Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererSniker meg inn her.
Fikk første positive test på onsdag. Svak svak strek. Så testet jeg igjen på torsdag og fikk bittelitt sterkere strek. Deretter testet jeg i dag og fikk tydelig strek både på tidlig-test og vanlig test.
Tok da en digital også som viste Gravid 1-2.
Vi har nettopp begynt å prøve på barn nr.2. Dette var første PP. Syklusen har vært veldig rar denne mnd. Hadde siste mens i slutten av april, og skulle hatt IKM i midten av Mai, men TR kom aldri. Testet jo da i Mai men blenda tester.
Virker som egget ikke slapp da, men at kroppen prøvde igjen og at jeg da ble gravid. Vi la inn aksjer 22 og 25.mai, og det må ha vært en av de gangene det skjedde ut fra testene.
Med forrige barn brukte vi 1,5 år før det klaffet. Så jeg er skikkelig overrasket over ar det gikk i første PP nå. I alle fall med så utstabil syklus.
Men selvfølgelig kjempeglad.
Her er testene fra i dag:
Tidligtest
Vis vedlegget 328153
Vanlig test:
Vis vedlegget 328154
Digital
Vis vedlegget 328155
Yey gratulerer sååå masseFikk positiv på søndag, og er idag 4+0
Så gøøøy. Gratulerer masseHurra for uke 5+0 og 3+
GratulererVis vedlegget 328521
Kun tatt denne ene testen så har ikke noe stigning å vise, men kommer kanskje til å ta litt flere etterhvert for å forsikre meg om at hcg stiger
Tja, kan se antydning her. Ta en i morgen kanskje. Su må oppdatere oss daFlere enn meg som ser en skygge? Synes det var tydeligere i virkeligheten enn på bilde. 10 dpo i dag. Skal sies RFSU sin strimmeltest var blendahvit. I tillegg til negativ digital. Vet jeg tester i overkant mye og tidlig, men er så spent...
Tja, kan se antydning her. Ta en i morgen kanskje. Su må oppdatere oss da
Har en test til + en tidligtest jeg vurderer å spare til fredagsmorgen, så da får vi seTja, kan se antydning her. Ta en i morgen kanskje. Su må oppdatere oss da
Ta en tidlig test den du har brukt krever mere hcg.Har en test til + en tidligtest jeg vurderer å spare til fredagsmorgen, så da får vi se
4+0. Men testet ikke med digital før det. Så dvs 14 dpo for meg.Hvor mange dpo var du når du testet 2-3 på clearblue?
ser veldig bra utTest tatt idag (usikker på hvor langt jeg er men antakeligvis 3+6)
Vis vedlegget 328651
Det er jo kjempe bra!!4+0. Men testet ikke med digital før det. Så dvs 14 dpo for meg.
Da melder jeg meg inn her, hei hei, februardamerJeg har tatt ovitrelle (hcg) etter ivf innsett 30.05 så forholder meg til rugedager, ikke dpo. Har testdag lørdag men får opp streker nå. Hååååper det holder seg sånn