
Hehe ja blir jo en livsstilså det er jo bare slik. Det verste er når jeg er på besøk hos noen som ikke vet det, og kanskje serverer kun søtsaker. Da blir jeg sittende uhøflig og sulten
![]()
Nei når en kommer inni det ig det blir vane, så er det null problem. Men hadde jo vært mye vanskeligere hvis jeg ikke kunne hatt noen ting av sukker. For det er jo sukker i altJa. Man blir jo vant til det. Var rart for meg å holde meg unna melk når jeg selv tålte det. Men gjorde det jo for lillemor, og det var egentlig ikke et problem.
bruker du forresten stevia når du lager søtsaker selv? jeg får så sykt vondt i hodet av det?! :O
Nei når en kommer inni det ig det blir vane, så er det null problem. Men hadde jo vært mye vanskeligere hvis jeg ikke kunne hatt noen ting av sukker. For det er jo sukker i althar brukt både stevia og sukrin. Men begge deler smaker litt spesielt. Så blir heller til at jeg ikke baker til neg selv. Baker boller, vafler, lapper etc med honning. Alle pleier å elske de så det er jo bra
når jeg er hos feks foreldrene mine på middag så får jeg alltid bær og vaniljekesam
![]()
Nei ikke prøvd gold. Tror nok at de som bruker det ofte blir så vandt til det at de ikke merker den rare smaken. Jeg takler det bedre enn andre jeg kjenner nettopp fordi jeg ikke er vandt med sukker lenger.Ja, det er bra du tåler litt!
Har du prøvd sukrin gold? Noen sier at det smaker bedre... Disse helseguruene bruker jo dette til alt mulig (eks kriweb). Jeg prøvde en gang en mud cake som fotballfruen la ut. Men det smakte helt jævlig. Men det var med vanlig sukrin da.