Ja, føler det er årevis siden jeg stimulerte Men jeg må trøste meg med det at innen 2 uker, er jeg forhåpentligvis gravidHuff det skjønner jeg .. denne ventinga er grusom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, føler det er årevis siden jeg stimulerte Men jeg må trøste meg med det at innen 2 uker, er jeg forhåpentligvis gravidHuff det skjønner jeg .. denne ventinga er grusom
Ja holder på med stimulering nå selv.. 6 gang dette …Ja, føler det er årevis siden jeg stimulerte Men jeg må trøste meg med det at innen 2 uker, er jeg forhåpentligvis gravid
Velkommen , hvilken hausken klinikk hører du til? Jeg hører til Haugesund går til jon hausken selv er i gang med stimulering første ul i morgen«Hopper over» i denne tråden, da ting tok litt lenger tid enn forventet og jeg havnet over i ny måned.
Sommersol82 - 41 - B1 - Hausken - IVF/ICSI, innsett idag
Spennende lykke tilVært på UL I dag. 18 mm follikel. Skulle sette gonasi i kveld og innsett på mandag Bare en uke til!
Oi, så bra! Hurra! Hva er gonasi godt for? Som ovitrelle?Vært på UL I dag. 18 mm follikel. Skulle sette gonasi i kveld og innsett på mandag Bare en uke til!
Weee, hurra for kortere ventetidPorsgrunn ringte meg idag, de har flytta innsett til onsdag istedet siden jeg fikk positiv eggløsningstest fredag ettermiddag. Hurra for kortere ventetid! veldig fornøyd med det og veldig spent på fremover nå
Det blir som ovitrelle så vidt jeg skjønte.Oi, så bra! Hurra! Hva er gonasi godt for? Som ovitrelle?
HurraENDELIG, på syklusdag 45 idag kom mensen
Første sprøytestart blir ikveld
Spennende krysser fingreneDa blir det UL neste onsdag på selveste Valentine dag 10
Mest sannsynlig uttak neste helg
Nei, det er ikke styrt syklus. Styrt syklus er når medisinene gjør alt og kroppen ikke står for hormoner selv. Med femar=letrozol får kroppen eggløsning og står dermed for alle hormonene selv. Er et ord for det, men husker ikke ordet.Jeg kan også endelig melde meg inn her etter ca 1 års tvungen pause grunnet mye sykdomstull.
Stor&liten - 34 - B1 - Hausken - første FER - 2 IVF.
Satte ovitrelle i dag, innsett på mandag 12/2. Brukte femar fra syklusdag 4-9, er dette da det som kalles styrt syklus?
Hvilken hausken klinikk hører du til?Jeg kan også endelig melde meg inn her etter ca 1 års tvungen pause grunnet mye sykdomstull.
Stor&liten - 34 - B1 - Hausken - første FER - 2 IVF.
Satte ovitrelle i dag, innsett på mandag 12/2. Brukte femar fra syklusdag 4-9, er dette da det som kalles styrt syklus?