Så trist å høre mye omtanke herfra, det er tøft det vi står i herNegativ hcg prøve Jeg er så lei meg, og vet ikke om det blir videre forsøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist å høre mye omtanke herfra, det er tøft det vi står i herNegativ hcg prøve Jeg er så lei meg, og vet ikke om det blir videre forsøk
Skjønner, da er det sikkert vanlig rutine. Godt å vite.. Kjipt å vente en syklus da, håper tiden går fortDe sa jeg måtte vente en syklus pga at jeg hadde «proppet kroppen full av hormoner» denne syklusen, pga uttaket. Kjedelig når man får beskjeden, men nå i ettertid ser jeg at det kanskje var greit. Mye spotting og slikt, så ser jo at alt ikke er som det pleier. Men da er det i alle fall sannsynlig at jeg får gå rett på nytt innsett om innsett i mars ikke gir resultat
Leit å høre Klem til degNegativ hcg prøve Jeg er så lei meg, og vet ikke om det blir videre forsøk
Sender deg en klemNegativ hcg prøve Jeg er så lei meg, og vet ikke om det blir videre forsøk
Hos men har den slått ut falsk positiv så lenge jah. Men hos meg sitter den lenge i.Kona klarte ikke holde seg lenger, og tok en test mens jeg sov (shame on her ). Hun tok en tidlig babyplantest og en vanlig babyplantest. Testens følsomhet er 10 ml på den ene, og 25 på den andre. Jeg har hatt en god følelse, og det har kona hatt også. Hun våknet i dag tidlig og sa hun følte seg gravid (hennes første forsøk, så hun har aldri vært gravid før). Hun tok oivtrielle den 29 januar. Teller jeg med dagen hun satte den er vi på dag 11 nå, og dag 10 om første dag er dag 1 på ovitrielle. Har lest at ovitrielle sitter i i 10 dager, men finnes sikkert variasjoner?
Uansett, hva tenker dere om styrken på testene? Hun er 9dpo hvis rugedag 1 er samme dag som etter innsett, men er 8dpo hvis første rugedag begynner først dagen etter innsett. Hun satte inn en blastocyst.
Jeg har fremdeles en god følelse, men blir jo litt usikker pga ovitrielle. Dere som har testet ut ovitrielle dag for dag, var deres tester såpass sterke på dag 10-11 av ovitrielle? Noen kloke sjeler her som vet hvordan man regner ut halveringstid osv? Kan ovitrielle fanges opp såpass sent på den testen med 25 ml?Vis vedlegget 427576Vis vedlegget 427577
Ja, er nok rutine. Har heldigvis ikke så lange sykluser, så om ca 1,5 uke er jeg nok over i neste syklus, og innsett blir forhåpentligvis om ca 4 ukerSkjønner, da er det sikkert vanlig rutine. Godt å vite.. Kjipt å vente en syklus da, håper tiden går fort
Helt normalt , er på sprøyte dag 11 oghelt sykt oppblåst og stikker og murrer . Skjer noe dær nede vertfal.. ny ul i morgen..Sprøytedag 4, og idag har jeg kjent stikkinger på begge sider i eggstokkene. Tidlig synes jeg. Eller er det vanlig? Husker ikke jeg, er en del år siden sist(foruten forsøket i desember som bare var tragisk).
Hos meg har den også sittet så lenge men hos meg var det også veldig positivt når testen var så sterk (som det ser ut som deres er)! Jeg synes 25 og 10 ikke har så voldsom forskjell så vanskelig å svare. Men at denne var veldig positiv for å være 10/11 dager etter ovitrelle er jeg helt enig i! Ta flere tester og legg ut her plisKona klarte ikke holde seg lenger, og tok en test mens jeg sov (shame on her ). Hun tok en tidlig babyplantest og en vanlig babyplantest. Testens følsomhet er 10 ml på den ene, og 25 på den andre. Jeg har hatt en god følelse, og det har kona hatt også. Hun våknet i dag tidlig og sa hun følte seg gravid (hennes første forsøk, så hun har aldri vært gravid før). Hun tok oivtrielle den 29 januar. Teller jeg med dagen hun satte den er vi på dag 11 nå, og dag 10 om første dag er dag 1 på ovitrielle. Har lest at ovitrielle sitter i i 10 dager, men finnes sikkert variasjoner?
Uansett, hva tenker dere om styrken på testene? Hun er 9dpo hvis rugedag 1 er samme dag som etter innsett, men er 8dpo hvis første rugedag begynner først dagen etter innsett. Hun satte inn en blastocyst.
Jeg har fremdeles en god følelse, men blir jo litt usikker pga ovitrielle. Dere som har testet ut ovitrielle dag for dag, var deres tester såpass sterke på dag 10-11 av ovitrielle? Noen kloke sjeler her som vet hvordan man regner ut halveringstid osv? Kan ovitrielle fanges opp såpass sent på den testen med 25 ml?Vis vedlegget 427576Vis vedlegget 427577
Skal legge ut så fort vi har tatt ny test. Skulle egentlig vente til i morgen, men det begynner bli vanskelig! var med morgenurin hun tok testen i går. Er det helt unødvendig å ta test i kveld da, eller blir det ikke riktig å sammenligne dem når det ikke er på morgenurin?Hos meg har den også sittet så lenge men hos meg var det også veldig positivt når testen var så sterk (som det ser ut som deres er)! Jeg synes 25 og 10 ikke har så voldsom forskjell så vanskelig å svare. Men at denne var veldig positiv for å være 10/11 dager etter ovitrelle er jeg helt enig i! Ta flere tester og legg ut her plis
Enkleste er å teste på samme tidspunkt og sammenlign annenhver dag. Da er konsentrasjon ofte mere likSkal legge ut så fort vi har tatt ny test. Skulle egentlig vente til i morgen, men det begynner bli vanskelig! var med morgenurin hun tok testen i går. Er det helt unødvendig å ta test i kveld da, eller blir det ikke riktig å sammenligne dem når det ikke er på morgenurin?
TakkEnkleste er å teste på samme tidspunkt og sammenlign annenhver dag. Da er konsentrasjon ofte mere lik
Så bra! Da er det bare å håpe det ser bra ut på tirsdagBlir eggutakk tirsdag..veldig fin og jevn vekst på folikler . Aldri vært så bra og mange håper bare det er egg i alle .
Takk! Jeg går i OsloVelkommen , hvilken hausken klinikk hører du til? Jeg hører til Haugesund går til jon hausken selv er i gang med stimulering første ul i morgen
Spennende er du fornøyd så langt?Takk! Jeg går i Oslo