Krysser fingrene. Var det frys elle ferskt?Jeg er ruger nå - føles helt surrealistisk og samtidig veldig skummelt. Testdag blir tirsdag 20/2. Sier jeg nå da, men jeg skal virkelig prøve å holde meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene. Var det frys elle ferskt?Jeg er ruger nå - føles helt surrealistisk og samtidig veldig skummelt. Testdag blir tirsdag 20/2. Sier jeg nå da, men jeg skal virkelig prøve å holde meg.
Vet du - jeg gjorde det samme sist. Negativ test 10 dpo (blasto her også). Var så utrolig lei meg! Men: jeg fikk positiv 12 dpo. Og har du hatt fryseforsøk nå? Da må du huske på at de er treigere enn fersk forsøkene. Ikke gi opp enda. Forstår du planlegger nytt forsøk men hold ut litt til
Det var mitt første fryseforsøk, har bare hatt 1 fersk forsøk før og det synes jeg var så mye verre enn dette! Tusen takk håper det virkelig går veien for deg også! Når skal du ha uttak?Krysser fingrene. Var det frys elle ferskt?
Jeg håper veldig for deg dessverre gikk det ikke så bra nei men det var uavhengig av å teste sent. Var min kropp som det gikk galt med, ikke embryoet. Men ja, forstår at du er skeptisk og heller forbereder deg. Jeg er helt lik. Hadde du 2 igjen på frys, er det blasto det også? Og er du offentlig eller privat?Var frys ja. Og det er veldig hyggelig sagt, det er jo fint å høre at folk får positive tester sent også Men det gikk kanskje ikke som håpet siden jeg ser du er ruger på nytt nå?
Og jeg vet det - jeg har ikke forkastet alt håp og funnet frem vinflaska akkurat, men jeg har justert forhåpningene litt. Men det er uansett fint å høre at andre har fått positive tester senere enn dag 10. Jeg tenker jeg venter et par dager og tar en ny test da.
Men jeg har altså ingen symptomer, hverken av Lutinus eller noe annet. Mindre enn vanlig like før jeg får mensen også, så synes liksom ikke kroppen gir meg noen forhåpninger om at det skal bli noe denne måneden heller Men får bare se på onsdag.
Og masse lykke til som ruger! <3 håper det går veien!
Jeg skal ha uttak i morgen , mitt. 6 totalt. Første barnet satt på 3 uttaketDet var mitt første fryseforsøk, har bare hatt 1 fersk forsøk før og det synes jeg var så mye verre enn dette! Tusen takk håper det virkelig går veien for deg også! Når skal du ha uttak?
Har du virkelig hatt 6 uttak? Og du kjører frem og tilbake selv? Det kunne ikke falt meg inn å gjøre! Jeg trenger både smertestillende og beroligende jeg samt sjåfør både frem og tilbake pga nervene alene da har du virkelig høy smerteterskel ja.Jeg skal ha uttak i morgen , mitt. 6 totalt. Første barnet satt på 3 uttaket
Nå med søsken har jeg hat to negative så blir dette i morgen 3 uttak på søsken forsøk.
Aldri hat egg på frys, men synes eggutakk er helt ok. Kjører fra og til selv.. men alle er forskjellige dær, jeg ha høy smerteterskel og synes ikke det er noe stress ..
Håper bare jeg også kanskje kunne fått på frys eller vertfal to til insett. Forje forsøk veldig dårlig, mange poser men veldig lite egg. Denne gang har jeg mye jevnere vekst og alt så mye bedre ut sa hausken så har troa på at det er noen egg vertfal trenger i grunn bare ett..
Masse lykke til. Jeg skal ha mitt 8 uttak om ca 1 uke. Man gjør det man må for å få det tilJeg skal ha uttak i morgen , mitt. 6 totalt. Første barnet satt på 3 uttaket
Nå med søsken har jeg hat to negative så blir dette i morgen 3 uttak på søsken forsøk.
Aldri hat egg på frys, men synes eggutakk er helt ok. Kjører fra og til selv.. men alle er forskjellige dær, jeg ha høy smerteterskel og synes ikke det er noe stress ..
Håper bare jeg også kanskje kunne fått på frys eller vertfal to til insett. Forje forsøk veldig dårlig, mange poser men veldig lite egg. Denne gang har jeg mye jevnere vekst og alt så mye bedre ut sa hausken så har troa på at det er noen egg vertfal trenger i grunn bare ett..
Ja , totalt 6 i morgen…jeg synes ikke det er så galt, med igjen vi er alle forskjellige .. kjenner mange som er som deg som blir kjørt og trenger beroligende osv ..med første hadde jeg 2 negative så lykkes jeg på 3. da hadde jeg 2 til insett hver gang men ble bare en baby.Har du virkelig hatt 6 uttak? Og du kjører frem og tilbake selv? Det kunne ikke falt meg inn å gjøre! Jeg trenger både smertestillende og beroligende jeg samt sjåfør både frem og tilbake pga nervene alene da har du virkelig høy smerteterskel ja.
Så trist å aldri få på frys, jeg tror det er en skuffelse veldig få kan forstå. Jeg kan ikke forstå det selv for jeg får alltid haugevis på frys og må innrømme at det holder motet mitt oppe. Jeg håper virkelig at denne gangen så går det fint og du får godt med egg. Du fortjener da virkelig en sjanse
Masse lykke til.. selv mitt 6 i morgen..Ma
Masse lykke til. Jeg skal ha mitt 8 uttak om ca 1 uke. Man gjør det man må for å få det til
Gratulerer med å være ruger!! Vi er akkurat like langt når skal du teste?? Haha lutinus er grusomt. Jeg må gå på prolutex (sprøyte) siden jeg ikke tåler noe annet, samt klexane helt til 6 uker etter fødsel. Synes sprøyter er noe dritt men man må jo bareDa er jeg ruger endelig! Perfekt delt blasto inn. 5 igjen på frys Skal gå på lutinus helt til uke 7+6. Hadde lyst til å grine. Syntes det hørtes veldig lenge ut .. Men hva gjør man ikke for dette prosjektet?
Ja, skjønner. Så trist, jeg har ikke opplevd å miste selv, men det må være grusomt krysser fingrene for at det sitter nå og går denne gangen!Jeg håper veldig for deg dessverre gikk det ikke så bra nei men det var uavhengig av å teste sent. Var min kropp som det gikk galt med, ikke embryoet. Men ja, forstår at du er skeptisk og heller forbereder deg. Jeg er helt lik. Hadde du 2 igjen på frys, er det blasto det også? Og er du offentlig eller privat?
Får håpe du ikke trenger å dra tilbake fordi denne lille bruker bare bittelitt tid på å borre seg ned! Tusen takk - det har vært helt grusomt. Har mistet mange ganger, men det blir aldri enklere. Fordelen er; som du sier, at man har fler igjen på frys. Jeg tenker også sånn, går det ikke nå er det bare en mens også er det oppstart letrozol dag 4. Så inn igjen i samme loop. Har selv 10 stk blasto på frys. Føler meg veldig heldig som har det, men vet også at "straffen" min er at jeg mister. Som legene sier "må bare fortsette til det går", og å gå må det!Ja, skjønner. Så trist, jeg har ikke opplevd å miste selv, men det må være grusomt krysser fingrene for at det sitter nå og går denne gangen!
Ja, stemmer, to igjen på frys, og holder til offentlig hos Porsgrunn. Så håper de har plass til meg veldig fort igjen
Ja, får krysse fingrene for detFår håpe du ikke trenger å dra tilbake fordi denne lille bruker bare bittelitt tid på å borre seg ned! Tusen takk - det har vært helt grusomt. Har mistet mange ganger, men det blir aldri enklere. Fordelen er; som du sier, at man har fler igjen på frys. Jeg tenker også sånn, går det ikke nå er det bare en mens også er det oppstart letrozol dag 4. Så inn igjen i samme loop. Har selv 10 stk blasto på frys. Føler meg veldig heldig som har det, men vet også at "straffen" min er at jeg mister. Som legene sier "må bare fortsette til det går", og å gå må det!
Jeg tester ut eggløsningssprøyta. Tenkte ta en test i morgen tidlig for testen i dag var ganske så lys, så da vet jeg den er ute av kroppen. Jeg smeller nok på en test allerede til helgen men testdato er om 16 dager...Gratulerer med å være ruger!! Vi er akkurat like langt når skal du teste?? Haha lutinus er grusomt. Jeg må gå på prolutex (sprøyte) siden jeg ikke tåler noe annet, samt klexane helt til 6 uker etter fødsel. Synes sprøyter er noe dritt men man må jo bare
Ja, til dn viss grad. Er pasientreiser som styrer med det og ikke klinikken.Dere som har behandling i det offentlige , dekker de reise til og fra også da?
Ok. Går privat nå men om dette forsøket ikke går vurdere offentlig for privat er veldig dyrt i lengdenJa, til dn viss grad. Er pasientreiser som styrer med det og ikke klinikken.
Jeg får dekt flyreiser (ringer til Pasientreiser som booker fly for meg), ellers blir det litt buss mellom flyplass og klinikk. Ser at egenandelen hver vei var 170kr, så det var ikke vits for meg å sende regning på bussbilletter mv.Dere som har behandling i det offentlige , dekker de reise til og fra også da?
Bare å sende inn. Er kost osv i det også.Jeg får dekt flyreiser (ringer til Pasientreiser som booker fly for meg), ellers blir det litt buss mellom flyplass og klinikk. Ser at egenandelen hver vei var 170kr, så det var ikke vits for meg å sende regning på bussbilletter mv.
Så utrolig spennendeJeg tester ut eggløsningssprøyta. Tenkte ta en test i morgen tidlig for testen i dag var ganske så lys, så da vet jeg den er ute av kroppen. Jeg smeller nok på en test allerede til helgen men testdato er om 16 dager...