Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Hva tror dere? Kan jeg være gravid?
Jeg sluttet på p-pilla 21. Mars og fikk en følgende blødning pga det. Ukene gikk og jeg fikk mensen 26. April. Etter mine beregninger da så skulle jeg ha eggløsning rundt 10. Mai. Så jeg og typen gjorde det som måtte til vi
17.Mai fikk jeg litt ''brunlig'' utflod som gir indikasjon på en liten blødning, mulig festeblødning? Jeg hadde også veldig ømme og hovne bryster på dette tidspunktet. Etter dette har jeg ventet tålmodig. Skulle fått mensen nå på søndag, men den har ikke vist tegn til å komme enda. Jeg tok en graviditetstest i går, på morgen urin, den var desverre negativ..... Jeg har hatt litt murringer i magen de siste dagene, men ikke slik som ved mens smerter. Så jeg krysser fingrene på at det er et tegn på graviditet og ikke mensen som er på vei. Hva tror dere? Skal være 4+2 i dag, og skal teste igjen til helgen om ikke mensen kommer.
Jeg brukte clearblue sin ''vanlige''. Ikke den digitale eller den for tidlig deteksjon.
åå du har nok 3+ ganske snart ja!4+4 idag og streken er like sterk som kontrollstreken. Da lurer jeg på hvor mye hcg som er i urinen! Siste test i morgen, så er jeg tom! Så håper jeg at jeg får 3+ på lørdag/søndag med Clearblue digital
ser veldig bra ut!
prøv å ta en til i kveld? mine er gjerne sterkere på kvelden14 og 16 DPO ser helt identiske ut.. grunn til bekymring?