Februar 2024

Gratulerer som ruger! :Heartred så fint at det gikk bra! Har du testdato eller skal du ta blodprøve?
Takk! Veldig stas :D Vanlig test bare, og testdato den 22., men tror nok ikke jeg holder så lenge, hehe :angel7 Må bare finne ut av hvilken dag jeg skal begynne for å få kontroll på ovitrellen som jeg satte fredag kveld.

Takk! Veldig stas :D Vanlig test bare, og testdato den 22., men tror nok ikke jeg holder så lenge, hehe :angel7 Må bare finne ut av hvilken dag jeg skal begynne for å få kontroll på ovitrellen som jeg satte fredag kveld.
Pleier ta alt fra 8-11 dager før min ovitrelle er ute … blir fort litt lurt da den gir falsk positiv jeg har fått det og prøvd teste den ut.

Da kan jeg melde meg inn her :greet025

Balderina - 36 - B1 - St.Olavs - FER#3 av ICSI/TESA#1 - Cyclogest - innsett uke 7?

Innsett i naturlig syklus. Siste embryo fra første forsøket. Skal på UL kontroll på fredag allerede, CD5 i dag.
Ble gravid etter første innsett, men mistet tidlig. Innsett 2 var negativ.
Hurra for innsett i denne syklusen! Måtte du «diskutere» med St Olavs for å gå rett på nytt innsett? Eller får man det så lenge de har plass? Forsto at jeg må vente en syklus pga at jeg hadde uttak nå sist syklus.

Pleier ta alt fra 8-11 dager før min ovitrelle er ute … blir fort litt lurt da den gir falsk positiv jeg har fått det og prøvd teste den ut.
Ja, nå angrer jeg jo veldig på at jeg ikke testa litt mer i desember for å finne ut hvor lenge den var i.. men tror jeg vil forsøke å teste den ut, så jeg vet at det er ovitrelle, heller enn å satse på at den er ute og så få falsk positiv.

Nei, det er ikke styrt syklus. Styrt syklus er når medisinene gjør alt og kroppen ikke står for hormoner selv. Med femar=letrozol får kroppen eggløsning og står dermed for alle hormonene selv. Er et ord for det, men husker ikke ordet.
Ikke naturlig syklus heller, men likevel "naturlig" syklus.
Tusen takk for bra svar! Jeg har aldri helt skjønt det der må jeg innrømme hehe

Lysaker her! Så du holder til i Haugesund. Er du fornøyd? Masse lykke til med uttak!
Ja går til Jon hausken selv .. helt greit fornøyd de prøver nye ting fra forsøk til forsøk selv om ikke alt går så prøvde de vertfal ulike ting. Blir spennende nå med siste av 3 pakk om det går. Har tatt scratching før dette forsøket siden jeg lykkes med første når jeg hadde gjort det. Får ulik støtte medisiner osv så de prøver, litt mer samlebånd og litt mindre tid enn når jeg laget første har de men blitt mye flere folk som går dær også.

Ja, nå angrer jeg jo veldig på at jeg ikke testa litt mer i desember for å finne ut hvor lenge den var i.. men tror jeg vil forsøke å teste den ut, så jeg vet at det er ovitrelle, heller enn å satse på at den er ute og så få falsk positiv.
Ja jeg har testa ut hver gang men klarte få flaks positiv for det med ulike tester..

Jeg har bare hatt fryseforsøk hittil så jeg har ikke erfaring med å teste etter Ovitrelle, men de fleste tester den ut bare, tror jeg :) Spennende!

Ja går til Jon hausken selv .. helt greit fornøyd de prøver nye ting fra forsøk til forsøk selv om ikke alt går så prøvde de vertfal ulike ting. Blir spennende nå med siste av 3 pakk om det går. Har tatt scratching før dette forsøket siden jeg lykkes med første når jeg hadde gjort det. Får ulik støtte medisiner osv så de prøver, litt mer samlebånd og litt mindre tid enn når jeg laget første har de men blitt mye flere folk som går dær også.
Jeg krysser alle fingre for at alle gode ting er 3 for deg! Bra du er ok fornøyd, jeg tror det er vanskelig å få oss ekstremt fornøyd med mindre denne prosessen går helt knirkefritt og lett. Jeg er ikke helt selv i ekstase over klinikk hausken selv, men joda: de prøver mye nytt så det skal de ha for

Hurra for innsett i denne syklusen! Måtte du «diskutere» med St Olavs for å gå rett på nytt innsett? Eller får man det så lenge de har plass? Forsto at jeg må vente en syklus pga at jeg hadde uttak nå sist syklus.
Nei, det var ingen diskusjon :) De spurte om vi vil sette inn nå eller om vi vil hoppe over denne syklusen. Jeg tror så lenge de har kapasitet kan man gå videre med innsett i neste syklus ved negativ forsøk.
Men jeg hadde planlagt totalfrys etter uttak pga. venting på gentester, så jeg har ikke erfaring med fersk innsett. Sa de noe om hvorfor dere må vente?

Nei, det var ingen diskusjon :) De spurte om vi vil sette inn nå eller om vi vil hoppe over denne syklusen. Jeg tror så lenge de har kapasitet kan man gå videre med innsett i neste syklus ved negativ forsøk.
Men jeg hadde planlagt totalfrys etter uttak pga. venting på gentester, så jeg har ikke erfaring med fersk innsett. Sa de noe om hvorfor dere må vente?
De sa jeg måtte vente en syklus pga at jeg hadde «proppet kroppen full av hormoner» denne syklusen, pga uttaket. Kjedelig når man får beskjeden, men nå i ettertid ser jeg at det kanskje var greit. Mye spotting og slikt, så ser jo at alt ikke er som det pleier. Men da er det i alle fall sannsynlig at jeg får gå rett på nytt innsett om innsett i mars ikke gir resultat :)

Back
Topp