Lille-bille
Glad i forumet
Hei
Jeg har nå i kveld kjent litt sånn små stikk rundt/bak navlen på en måte
noen som har kjennskap til det? 
Jeg har nå i kveld kjent litt sånn små stikk rundt/bak navlen på en måte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg pleier å ha det mellom eggløsning og mens. For meg er det dessverre ikke et symptom på graviditet.Hei
Jeg har nå i kveld kjent litt sånn små stikk rundt/bak navlen på en måtenoen som har kjennskap til det?
![]()
Åå,, jeg har aldri hatt det før så var litt rartJeg pleier å ha det mellom eggløsning og mens. For meg er det dessverre ikke et symptom på graviditet.
Håper og heier på deg helt inn11dpo, kjenner jeg mister litt troa på at det har gått denne gangen... Vet det enda er tidlig og at streken kan komme om et par dager. Men troa på dette forsøket er nok borte

Jeg ser bare svak strek etter testen er tørket (når det er gått ca 20-30min)Håper og heier på deg helt inn![]()
Tvitvi, håper sånn for deg Lille-billeTror jeg kjører ned på apoteket og kjøper en cb tidlig test til i morgenvar di som ble positive sist,, babyplan sin mener jeg å huske det kom strek ganske seint
![]()

Så flott , da er du klar fra april?Ååååååå endelig fikk jeg svar på blodprøvene mine. Alt ser normalt ut for ei 40 år gammel kjærring
Da var det bare å vente på behandlingsplan, også satser vi på forsøk i slutten av april![]()
Tusen takkTvitvi, håper sånn for deg Lille-bille![]()
Klar som gulleggetSå flott , da er du klar fra april?![]()
Ååååååå endelig fikk jeg svar på blodprøvene mine. Alt ser normalt ut for ei 40 år gammel kjærring
Da var det bare å vente på behandlingsplan, også satser vi på forsøk i slutten av april![]()

Takk snille duJAAAAAAAAAA!!!!!
Ååååååh, nå ble jeg SÅ glad på dine vegne ❤ Nå skal det bli ❤

Det var trist MemyDa var håpet ute her også15 dpo idag.

Bra du ser fremover Lille-bille12dpo og enda negativ test,,
Fortsetter å teste frem til fredag, men er 99,99% sikker på at dette forsøket har feilet. Så nå kan bare tr komme så vi får fart på forsøk nr 6

Det var trist Memy
Har dere en plan videre?