Takk, det tror jeg er et godt råd! Jeg har gitt litt opp denne runden allerede - men skal huske det til neste gang
Så leit håper virkelig neste sitter hele veien ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det tror jeg er et godt råd! Jeg har gitt litt opp denne runden allerede - men skal huske det til neste gang
Jeg synes absolutt ikke detSynes stigningen er litt treig?!
Det blir spennende Oppdater om resultatet
Hei! Går ikke testen bare opp til maks 3 uker+? Forstår at du er stresset og bekymret dersom du har opplevd abort tidligere, og veldig gjerne ønsker barn. Sender deg varme klemmerVis vedlegget 327688
Ja, helt sikkert ny MA dette. Er 17 dpo idag (4+3). Minner meg altfor mye om dd to gangene jeg mistet
Hei! Går ikke testen bare opp til maks 3 uker+? Forstår at du er stresset og bekymret dersom du har opplevd abort tidligere, og veldig gjerne ønsker barn. Sender deg varme klemmer
Hei! Jeg er kanskje litt uvitende her. Men viser de testene du har om HCG stiger dag for dag? Hva heter de, og får man tak i de på vanlig apotek? Jeg har funnet ut at jeg er gravid igjen, etter en litt traumatisk spontanabort. Så må innrømme at min vanligvis avslappede fremtoning er ekstremt redd denne gangen for at det skal gå som sist. Så tar alle tips jeg kan for å sjekke ståa fremoverSier meg fornøyd med stigningen! 10 dpo - 12 dpo.
Hva synes dere?
Hei,
Håper jeg kan henge med her
Er 9 dager siden jeg satt inn et 2dagers embryo, så er vel ca 11dpo da? Syns ikke jeg har så god stigning på babyplan sine tidligtester, men har fått utslag på cb-early og i dag på digital. Håper håper! Skal ta blodprøve førstkommende onsdag
Du kan bruke hvilken som helst graviditetstest med streker. Teststreken blir sterkere jo mer HCG man har! Så jeg testet hver 2.dag fra første positive og frem til teststreken ble sterkere enn kontrollstreken. For å se at HCG øker. mine er billige fra merket babyplan kjøpt på billigetester.no.Hei! Jeg er kanskje litt uvitende her. Men viser de testene du har om HCG stiger dag for dag? Hva heter de, og får man tak i de på vanlig apotek? Jeg har funnet ut at jeg er gravid igjen, etter en litt traumatisk spontanabort. Så må innrømme at min vanligvis avslappede fremtoning er ekstremt redd denne gangen for at det skal gå som sist. Så tar alle tips jeg kan for å sjekke ståa fremover
Er det stigning her syns dere? Øverste fra i går morges, nederste fra i dag. Fikk 1-2 på CB digital igår. MEN, igår rett etter positiv test begynte jeg å blø friskt blod, og har hatt moderate menssmerter frem til inatt. Nå er det kun litt brun utflod. Skulle egnt hatt mensen nå. tenker det blir å måle hcg imorgen og torsdag
Syns de ser ganske like ut, men det er jo bare et døgn i mellom! Hcg dobler seg annenhver dag, så anbefaler å ta en test i morgen å se krysser fingrene for at det er uskyldig!