Februar 2024

«Hopper over» i denne tråden, da ting tok litt lenger tid enn forventet og jeg havnet over i ny måned.

Sommersol82 - 41 - B1 - Hausken - IVF/ICSI, innsett idag

«Hopper over» i denne tråden, da ting tok litt lenger tid enn forventet og jeg havnet over i ny måned.

Sommersol82 - 41 - B1 - Hausken - IVF/ICSI, innsett idag
Velkommen , hvilken hausken klinikk hører du til? Jeg hører til Haugesund går til jon hausken selv er i gang med stimulering første ul i morgen

Da kan jeg melde meg inn her :greet025

Balderina - 36 - B1 - St.Olavs - FER#3 av ICSI/TESA#1 - Cyclogest - innsett uke 7?

Innsett i naturlig syklus. Siste embryo fra første forsøket. Skal på UL kontroll på fredag allerede, CD5 i dag.
Ble gravid etter første innsett, men mistet tidlig. Innsett 2 var negativ.

Jeg kan også endelig melde meg inn her etter ca 1 års tvungen pause grunnet mye sykdomstull.

Stor&liten - 34 - B1 - Hausken - første FER - 2 IVF.

Satte ovitrelle i dag, innsett på mandag 12/2. Brukte femar fra syklusdag 4-9, er dette da det som kalles styrt syklus?

Jeg kan også endelig melde meg inn her etter ca 1 års tvungen pause grunnet mye sykdomstull.

Satte ovitrelle i dag, innsett på mandag 12/2. Brukte femar fra syklusdag 4-9, er dette da det som kalles styrt syklus?
Nei, det er ikke styrt syklus. Styrt syklus er når medisinene gjør alt og kroppen ikke står for hormoner selv. Med femar=letrozol får kroppen eggløsning og står dermed for alle hormonene selv. Er et ord for det, men husker ikke ordet.
Ikke naturlig syklus heller, men likevel "naturlig" syklus.

Hvilken hausken klinikk hører du til?
Spennende , masse lykke til

Back
Topp