~Februar!~

Vurderer å flytte ut en sånn stor bokhylle-sak, og fylle den med alle bøkene som ikke har en plass. Planen er å få denne inn på rommet vårt, der sengen til lillesøster står. Hun sover 90% hos oss likevel så vi tar den ut. Ikke plass til den inne på rommet hun skal få så trolig havner den der bokhylla sto, men vi vil uansett med dette grepet ha kommet et godt stykke videre.

Om minstemor savner senga si kan den stå forran bokhylla hos oss. Men da nesten klin oppi senga vår. Det er uansett bare for et par uker så vi får se
Høres ut som en god plan:)
 
Høres ut som en god plan:)
Ja, da synes det for henne arvivhar fått gjort noe.

Og det er jo en del av det som skal gjøres og krever en del jobb.

Som ledd i dette har jeg nå lokalisert at jeg vet hvor jeg har alle tre ungenes dåpslys. Det som ble tent i kirken når de ble døpt.
Det har jeg nemlig tenkt at vi skal ha på bordet når de blir konfirmert. Så litt greit å vite at jeg vet hvor i vi har dem. Jeg visste sånn løselig. Nå verifisert.
 
Brudebuketten min. Ikke lekkert tørket, bare tørket inn.

Hmm, klarer jeg være så hard?

Den har jo fakrisk bare stått på dette roterommet i 4 år.

Men hylla den står på skal inn på vårt rom, den kan flytte med?

En super duper støvsamler på soverommet er jo knall? ;)
 
Brudebuketten min. Ikke lekkert tørket, bare tørket inn.

Hmm, klarer jeg være så hard?

Den har jo fakrisk bare stått på dette roterommet i 4 år.

Men hylla den står på skal inn på vårt rom, den kan flytte med?

En super duper støvsamler på soverommet er jo knall? ;)
Den hadde jeg hvertfall kastet
 
Hylla er i alle fall flyttet. Og den var tung!

Men da er vi ett skritt nærmere. Nå fylles den med bøker som ikke skal være på barnerommet, jeg er ikke så moderne at jeg kaster bøkene mine heller desverre. (vi får se hva mannen gjør med cd'er. )
 
Hylla er i alle fall flyttet. Og den var tung!

Men da er vi ett skritt nærmere. Nå fylles den med bøker som ikke skal være på barnerommet, jeg er ikke så moderne at jeg kaster bøkene mine heller desverre. (vi får se hva mannen gjør med cd'er. )
Flinke dere er! Jeg hater å hive bøker selv, så da jeg fikk Kindle så ga jeg bort bøkene til ett sted som kunne bruke de :)
 
Det føles godt å ha fått inn den hylla. Mannen løftet en kasse med bøker i feil vinkel og har vondt i ryggen og er litt hjelpesløs så velsog mye mer blir nok ikke gjort. Jeg drar snart og henter ungene, spent på jentenes reaksjoner på det vi har gjort. Særlig minste. Men vi får se.

Det er litt tungt å komme videre. Men joda, litt videre skal jeg komme meg i kveld og ellers blir det ikke mer før onsdag for min del, helgene er viet dette prosjektet og ungene men jeg har to heftige deadliner onsdag morgen (også kjent som innen jeg legger meg tirsdag) så det blir mye jobb et par dager nå.

Men vi får kjempe oss videre kasse for kasse. Restavfall hentes på torsdag, men papirinnsamlingen er nesten helt full, og den hentes ikke før etter neste helg, så spørs om vi må høre om naboen har ledig plass. Evt bare fylle det i et par plsdtkasser og stable til de tømmer. Det er jo bare over neste helg så det er også en mulighet. Vi har da hatt to kasser med bøker stående en uke nå. Så kan i ha en kasse med papirinnsamling stående en drøy uke også. Vi må en tur avsted med elretur, gjøre et elrlr annet med gamle skolebøker. Altså faglitteratur som er 10+ år gammel, så det er vel bare å kaste, men det er vel ikke ren papirinnsamling heller. Rive ut sidene og sånn.

Men trolig det som skal gjøres, neppe noe mulighet for å få solgt eller gitt det bort, så da får det gå den veien.
 
Flinke dere er! Jeg hater å hive bøker selv, så da jeg fikk Kindle så ga jeg bort bøkene til ett sted som kunne bruke de :)
Men alle bøkene du hadde fikk du jo ikke inn på Kindle?

Jeg liker bøkene jeg har.
 
God morgen.

Vi ble vekket av en sms fra eldstemann klokka åtte, god morgen skrev han. Litt frem og tilbake med ham ang pusteproblemer, skal høre med mamma hvordan det egentlig står til.

Nå klokka ni ringer alarmen til mannen, han har slumret siste timen. På tide å komme igang med søndagen, vi har planer om å få gjort litt.
Håper det er bra med eldste?❤️
 
Ja, da synes det for henne arvivhar fått gjort noe.

Og det er jo en del av det som skal gjøres og krever en del jobb.

Som ledd i dette har jeg nå lokalisert at jeg vet hvor jeg har alle tre ungenes dåpslys. Det som ble tent i kirken når de ble døpt.
Det har jeg nemlig tenkt at vi skal ha på bordet når de blir konfirmert. Så litt greit å vite at jeg vet hvor i vi har dem. Jeg visste sånn løselig. Nå verifisert.
Hehe:p herlig når ting dukker opp og man vet hvor man har dem!
 
Back
Topp