Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei jenter!
Sjokkert tobarnsmor (jenter 2013 og 2019) på Cerazette her Hatt uregelmessig mens på Cerazette. Første mens etter fødsel var i januar 2020. Hatt mensen 2 - 3 ganger etter det, og blør typ 3 uker hver gang. Kun hatt sex 4 ganger i år, så rimelig sikker likevell, men ikke helt.
Er 2 mnd siden jeg fikk mensen, om ikke mer. Tok en eBay-test for morro fordi jeg ble uggen av 1 glass hvitvin i forgårs. Den var svakt positiv, neste dag (igår) fikk jeg negativ CBD. Tenkte derfor at jeg ikke var gravid. Men fikk igjen en liten bølge av småkvalme når jeg spiste lunsj på jobb idag.. Kjøpte derfor 2 CBD, og holdt meg fra lunsj til kl 17 nå for 2,5 time siden. Den var positiv! Strimmel også. Mildt sagt sjokkert
Sist samleie 22. og 24. Mai. Så antar jeg er rett rundt 4 uker. Hvordan ville dere regnet hvor langt dere var på vei/termin? Tenker å ta en tidlig UL for å avklare, men ikke før hjertet kan slå om ett par tre uker. Trenger litt råd. Vis vedlegget 328091
Jaaa, så hyggelig med noen kjente nicksNæmmen, møtes vi her og gratulerer så mye! Skjønner det er et lite sjokk.
Grattis! Jeg har spart på min siste digitale, i håp om å få utslag på 3+ før jeg legger testinga på hylla.. Er 4+5 i dag, og tenkte kanskje det var litt tidlig.. Men du har jo fått, så kanskje ikke
Gratulerer!
Gratulerer!
Hvordan var streken på vanlig test når du tak denne?
Jeg fikk 2-3 samtidig med denne. 4+4. Håper jeg klarer å la være å kjøpe en ny digital, men jeg tvilerTok ikke vanlig test. Nederste testen på dette bildet fikk jeg samtidig med 2-3 ihvertfall
ser strek!Dpo 10
Hva tenker dere?
Jeg ser også strekDpo 10
Hva tenker dere?
HURRAGratulerer!!!Hurra for uke 5+0 og 3+