Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy at vi ligger ca likt i prosessen! Skjønner hva du mener, vil så gjerne ha mensen jeg også har menssmerter i dag, og kan ikke fatte det.jeg venter også mens om ca 6 dager, så da er vi ganske likt i løypa Skal ha fryseforsøk så jef begynner på Letrozol på syklusdag 3. vil ha mensen nå!!
Tusen takkJa det er jammen imponerende, kan klappe deg selv på skulderen da
Skulle du ikke ta blodprøve hos klinikken? Kan det være lurt å vente til blodprøven for å slippe eventuelle uklare svar på hjemmetestene?Har så lyst å teste torsdag men har moren min på besøk fra Trøndelag og vil ikke ødelegge for Hu
Stakkar deg! Det er så fryktelig vondt når man virkelig må tisse!Sist insett var de 40 min forsinka, så føler med deg aldri vært så glad for å kunne gå på do noen gang som da
Ja, og jeg er sånn at når jeg får beskjed om å holde meg minst 1t og 30 min før kan du banne på at jeg må skikkelig tisse fra 1 t og 20 min men det er vel kanskje en god forberedelse til å få en baby som koser med blæraStakkar deg! Det er så fryktelig vondt når man virkelig må tisse!
Har noen av dere fått endring i syklusen etter corona valsine? Det kjennes som mensen skal komme når som helst, men den skal egentlig ikke komme før om ca 6 dager. Har hatt murringer i eggstokkene i hele dag.. Har ikke blitt spesielt preget av
Jeg har ikke opplevd endring i syklus pga vaksinene. Men jeg har derimot merket endring på hvor lett jeg kan innbille meg signaler fra kroppen, særlig mens vi prøvde på egenhånd, før oppstart av ivfHar noen av dere fått endring i syklusen etter corona valsine? Det kjennes som mensen skal komme når som helst, men den skal egentlig ikke komme før om ca 6 dager. Har hatt murringer i eggstokkene i hele dag.. Har ikke blitt spesielt preget av de to andre corona vaksinene jeg har tatt syklusmessig, så det virker så rart at jeg plutselig skal ha menssmerter så tidlig. Dette her er jo egentlig bare slemt av kroppen min, for nå går jeg jo å håper på å finne blod på papiret på dag 22 av syklusen Og da blir jo ventingen på mensen enda lenger når jeg håper på mensen 6 dager før den skal komme. Har veldig fast syklus på 26-28 dager, så aldri i livet at jeg skal være så heldig..
Har ikke merket noe endring etter vaksinen selv, men en tanke som slo meg: vet du om du allerede har hatt EL denne syklusen? Hørtes litt ut som eggløsningssmerter kan det være vaksinen har forsinket eggløsningen en del, og mensen vil dermed også bli forsinket? Når det er sagt, så håper jeg jo selvsagt at det er mensen som kommer tidligHar noen av dere fått endring i syklusen etter corona valsine? Det kjennes som mensen skal komme når som helst, men den skal egentlig ikke komme før om ca 6 dager. Har hatt murringer i eggstokkene i hele dag.. Har ikke blitt spesielt preget av de to andre corona vaksinene jeg har tatt syklusmessig, så det virker så rart at jeg plutselig skal ha menssmerter så tidlig. Dette her er jo egentlig bare slemt av kroppen min, for nå går jeg jo å håper på å finne blod på papiret på dag 22 av syklusen Og da blir jo ventingen på mensen enda lenger når jeg håper på mensen 6 dager før den skal komme. Har veldig fast syklus på 26-28 dager, så aldri i livet at jeg skal være så heldig..
Jeg hadde også ekstremt ømme bryster nå i syklusen før oppstart ivf. Det pleier jeg aldri å ha, har bare opplevd noe i den retningen når jeg hadde en kjemisk i fjor, så jeg lurer på om ikke psyket gjør ting med kroppen altså... Jeg noterer også generellt mange flere symptomer i syklus etter å ha startet opp med assistert befruktning. Tror man blir mer bevisst på kroppen sin.Når har dere forventet mens og hvilken syklusdag skal dere begynne på hormoner? Jeg venter mensen om 6 dager, og skal begynne på hormoner på syklusdag 2. Jeg har aldri ønsket meg mensen så mye som jeg gjør nå! Kan den ikke bare komme litt tidligere for en gang skyld?
En ting som er rart er før jeg ble gravid i 2019 så hadde jeg alltid ømme bryst før mensen. Da jeg ble gravid ble de naturligvis enda mer ømme. Men etter jeg mistet i uke 9 så har de ømme brystene blitt helt borte. Ikke hatt ømme bryst verken ved eggløsning eller før mensen på snart 3 år! Men nå som jeg venter på å sette i gang med hormoner er brystene sykt ømme.. Synes det er veldig rart, når de ikke har vært ømme på så mange år. Kan det være psykisk mon tro, eller kanskje kroppen min er synsk og prøver fortelle meg at jeg glir gravid Det hadde vært fantastisk!
Velkommen hit! Håper at kroppen snart kommer i ruteMitt januarforsøk ble avbrutt, så jeg melder meg inn her i stedet. Jeg har jo vært med her en stund allerede, fordi vi svarer jo litt på tvers her inne, men nå melder jeg meg på lista
Bringebær7 - 36 - barn #2 - St.Olav - fer#6 - naturlig - litt usikker på når, slutten av feb
Hele grunnen til at forsøket i januar ble avbrutt var at el ikke kom, så da er det litt vanskelig å anslå akkurat når dette forsøket kommer. Men jeg vil tro det blir i slutten av feb. Mulig det til og med blir i mars, men jeg henger her
Masse lykke til! Jeg har flyttet deg over på rugerOg her var de 25 min forsinket i dag- følte jeg var iferd med å gråte gult på et tidspunkt Men inseminasjon er iallefall overstått- var ikke de beste svømmerne i klassen, men har i det minste gjort det lille vi kan denne mnd gitt forutsetningene. Eggene hadde ikke løsnet helt enda heller så da ligger de pent og venter…
Så spennende! Og med kontroll på fredag kan det jo virkelig nærme seg uttak også for degImorgen starter jeg med fyremadel. Enda en milepæl Begynner å kjenne litt aktivitet i eggstokkene. Første kontroll på fredag som er ganske tidlig, på syklusdag 8. Men sist tok jeg ovitrelle allerede på dag 10, så klinikken og jeg var enige om at det kan bli for seint med kontroll på mandag. Føler meg ganske rolig og optimistisk innfør dette forsøket. Håper den følelsen varer!
Tusen takk lov å håpe- selvom det ikke ble som planlagt… når ble det det uansett..Masse lykke til! Jeg har flyttet deg over på ruger
Jeg har hatt veldig varierende sylkluser siden lenge før jeg tok koronavaksine, men har ikke merka at de har blitt mer eller mindre uregelmessige etter vaksina. Jeg har 3x pfizer.Har noen av dere fått endring i syklusen etter corona valsine? Det kjennes som mensen skal komme når som helst, men den skal egentlig ikke komme før om ca 6 dager. Har hatt murringer i eggstokkene i hele dag.. Har ikke blitt spesielt preget av de to andre corona vaksinene jeg har tatt syklusmessig, så det virker så rart at jeg plutselig skal ha menssmerter så tidlig. Dette her er jo egentlig bare slemt av kroppen min, for nå går jeg jo å håper på å finne blod på papiret på dag 22 av syklusen Og da blir jo ventingen på mensen enda lenger når jeg håper på mensen 6 dager før den skal komme. Har veldig fast syklus på 26-28 dager, så aldri i livet at jeg skal være så heldig..
Yay, fredag ligger an til å bli en spennende dag!Så spennende! Og med kontroll på fredag kan det jo virkelig nærme seg uttak også for deg
Jeg skal også på kontroll på fredag, og begynne å teste etter eggløsning!
Min syklus ble en uke lengre av vaksina. Tok den 3 dose nå i starten av januar og skal ha mensen imorgen, ser ut som det skal gå greit så tror ikke den ble noe mer fucka opp av 3 doser. Endringen kom etter den første dosa.Har noen av dere fått endring i syklusen etter corona valsine? Det kjennes som mensen skal komme når som helst, men den skal egentlig ikke komme før om ca 6 dager. Har hatt murringer i eggstokkene i hele dag.. Har ikke blitt spesielt preget av de to andre corona vaksinene jeg har tatt syklusmessig, så det virker så rart at jeg plutselig skal ha menssmerter så tidlig. Dette her er jo egentlig bare slemt av kroppen min, for nå går jeg jo å håper på å finne blod på papiret på dag 22 av syklusen Og da blir jo ventingen på mensen enda lenger når jeg håper på mensen 6 dager før den skal komme. Har veldig fast syklus på 26-28 dager, så aldri i livet at jeg skal være så heldig..
Litt vanskelig å ta blodprøve ved klinikken da den er 65 mil unna, og fikk beskjed om at jeg må ta test hjemmeSkulle du ikke ta blodprøve hos klinikken? Kan det være lurt å vente til blodprøven for å slippe eventuelle uklare svar på hjemmetestene?
Jeg eier ikke viljestyrke, og klarer aldri å holde meg til testdagen, selv om testingen hjemme driver meg til vanvidd hver gang.