Februar 2022

:)
Jeg fikk resultatene fra HCG prøven min i går, 16 DPO eller 12 dager etter innsett. Den var 115. Tok prøven kl 10:00.

Litt senere på dagen tok jeg clearblue digital og fikk 2-3 på ukes indikator... Er det ikke sånn at den skal vise 2-3 når HCG er over 200?

Er 115 lite på 16 DPO? Blir selvfølgelig bekymret for absolutt alt når veien mot baby har vært såååå lang.
Kanskje denne tabellen hjelper litt? :Heartpink Du ligger litt under «gjennomsnittet», men det er jo myyye over det laveste som er målt 16 dpo! men det aller viktigste er jo at tallene dobles til neste prøve :)

upload_2022-2-15_15-20-6.png

Ja det må være noe med det at det er en del "gammel" hcg i første urinen. Vi tør ikke juble så mye ennå siden min eneste erfaring med positiv test endte i kjemisk :sorry: Må bare håpe at det forsetter å stige og at mensen ikke dukker opp på torsdag eller fredag.

Skjønner godt at du ikke tør juble riktig ennå. Men håper de neste testene vil være like lovende❤️

Ok.. litt engstelig for hvor dette her skal ende nå, . Hadde stim start på søndag. Og etter en fysisk krevende dag på jobb og lang gåtur hjem i dag så verker eggstokkene ganske ‘godt’ nå altså :wideyed: vondt vil jeg si.

:oops: Redd jeg har vært overmodig da jeg ba om doseøking denne siste gangen.

Fler som merker det sprenge allerede dag 2-3?

Har dere noen blogg etc som dere deler reisen deres på?

Jeg begynte å skrive blogg i 2019 om reisen vår. Har vært litt stopp i skrivingen under corona og mens mamma var på det sykeste og etter hun døde, men har begynt igjen nå når vi startet ivf prosessen. Ta gjerne en titt om dere vil :Heartred Veientilbabylykke.no. Har og Instagram, men husker ikke passordet så kommer ikke inn:hilarious: Men heter "veientilbabylykke" der også. Startet også opp egen Facebook side under samme navn, men har ikke kommet så langt at jeg har publisert noe der enda :hilarious:

Har dere blogg /Instagram eller annen SoMe dere skriver eller deler bilder om deres reise? Jeg vil gjerne se :D:Heartred

Har dere noen blogg etc som dere deler reisen deres på?

Jeg begynte å skrive blogg i 2019 om reisen vår. Har vært litt stopp i skrivingen under corona og mens mamma var på det sykeste og etter hun døde, men har begynt igjen nå når vi startet ivf prosessen. Ta gjerne en titt om dere vil :Heartred Veientilbabylykke.no. Har og Instagram, men husker ikke passordet så kommer ikke inn:hilarious: Men heter "veientilbabylykke" der også. Startet også opp egen Facebook side under samme navn, men har ikke kommet så langt at jeg har publisert noe der enda :hilarious:

Har dere blogg /Instagram eller annen SoMe dere skriver eller deler bilder om deres reise? Jeg vil gjerne se :D:Heartred
Leste bloggen din nå. Jeg gikk og på menopur. I 9 dager. Fikk ut 15 egg. Dagen etter var 8 befruktet. Men dagen for innsett var det kun 2. Og de var av topp kvalitet sa de. Ett på frys og ett satt inn. Det gikk heldigvis bra denne gang. Så krysser fingrene for at du får ihvertfall 1 bra egg å sette inn. Det er alt som skal til. Jeg hadde ingen håp. Men gud og overrasket jeg ble. Så lykke til:Heartred

Jeg tror ikke at clearblue digital er sånn 100% eksakt nøyaktig på hcg nivå så den forskjellen ville jeg ikke lagt så mye vekt på. 115 er kanskje litt lavt men det viktigste er at det stiger normalt. Jeg har troen! Hva sa klinikken? Skjønner virkelig den bekymringen du har. Det er vanskelig å slappe av med en stor ivf-bagasje.. Men å slappe av er det beste du kan gjøre for spiren nå ❤️

Jeg var 17 dpo i går ikk 16. Jeg har testdato i morgen så skal ringe å si ifra da. Har også bestilt ny blodprøve til torsdag for å sjekke stigning.

Off ble skikkelig skuffet nå når jeg følte den var mye lavere enn jeg hadde sett for meg og når man leser hva andre får!
:)
Kanskje denne tabellen hjelper litt? :Heartpink Du ligger litt under «gjennomsnittet», men det er jo myyye over det laveste som er målt 16 dpo! men det aller viktigste er jo at tallene dobles til neste prøve :)

Vis vedlegget 377620

Takk for at du delte den. Det var jo litt beroligende. Skal inn på torsdag og sjekke doblingen.

Men testene var fortsatt sterkere i dag og digital viste fortsatt 2-3 (som den ikke burde før det er over 153 hcg) så vi får bare krysse alle fingre!

Jeg var 17 dpo i går ikk 16. Jeg har testdato i morgen så skal ringe å si ifra da. Har også bestilt ny blodprøve til torsdag for å sjekke stigning.

Off ble skikkelig skuffet nå når jeg følte den var mye lavere enn jeg hadde sett for meg og når man leser hva andre får!

Takk for at du delte den. Det var jo litt beroligende. Skal inn på torsdag og sjekke doblingen.

Men testene var fortsatt sterkere i dag og digital viste fortsatt 2-3 (som den ikke burde før det er over 153 hcg) så vi får bare krysse alle fingre!
Tenker det er et godt tegn med sterke tester. Krysser fingrene for god stigning ved neste blodprøve! ❤️

Jeg kan settes på avbrutt :sad010
Var på kontroll i Porsgrunn i dag. Tynn slimhinne og en cyste som de stakk hull på. :sad015 Så blir ikke noe på oss denne mnd heller :(
Å kjære Sofia :Heartred Sender alt jeg kan av styrkeklemmer og håp for en bedre syklus neste gang.
Bruk pausen til noe positivt i livet :Heartred

:crybaby2 :crybaby2 :crybaby2 :crybaby2 :crybaby2 :crybaby2

Jeg var i min egen verden å glemte helt å ta siste fyremadelsprøyte før uttak :crybaby2 Tok den nå, en time før sent :crybaby2

Har jeg ødelagt alt?? :crybaby2
Nei det har du ikke. Både Riksen og Fertelitetssenteret har 2 timers "vindu" . Jeg fikk alltid beskjed om å ta den mellom 7-9. Skal helst være omtrent samme tidspunkt hver dag, men det er ikke krise om man tar den litt senere i følge hva de har fortalt meg.

Nei det har du ikke. Både Riksen og Fertelitetssenteret har 2 timers slingringsmonn. Jeg fikk alltid beskjed om å ta den mellom 7-9. Skal helst være omtrent samme tidspunkt hver dag, men det er ikke krise om man tar den litt senere i følge hva de har fortalt meg.
Jeg fikk beskjed om å ta den mellom 16-18, og valgte 18 for da har samboeren kommet hjem fra jobb. Så da er jeg jo langt utenfor tidspunktet de ga meg.. Men får satse på at det ikke er helt krise som du har blitt fortalt. Er så livredd nå, og tror ikke jeg klarer roe meg før jeg de faktisk ser at det er egg der på torsdag :sorry:

Jeg fikk beskjed om å ta den mellom 16-18, og valgte 18 for da har samboeren kommet hjem fra jobb. Så da er jeg jo langt utenfor tidspunktet de ga meg.. Men får satse på at det ikke er helt krise som du har blitt fortalt. Er så livredd nå, og tror ikke jeg klarer roe meg før jeg de faktisk ser at det er egg der på torsdag :sorry:

Ta det helt med ro.. er som de sier, det er et vindu der.. har du tatt den i 18 tiden så er det i utgangspunktet 2 timer +/- <3 pust med magen. Det går helt fint <3

Samboeren min vil at jeg skal vente til testdato 25.2 med å teste! Det er jo sååå lenge til! Men det ble jo nedtur sist gang når jeg testet positivt før testene bare ble svakere og svakere før de var negative på testdato.
jeg prøvde å klage over at det var alt for lenge å vente, men da sa han; når du tenker på hvor lenge vi har prøvd nå er ikke 1,5 uke til så veldig lenge. Ååå, han har jo ett poeng :hilarious: fint om alle kan sende litt viljestyrke min vei :p

Back
Topp