Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for informativt svar tror jeg følger rådet ditt om digitaltest hver uke ett par uker, så slipper jeg å analysere gratulerer med gode testerDu kan bruke hvilken som helst graviditetstest med streker. Teststreken blir sterkere jo mer HCG man har! Så jeg testet hver 2.dag fra første positive og frem til teststreken ble sterkere enn kontrollstreken. For å se at HCG øker. mine er billige fra merket babyplan kjøpt på billigetester.no.
men det er helt unødvendig å teste hver dag for «vanlige folk». Har mistet 2 ganger selv så derfor litt ekstra nervøs og synes det er fint å se at testene blir sterkere! Men anbefales ikke å gjøre det med mindre du har satt deg mye inn i tester og HCG stigning. For man kan fort få litt panikk om man ikke føler strekene blir sterkere.
men enklere variant er å ta digital med ukesindikator med 1 uke mellom hver. Og se at den går fra 1-2 til 2-3 til 3+! Jeg fikk 3+ på min idag, og teststreken var sterkere enn kontrollstreken. Så da sier jeg meg ferdig med testing, for nå kan ikke testene bli noe sterkere og da er det ikke nødvendig med det stresset..
Eneste måten å måle eksakt HCG på er blodprøve hos lege. Og man må måle med 48timers mellomrom for å se at HCG stiger som det skal.
Lykke til!
ser veldig bra ut og som du sier så er jo den nederste en vanlig testVet ikke helt hvor raskt stigningen skjer, men ser vel greit ut? Selv om de nederste er veldig like.. nederste er jo da en vanlig test, mens de resten er tidligtesterVis vedlegget 327923
Veldig fin stigning her jeg fikk 2-3 på CB digital 14 dpo.Mine vanlige strimmeltester fra 10 dpo til i dag 13dpo og CB fra i dag. Fikk første positive strimmeltest 9dpo og 1-2 uker 10dpo. Er stigningen ok? Når tror dere jeg kan få 2-3 eller 3+?
Gratulerer!Hei jenter!
Sjokkert tobarnsmor (jenter 2013 og 2019) på Cerazette her Hatt uregelmessig mens på Cerazette. Første mens etter fødsel var i januar 2020. Hatt mensen 2 - 3 ganger etter det, og blør typ 3 uker hver gang. Kun hatt sex 4 ganger i år, så rimelig sikker likevell, men ikke helt.
Er 2 mnd siden jeg fikk mensen, om ikke mer. Tok en eBay-test for morro fordi jeg ble uggen av 1 glass hvitvin i forgårs. Den var svakt positiv, neste dag (igår) fikk jeg negativ CBD. Tenkte derfor at jeg ikke var gravid. Men fikk igjen en liten bølge av småkvalme når jeg spiste lunsj på jobb idag.. Kjøpte derfor 2 CBD, og holdt meg fra lunsj til kl 17 nå for 2,5 time siden. Den var positiv! Strimmel også. Mildt sagt sjokkert
Sist samleie 22. og 24. Mai. Så antar jeg er rett rundt 4 uker. Hvordan ville dere regnet hvor langt dere var på vei/termin? Tenker å ta en tidlig UL for å avklare, men ikke før hjertet kan slå om ett par tre uker. Trenger litt råd. Vis vedlegget 328091
Gratulerer!
Ville plottet inn 24. som dato for unnfangelse i en termin kalkulator og tar det fra der. Så blir sikkert alt mye klarere etter ul. Men noen dager fra eller til spiller sikkert ikke så stor rolle så lenge du opplyser om at det er usikkert til helsepersonell du eventuelt kommer borti