Februardamenes testetråd

Hallo! Håper og tror at jeg kan henge her inne framover :) Testet positivt på tidligtest i dag morges, og igjen nå i ettermiddag med strimmel (begge fra RFSU). Satt inn et 5 dager gammelt embryo for 10 dager siden, og er 14 dpo. Synes ikke streken er kjempesterk, håper å se en tydelig stigning!

Vedlegg

• 0BF76BEE-5FA2-4065-BB44-81F7DCD1333D.jpeg
    0BF76BEE-5FA2-4065-BB44-81F7DCD1333D.jpeg
    30,1 KB · Visninger: 34
  • 3573004F-2BEE-4B94-B103-E87DC1A76835.jpeg
    3573004F-2BEE-4B94-B103-E87DC1A76835.jpeg
    14,1 KB · Visninger: 32
5+0 ❤️ Da er jeg ferdig med å teste! Så hyggelig å gå inn i helgen med en så positiv test :D

Vedlegg

• 975E1433-61E2-4CD7-AD4B-DECC76ADDFD0.jpeg
    975E1433-61E2-4CD7-AD4B-DECC76ADDFD0.jpeg
    9,5 KB · Visninger: 45
Hallo! Håper og tror at jeg kan henge her inne framover :) Testet positivt på tidligtest i dag morges, og igjen nå i ettermiddag med strimmel (begge fra RFSU). Satt inn et 5 dager gammelt embryo for 10 dager siden, og er 14 dpo. Synes ikke streken er kjempesterk, håper å se en tydelig stigning!

Gratulerer så mye :)

Begynte å teste mandag 9 dpo svak svak strek, i dag tok jeg digital 14 dpo og fikk; 1 - 2
Vil kansje tro om jeg testes i morgen at det ville vært 2 - 3?

Men tenker å teste neste helg også, litt mer redsel ved nr 2 her nå, uten at jeg har No spesiell grunn :bored:

Vedlegg

• IMG_20200530_031248.jpg
    IMG_20200530_031248.jpg
    34,1 KB · Visninger: 21
Begynte å teste mandag 9 dpo svak svak strek, i dag tok jeg digital 14 dpo og fikk; 1 - 2
Vil kansje tro om jeg testes i morgen at det ville vært 2 - 3?

Men tenker å teste neste helg også, litt mer redsel ved nr 2 her nå, uten at jeg har No spesiell grunn :bored:
Jeg fikk 1-2 10 dpo, 1-2 13 dpo, 2-3 4+2 og 3+ 4+6.
Det er ingen nøyaktig sak, det der, og den kan skape utrolig mye uberettiget angst. Men jeg tror ikke jeg ville fått 2-3 14dpo denne gangen, men jeg har jo hatt super økning av hcg fordet!

Jeg fikk 1-2 10 dpo, 1-2 13 dpo, 2-3 4+2 og 3+ 4+6.
Det er ingen nøyaktig sak, det der, og den kan skape utrolig mye uberettiget angst. Men jeg tror ikke jeg ville fått 2-3 14dpo denne gangen, men jeg har jo hatt super økning av hcg fordet!
Ja jeg tenker om jeg hadde venta 1 dag eller 2 så ville det sikkert stått 2 - 3.

Men siden jeg har 2 digitale til på lur kan jeg jo neste neste helg og :laughing001

Er skikkelig skuffa nå, tok ny test tidlig i morges (RFSU test tidlig), og den er svakere enn i går :(

Testet kanskje litt tidligere enn i går, og etter 6 timer søvn, men synes strekken burde vært sterkere enn i går, og uansett burde det vel vært sterkere strek enn det der? :(

Har hørt at folk er veldig misfornøyde med strimlene fra RFSU, men er det noen som har erfaring med disse stavene? Jeg har ikke prøvd dem før. Holder fast i et lite gåp ennå. Skal holde meg ei stund til og prøve å teste på nytt og da tror jeg at jeg fyrer av en digital.

Vedlegg

• 6C3D14A8-5610-4108-9554-F52D7C8581F1.jpeg
    6C3D14A8-5610-4108-9554-F52D7C8581F1.jpeg
    37,4 KB · Visninger: 41
Er skikkelig skuffa nå, tok ny test tidlig i morges (RFSU test tidlig), og den er svakere enn i går :(

Testet kanskje litt tidligere enn i går, og etter 6 timer søvn, men synes strekken burde vært sterkere enn i går, og uansett burde det vel vært sterkere strek enn det der? :(

Har hørt at folk er veldig misfornøyde med strimlene fra RFSU, men er det noen som har erfaring med disse stavene? Jeg har ikke prøvd dem før. Holder fast i et lite gåp ennå. Skal holde meg ei stund til og prøve å teste på nytt og da tror jeg at jeg fyrer av en digital.
Jeg testet også svakere på morgenurin 11 dpo, enn jeg gjorde 10 dpo på urin fra litt utover dagen. Jeg tok ny test litt senere på dagen 11 dpo, som var sterkere igjen enn den fra 10 dpo. Hold deg i 4 timer, og test igjen i dag. Håper dette går veien :)

Vil anbefale deg noen andre tester, feks makesure, de kan du kjøpe på meny blant annet. Også ville jeg testet annenhver dag, og ikke hver dag. Da vil du mye bedre se stigning, og slippe bekymringer pga at testene kan ha forskjellig fargestoff i seg!

20200530_102118.jpg

Stigningen er fin og testene sterke, men jeg er sikkert motsatt fra alle andre. Sterke gode tester hos meg har bare betydd MA. Så blir litt sånn blæ :arghh: redd for at det skal ende i ny abort.

Vis vedlegget 327636

Stigningen er fin og testene sterke, men jeg er sikkert motsatt fra alle andre. Sterke gode tester hos meg har bare betydd MA. Så blir litt sånn blæ :arghh: redd for at det skal ende i ny abort.

Har du opplevd det flere ganger? Huff, det må være så vondt, ikke minst tungt å ha en sånn ekstra usikkerhet i starten av svangerskapet. Testene ser veldig fine ut da, og jeg krysser virkelig fingrene for at den holder seg der til termin! ❤️

Vil anbefale deg noen andre tester, feks makesure, de kan du kjøpe på meny blant annet. Også ville jeg testet annenhver dag, og ikke hver dag. Da vil du mye bedre se stigning, og slippe bekymringer pga at testene kan ha forskjellig fargestoff i seg!

Takk, det tror jeg er et godt råd! Jeg har gitt litt opp denne runden allerede - men skal huske det til neste gang :)

Vis vedlegget 327625
Ikm i går eller i dag :nailbiting:
Tror ikke helt på det enda :Heartred

Litt rart, første gangen jeg var gravid ble jeg det i mai i 2014, nå 6 år senere sitter jeg med positiv test igjen :Heartred

Håper det går bra denne gangen og:)

Jeg tok kun en test og en digitaltest i 2014, å blodprøve hos legen. Skal prøve å holde meg til det denne gangen og.
Kommer dere som har fått positiv test til å teste mye fremover?

Last edited by a moderator:
Har du opplevd det flere ganger? Huff, det må være så vondt, ikke minst tungt å ha en sånn ekstra usikkerhet i starten av svangerskapet. Testene ser veldig fine ut da, og jeg krysser virkelig fingrene for at den holder seg der til termin! ❤️

Ja, mistet to ganger i MA med fantastiske tester, så det gir meg egentlig ingen glede. Håper på det jeg og ❤

Back
Topp