Dagens 4+2 Jeg har 3 tester igjen. Kommer ikke til å kjøpe flere tester bortsett fra en Clearblue digital om ca. en uke! Jeg begynner å føle meg ferdig med testing, faktisk! Det hadde jeg aldri trodd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så SKUFFET over meg selv. Er 3+6 i dag, og brente av min siste clearblue digital. Komplett idioti fikk 1-2 uker igjen, såklart, og er vel ikke akkurat unormalt. Testen viste klar stigning fra forrige 1-2 men nå står jeg her da, uten tester allerede før uke 4+0 og jeg BRENNER etter å ha fler så jeg kan sjekke stigning... for det er det eneste som roer meg til en viss grad så tidlig som nå hihi!
Jeg er 4+0 i dag og har de siste 4 dagene brent av 15 grav.tester Det er helt sykt haha.. Nå har jeg bare 1 digital test igjen (clearblue med uke). Jeg vil og følge med på stigning så må nok ut og kjøpe flere Dette blir dyrt merker jeg.. Håper trangen til å teste roer seg etterhvert...
I dag søndag (eller i går,kommer ann på om jeg rekner 28 eller 27 dager syklus) var forventet mens..
Å mandag tok jeg test (6 dager før forventet mens) og testen var veldig tydelig (til å være så tidlig syns jeg) og ukesindikatoren viste samme dag 1-2uker..
Nå har jeg testa de siste 3 morgene, for å se på HCG men jeg syns testene bare er like sterke hver dag, hverken synker eller stiger, såå.. Bør jeg vær ‘bekymret’ pga det?
I dag søndag (eller i går,kommer ann på om jeg rekner 28 eller 27 dager syklus) var forventet mens..
Å mandag tok jeg test (6 dager før forventet mens) og testen var veldig tydelig (til å være så tidlig syns jeg) og ukesindikatoren viste samme dag 1-2uker..
Nå har jeg testa de siste 3 morgene, for å se på HCG men jeg syns testene bare er like sterke hver dag, hverken synker eller stiger, såå.. Bør jeg vær ‘bekymret’ pga det?
syns den på 14 dpo er litt sterkere.. men prøv å heller ta i ettermiddag! mine tester er alltid litt svakere på morgenen en på ettermiddagenSer stigning grei ut her? Synes det er vanskelig å se forskjell mellom 12 og 14 DPO..
Vis vedlegget 327159 Jeg tok ut spiral 20.april, og gynekologen sa at jeg nettopp hadde hatt eggløsning.
Har jo hatt «normalt med sex» i ukene etter det.
Har testa et par ganger, men sannelig om jeg vet om dette regnes som positive streker. Har også hatt et par negative innimellom disse. Så jeg er usikker!
Har ikke fått mens, så jeg aner jo ikke hvor i syklus jeg eventuelt var/er...
Synspunkt jenter?
(Jeg tåler å høre det om dere tenker at den ikke er positiv også, altså. Har ikke akkurat prøvd «hardt og lenge».)
Ja, enig i at det er lite stigning! Så derfor jeg ikke slipper jubelen helt løs...Strek er strek, så de er positive. MEN på 5 dager burde det vært tydelig økning?
Mulig det er kjemisk kanskje? Jeg er ingen ekspert.. ville tatt blodprøve hos lege med 48 timer mellom, å se om det er stigning. Hørt om folk som har god stigning i HCG i blodet, men dårlig i HCG i urinen.
Ja, enig i at det er lite stigning! Så derfor jeg ikke slipper jubelen helt løs...
Men i forrige svangerskap (som endte i en fantastisk gutt som nå snart er 4år) så ble det ramaskrik fra vikarlegen for fastlegen min. Som mente at jeg hadde altfor lavt HCG-nivå, og jeg skulle få time til ett eller annet, husker ikke hva (jeg bestilte selv time til privat gynekolog, og fikk berekftelse på at alt var ok da). Det var vel i uke 10-12, rundt der. Er det mulig at jeg er en person med lite HCG, går det an?
Problemet er at jeg ikke aner hvor mange uker jeg eventuelt er på vei... Som sagt, tok ut spiral 20.april og ikke fått mens etter det. Aner ikke når en eventuell eggeløsning var (tydeligvis rett før 20.april, men hva er "rett før"? Er det type noen timer eller dager?) eller befruktning... Jaja, jeg får bare vente og se det an noen dager.Ja, har hørt om folk som produserer HCG lite og sakte. Om du klarer å vente uten å vite så kan du jo bestille en UL til uke 7+0. For så å avlyse om du skulle begynne å blø før den tid.
krysser fingrene for deg!