Har innsett på mandagså da er det bare å håpe at blastocysten tåler opptining
![]()
Det SKAL den tåle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har innsett på mandagså da er det bare å håpe at blastocysten tåler opptining
![]()
Det SKAL den tåleKrysser alt jeg har for deg ❤
Snart 12 timer siden uttak, og jeg føler meg fremdeles braIngen smerter, magen har ikke est ut. Så da håper jeg det holder seg sånn i natt også!!! Veldig spent på morgendagens nyheter om eggene. Prøver å ikke stresse over eventuelt dårlig befruktning. Trenger jo bare 1 ❤
Tror kanskje jeg er mer spent på ditt resultat enn om min blasto blir satt inn![]()
Jeg er mest spent på om jeg faktisk får innsett denne runden. De tok blodprøver av meg, svarene skulle de få på mandag. Hvis de var innenfor normalen og jeg føler meg bra skulle jeg få innsett. Er redd for å begynne å få vondt de neste dagene, og hele greia blir avlyst 
Jeg har trua! Det skal sikkert en god del til for at det ikke skal gå veien nå. Det verste er jo overSøt du erJeg er mest spent på om jeg faktisk får innsett denne runden. De tok blodprøver av meg, svarene skulle de få på mandag. Hvis de var innenfor normalen og jeg føler meg bra skulle jeg få innsett. Er redd for å begynne å få vondt de neste dagene, og hele greia blir avlyst
![]()
Har troa på degSøt du erJeg er mest spent på om jeg faktisk får innsett denne runden. De tok blodprøver av meg, svarene skulle de få på mandag. Hvis de var innenfor normalen og jeg føler meg bra skulle jeg få innsett. Er redd for å begynne å få vondt de neste dagene, og hele greia blir avlyst
![]()
Wooow. Det er jo kjempebra!!Av 16 egg har 12 blitt befruktet ❤
Gratulere 
Wow for et resultat!Av 16 egg har 12 blitt befruktet ❤
Wooow. Det er jo kjempebra!!Gratulere
![]()
Wow for et resultat!
Av 16 egg har 12 blitt befruktet ❤

Legen sa 10+ blir aktuelle. Hadde 2-3 store fra 18-22 mm og en lang liste mellom 11-16 mm. Skal fortsette over helgen og ha ny kontroll på mandag, tipper det blir uttakk onsdag/torsdag neste uke
Men det høres jo veldig lovende utHadde UL i morgesLegen sa 10+ blir aktuelle. Hadde 2-3 store fra 18-22 mm og en lang liste mellom 11-16 mm. Skal fortsette over helgen og ha ny kontroll på mandag, tipper det blir uttakk onsdag/torsdag neste uke
Må si jeg var lettet å se at folliklene var på plass. Har hatt ganske mye livmorhalsslim de siste dagene og begynte å bli redd for at jeg kunne ha klart å få eggløsning selv![]()

kontroll på onsdag 10.02, så får jeg se om jeg får klarsignal til å begynne med fyremadel.Da var første sprøyte med bemfola sattHere we go forsøk nr.2
kontroll på onsdag 10.02, så får jeg se om jeg får klarsignal til å begynne med fyremadel.
Gikk på bemfola 150 sist og menopur 150 sist. Jeg tar ikke menopur denne gang, kun bemfola 300, menopur gjorde ingenting for meg, så nå er det kun bemfola å så fyremadel når gyn sier det er okFlott å være inn i et nytt steg!! Tar du forskjellige medisiner denne gangen?

Så flott, dette var lovende!![]()
Hadde UL i morgesLegen sa 10+ blir aktuelle. Hadde 2-3 store fra 18-22 mm og en lang liste mellom 11-16 mm. Skal fortsette over helgen og ha ny kontroll på mandag, tipper det blir uttakk onsdag/torsdag neste uke
Må si jeg var lettet å se at folliklene var på plass. Har hatt ganske mye livmorhalsslim de siste dagene og begynte å bli redd for at jeg kunne ha klart å få eggløsning selv![]()
Men det skulle ikke gå an så lenge man tok sprøytene som man skulle sa klinikken Da var første sprøyte med bemfola sattHere we go forsøk nr.2
kontroll på onsdag 10.02, så får jeg se om jeg får klarsignal til å begynne med fyremadel.
Ingenting som er bedre enn detFremdeles ikke kjent noen smerter i det hele tatt etter uttaketEtter å ha lest mange skrekkhistorier på forhånd er jeg nesten litt overrasket over hvor bra det går!