~Februar!~

Ugh....det glemmer jeg alltid!:rolleyes:
Hva kan såes nå?
Tja, chili og paprika gjerne allerede i januar. Så i alle fall nå. Ellers husker jeg ikke helt. Nor blomster tror jeg. Og jordbær?

Jeg har tenkt å så basilikum. Men den skal være inne hele tiden altså. Bare lettere nå som det fakrisk ikke er mørkt hele døgnet...
 
Håper dere får unna litt:)

Vurderer å flytte ut en sånn stor bokhylle-sak, og fylle den med alle bøkene som ikke har en plass. Planen er å få denne inn på rommet vårt, der sengen til lillesøster står. Hun sover 90% hos oss likevel så vi tar den ut. Ikke plass til den inne på rommet hun skal få så trolig havner den der bokhylla sto, men vi vil uansett med dette grepet ha kommet et godt stykke videre.

Om minstemor savner senga si kan den stå forran bokhylla hos oss. Men da nesten klin oppi senga vår. Det er uansett bare for et par uker så vi får se
 
Men pr nå har jeg begynt å gå gjennom et par små bokser med kort

Noen tar jeg vare på. Noen brev og nok en kort. Men jeg kan ikke ta vare på alle julekort og påskekort og sommerkort og bursdagskort vi har fått hele vårt liv. Jeg tar vare på noen som betyr noe for meg.

Det som det står fra farmor og farfar på. Som jeg fikk det året farfar ble begravet dagen før bursdagen min, eller var det dagen etter?

Jeg feiret ikke bursdagen min det året. Jeg åpnet gavene jeg fikk med meg hjem en uke senere. Og hoppet over den bursdagen i den grad at jeg det neste året husket feil alder på meg selv. Fakrisk kunne jeg bomme er par på senere. For 26 "ble jeg aldri".
 
Av og til er det å ha fotballbane rett utenfor huset ei sann plage, særlig når ungdommen finner ut at no er det perfekt til og spille, hoie og hyla der....
 
God morgen.

Vi ble vekket av en sms fra eldstemann klokka åtte, god morgen skrev han. Litt frem og tilbake med ham ang pusteproblemer, skal høre med mamma hvordan det egentlig står til.

Nå klokka ni ringer alarmen til mannen, han har slumret siste timen. På tide å komme igang med søndagen, vi har planer om å få gjort litt.
 
Tja, chili og paprika gjerne allerede i januar. Så i alle fall nå. Ellers husker jeg ikke helt. Nor blomster tror jeg. Og jordbær?

Jeg har tenkt å så basilikum. Men den skal være inne hele tiden altså. Bare lettere nå som det fakrisk ikke er mørkt hele døgnet...
Paprika kan være gøy:) tror jeg må hente fram så-utstyret mitt:p
 
Back
Topp