Februar 2021

16 egg ut!!!!! :D Veldig fornøyd med det! De velger å dyrke alle til blasto, så det blir ingen innsett før på tirsdag. Er i grenseland for overstimulering, men de trodde ikke det kom til å utvikle seg til det. Hvis jeg føler meg dårlig de neste dagene skal jeg si fra, så fryser de alle ned også blir det heller innsett neste mnd :) Helt okei med det nå, men ble litt skuffa da de sa det.

Forøvrig INGEN smerter annet enn da de satt lokalbedøvelsen :D Tok pillene 20 min før, så jeg er overrasket over at jeg ikke kjente noe.
Woooow! Knallbra jobba!

16 egg ut!!!!! :D Veldig fornøyd med det! De velger å dyrke alle til blasto, så det blir ingen innsett før på tirsdag. Er i grenseland for overstimulering, men de trodde ikke det kom til å utvikle seg til det. Hvis jeg føler meg dårlig de neste dagene skal jeg si fra, så fryser de alle ned også blir det heller innsett neste mnd :) Helt okei med det nå, men ble litt skuffa da de sa det.

Forøvrig INGEN smerter annet enn da de satt lokalbedøvelsen :D Tok pillene 20 min før, så jeg er overrasket over at jeg ikke kjente noe.

Gratulerer med flott fangst! Tror du må passe på å drikke mye vann :) overstimulering høres ikke behagelig ut!

Fantastisk!! Dette er jo kjempebra, HåpeSpire!! :woot: Gratulerer så mye! Ta det med ro de neste dagene og stol på at folkene på laben tar godt vare på eggene dine :joyful: Krysser fingrene for at du unngår overstimulering, og at det blir innsett neste uke! Når får du oppdatering om hvor mange som blir befruktet/utvikler seg bra?

Jeg hadde uttak i går, det gikk fint. Har fått telefon om at det var 8 befruktede egg og de velger å dyrke de til blasto, altså innsett blir ikke før på mandag. Er dette bra? Er så stresset for at noe skal skje med embryoene siden de blir «liggende» så mange dager...
Det er jo kjempebra. Man har større sjanse med blasto :Heartred Men du må også være forbredt på at noen kan falle fra før mandag.

Fantastisk fangst :)
Fint at de dyrker til blasto synes jeg da. Større sbans for å bli gravid med blasto, men husk at det er mange som kan falle fra frem til mandag, så vær litt forbredt på det.
Og ingen smerte er jo helt fantastisk! Jeg har alltid store smerter ved uttak ( men det kan jo ha sammenheng med at jeg ikke kan ta morfin)
Overstimulering er noe av det verste jeg har kjent, så pass på å drikk masse vann og ta det med ro så går det sikkert bra.

Gratulerer med flott fangst! Tror du må passe på å drikke mye vann :) overstimulering høres ikke behagelig ut!

Takk ❤ Ja, jeg drikker og drikker :hilarious: Har ingen smerter selv om det er straks 6 timer siden. Heller ingen oppblåsthet eller stinn mage. Håper det holder seg sånn!

Fantastisk!! Dette er jo kjempebra, HåpeSpire!! :woot: Gratulerer så mye! Ta det med ro de neste dagene og stol på at folkene på laben tar godt vare på eggene dine :joyful: Krysser fingrene for at du unngår overstimulering, og at det blir innsett neste uke! Når får du oppdatering om hvor mange som blir befruktet/utvikler seg bra?

Tusen takk ❤❤ Jeg er såååååå glad og letta! Kontrollfriken i meg sliter litt med å ikke vite hva som skjer, men jeg får bare stole på dem som du sier :hilarious: Jeg føler meg fremdeles helt normal, ingen smerter eller øm mage. Skal likevel bare holde senga og kose meg med netflix :D Får vite i morgen hvor mange som er befrukta. Også får jeg mail med hvor mange som har overlevd helga på mandag tror jeg det var :) Nervepirrende :nailbiting:

Fantastisk fangst :)
Fint at de dyrker til blasto synes jeg da. Større sbans for å bli gravid med blasto, men husk at det er mange som kan falle fra frem til mandag, så vær litt forbredt på det.
Og ingen smerte er jo helt fantastisk! Jeg har alltid store smerter ved uttak ( men det kan jo ha sammenheng med at jeg ikke kan ta morfin)
Overstimulering er noe av det verste jeg har kjent, så pass på å drikk masse vann og ta det med ro så går det sikkert bra.

Takk ❤ Ja, jeg er også veldig glad for det! Har liksom inntrykket av at blasto er best, selv om de på klinikken sier det er lite forskjell.

Vi regner med at halvparten faller fra i løpet av de neste dagene, og sikkert enda flere frem til tirsdag. Vi skal si oss fornøyd med en til innsett og en på frys ❤

Jeg er fremdeles sjokkert over at det gikk så bra! Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg kjente litt når de stakk, men den beroligende medisinen hadde så sinnsykt god effekt at jeg ikke fikk med meg så mye annet enn at de talte eggene :) Har ikke hatt smerter etterpå heller, føler meg 100% som vanlig. Men skal holde senga de neste to dagene uansett og drikke MASSE! Hååååper det blir innsett på tirsdag ❤

14 egg av 36 eggposer. Var ikke all verden tror jeg. Satser på flere overlever til frys. Nervepirrende.

14 egg av 36 eggposer. Var ikke all verden tror jeg. Satser på flere overlever til frys. Nervepirrende.

Såpass mange tomme! Kanskje ikke overraskende når det er i utgangspunktet så mange eggposer. Men gratulerer med 14 egg, det er jo en fin mengde! :Heartpink:Heartpink:happy::happy:

@Litjmora Hvordan gikk det med el testingen? Har du fått dato for innsett? :) Kanskje du allerede har skrevet det her en plass, jeg har ikke greid å holde meg så oppdatert på alle i det siste :P

Snart 12 timer siden uttak, og jeg føler meg fremdeles bra :) Ingen smerter, magen har ikke est ut. Så da håper jeg det holder seg sånn i natt også!!! Veldig spent på morgendagens nyheter om eggene. Prøver å ikke stresse over eventuelt dårlig befruktning. Trenger jo bare 1 ❤

@Litjmora Hvordan gikk det med el testingen? Har du fått dato for innsett? :) Kanskje du allerede har skrevet det her en plass, jeg har ikke greid å holde meg så oppdatert på alle i det siste :p
Har innsett på mandag :) så da er det bare å håpe at blastocysten tåler opptining :rolleyes:

Back
Topp