Februar 2024

De sa jeg måtte vente en syklus pga at jeg hadde «proppet kroppen full av hormoner» denne syklusen, pga uttaket. Kjedelig når man får beskjeden, men nå i ettertid ser jeg at det kanskje var greit. Mye spotting og slikt, så ser jo at alt ikke er som det pleier. Men da er det i alle fall sannsynlig at jeg får gå rett på nytt innsett om innsett i mars ikke gir resultat :)
Skjønner, da er det sikkert vanlig rutine. Godt å vite.. Kjipt å vente en syklus da, håper tiden går fort :Heartred

Kona klarte ikke holde seg lenger, og tok en test mens jeg sov (shame on her :hilarious: ). Hun tok en tidlig babyplantest og en vanlig babyplantest. Testens følsomhet er 10 ml på den ene, og 25 på den andre. Jeg har hatt en god følelse, og det har kona hatt også. Hun våknet i dag tidlig og sa hun følte seg gravid (hennes første forsøk, så hun har aldri vært gravid før). Hun tok oivtrielle den 29 januar. Teller jeg med dagen hun satte den er vi på dag 11 nå, og dag 10 om første dag er dag 1 på ovitrielle. Har lest at ovitrielle sitter i i 10 dager, men finnes sikkert variasjoner?

Uansett, hva tenker dere om styrken på testene? Hun er 9dpo hvis rugedag 1 er samme dag som etter innsett, men er 8dpo hvis første rugedag begynner først dagen etter innsett. Hun satte inn en blastocyst.

Jeg har fremdeles en god følelse, men blir jo litt usikker pga ovitrielle. Dere som har testet ut ovitrielle dag for dag, var deres tester såpass sterke på dag 10-11 av ovitrielle? Noen kloke sjeler her som vet hvordan man regner ut halveringstid osv? Kan ovitrielle fanges opp såpass sent på den testen med 25 ml?
IMG_8003.jpeg
IMG_7998.jpeg

Kona klarte ikke holde seg lenger, og tok en test mens jeg sov (shame on her :hilarious: ). Hun tok en tidlig babyplantest og en vanlig babyplantest. Testens følsomhet er 10 ml på den ene, og 25 på den andre. Jeg har hatt en god følelse, og det har kona hatt også. Hun våknet i dag tidlig og sa hun følte seg gravid (hennes første forsøk, så hun har aldri vært gravid før). Hun tok oivtrielle den 29 januar. Teller jeg med dagen hun satte den er vi på dag 11 nå, og dag 10 om første dag er dag 1 på ovitrielle. Har lest at ovitrielle sitter i i 10 dager, men finnes sikkert variasjoner?

Uansett, hva tenker dere om styrken på testene? Hun er 9dpo hvis rugedag 1 er samme dag som etter innsett, men er 8dpo hvis første rugedag begynner først dagen etter innsett. Hun satte inn en blastocyst.

Jeg har fremdeles en god følelse, men blir jo litt usikker pga ovitrielle. Dere som har testet ut ovitrielle dag for dag, var deres tester såpass sterke på dag 10-11 av ovitrielle? Noen kloke sjeler her som vet hvordan man regner ut halveringstid osv? Kan ovitrielle fanges opp såpass sent på den testen med 25 ml?Vis vedlegget 427576Vis vedlegget 427577
Hos men har den slått ut falsk positiv så lenge jah. Men hos meg sitter den lenge i.

Men tror nok dere er gravide.. men ta flere tester de kommende dagene så blir de enten sterkere eller svakere. Halveringstid er ca 36 timer mener jeg å huske..masse lykke til og krysser fingrene for gravid ..❤️❤️

Skjønner, da er det sikkert vanlig rutine. Godt å vite.. Kjipt å vente en syklus da, håper tiden går fort :Heartred
Ja, er nok rutine. Har heldigvis ikke så lange sykluser, så om ca 1,5 uke er jeg nok over i neste syklus, og innsett blir forhåpentligvis om ca 4 uker ❤️

Sprøytedag 4, og idag har jeg kjent stikkinger på begge sider i eggstokkene. Tidlig synes jeg. Eller er det vanlig? Husker ikke jeg, er en del år siden sist(foruten forsøket i desember som bare var tragisk).

Sprøytedag 4, og idag har jeg kjent stikkinger på begge sider i eggstokkene. Tidlig synes jeg. Eller er det vanlig? Husker ikke jeg, er en del år siden sist(foruten forsøket i desember som bare var tragisk).
Helt normalt , er på sprøyte dag 11 oghelt sykt oppblåst og stikker og murrer . Skjer noe dær nede vertfal.. ny ul i morgen..

Jeg har fremdeles en god følelse, men blir jo litt usikker pga ovitrielle. Dere som har testet ut ovitrielle dag for dag, var deres tester såpass sterke på dag 10-11 av ovitrielle? Noen kloke sjeler her som vet hvordan man regner ut halveringstid osv? Kan ovitrielle fanges opp såpass sent på den testen med 25 ml?Vis vedlegget 427576Vis vedlegget 427577
Hos meg har den også sittet så lenge men hos meg var det også veldig positivt når testen var så sterk (som det ser ut som deres er)! Jeg synes 25 og 10 ikke har så voldsom forskjell så vanskelig å svare. Men at denne var veldig positiv for å være 10/11 dager etter ovitrelle er jeg helt enig i! Ta flere tester og legg ut her plis :hilarious:

Hos meg har den også sittet så lenge men hos meg var det også veldig positivt når testen var så sterk (som det ser ut som deres er)! Jeg synes 25 og 10 ikke har så voldsom forskjell så vanskelig å svare. Men at denne var veldig positiv for å være 10/11 dager etter ovitrelle er jeg helt enig i! Ta flere tester og legg ut her plis :hilarious:
Skal legge ut så fort vi har tatt ny test. Skulle egentlig vente til i morgen, men det begynner bli vanskelig! :inpain: var med morgenurin hun tok testen i går. Er det helt unødvendig å ta test i kveld da, eller blir det ikke riktig å sammenligne dem når det ikke er på morgenurin?

Skal legge ut så fort vi har tatt ny test. Skulle egentlig vente til i morgen, men det begynner bli vanskelig! :inpain: var med morgenurin hun tok testen i går. Er det helt unødvendig å ta test i kveld da, eller blir det ikke riktig å sammenligne dem når det ikke er på morgenurin?
Enkleste er å teste på samme tidspunkt og sammenlign annenhver dag. Da er konsentrasjon ofte mere lik :)

To dager siden forrige test. Tom for tidligtester, så dette er vanlig som måler 25 hcg. Hva tror dere? Ovitrielle eller graviditet? 12 dager siden ovitrielle. (Eller 13 hvis man regner med dagen hun satte den). Derfor jeg har skrevet 10-11 og 12-13 på bildene, for vet ikke helt om man regner dagen man satte den som første dag. Ser jo at strekene er svakere, så kan jo være at ovitrielle og graviditet overlapper hverandre.. håper det er babystrek! Kan det være ovitrielle såpass sent når det ikke er tidlig test? Hun tisset halv 6, og på nytt igjen halv 10, så var ikke morgenurin :hungover:
IMG_8097.jpeg

Jeg var inne til kontroll for å se ann syklus i går, og legen mente at jeg da måtte sette Ovitrelle med en gang pga folliklen på 18 mm. Hun mente at det ble for lenge å vente til mandag, så insemineringen skjedde noen timer senere.
Tok eggløsningstest i dag, og den slo ut sterk og tydelig Men så kom jeg til å tenke på; kan eggløsningstesten slå ut positiv pga Ovitrelle?
Forrige syklus hadde jeg avbrutt forsøk pga cyste (den var borte nå).

Back
Topp