~Februar!~

Den følelsen når mannen har lagt fiskepuddingen i nærheten av veggen på toppen av kjøleskapet, så den er frossen igjennom og ikke spisendes... og det eneste alternativet er ost som jeg ikke kan spise i nærheten av tabletten jeg skal ta.. :shifty:
Så kjipt:(
 
Jaja dagen gikk nå greit (formiddagen) frøkna fikk være med bestemor, farfar og to av tantene, vi fikk kjøpt litt klær uten skrikende baby. Nå er det bussen hjem for en lur :)
Deilig med litt barnefri:)
 
Rom-jobbe-helg igjen. Men ikke helt så mye som sist uke, da begynte vi klokka 11, i dag var vi i svømmehallen først også spiste vi lunsj hos mine foreldre og satt der og snakket litt og handlet på vei hjem og ikke hjemme før etter rundt 16.

Men kommet litt igang der nede, har spist middag, og får ta en runde til. Litt trøtt og sliten etter intense uker, men må bare prøve.

Neste uke blir ungene hjemme, det er morsdag og mine foreldre dessuten opptatt.
 
Rom-jobbe-helg igjen. Men ikke helt så mye som sist uke, da begynte vi klokka 11, i dag var vi i svømmehallen først også spiste vi lunsj hos mine foreldre og satt der og snakket litt og handlet på vei hjem og ikke hjemme før etter rundt 16.

Men kommet litt igang der nede, har spist middag, og får ta en runde til. Litt trøtt og sliten etter intense uker, men må bare prøve.

Neste uke blir ungene hjemme, det er morsdag og mine foreldre dessuten opptatt.
Håper dere får unna litt:)
 
Back
Topp