~Februar!~

Trening var litt heftig i dag men fikk jaggu gjennomført , fornøyd med det
 
Og der røyk planene for denne uka....

Minstemor kasta opp utover senga vår.
 
Ånei, god bedring!

Takk for det.
. Ikke kommet mer enda og hun har til og med spist ei halv pølse, men spennende natt

Vaskemaskina jobber, og må ta ei dyne deretter og ei ovetmadrass og enda er det noe håndklær og kjolen hennes og noe til som må vaskes. Håndkleet skal jeg skylle av bitene på.

Jeg har begynt å jobbe rett og slett. Mannen skal bli hjemme i morgen så jeg får en lang dag, men vet ikke om jeg må være hjemme tirsdag
 
Satt nettopp og skrev opp turnusen min og samboers i ukeplanen vår, helt frem til ut april. Kun tre vakter som kræsjer (der han jobber fra 07-19.30 og jeg jobber fra 14.45-23). Burde absolutt være overkommelig å finne løsninger på de få vaktene (skaffe barnevakt, bytte osv) :D
 
Ligger og får ikke sove. Plages med hjertebank om kvelden og natten. Vært mye syk i det siste året med mye oppkast, hjerbank og smerter i overkropp og armer. Hjertefeil var innom hodet fordi min farfar hadde pacemaker. Når han døde 9 januar så tok jeg kontakt med min kusine for å fortelle om dødsfallet da ingen på den siden snakker sammen. Hu har ikke snakket med sin egen mor på 12 år. Da får jeg vite at min kusine som er 3 år eldre enn meg fikk pacemaker for 3 år siden. Skal ringe legen i morgen men er nå redd pga alle de symptomene som jeg har prøvd å forklare som andre ting.
 
Heldigvis en begivenhetsløs natt, karantene er fortsatt til tirsdag kveld.
 
Grrr, så lei av å ikke kunne løfte. Helt håpløst når 2åringen ikke skal være med på ting slik jeg har planlagt:arghh:
 
Lang dag på jobb, hvertfall lenger enn jeg pleier ;)
Nå middag så skal vi til byen, hvor jeg skal levere KB på spillersamtale
 
Back
Topp