Februar 2021

Det SKAL den tåle :D Krysser alt jeg har for deg ❤
Snart 12 timer siden uttak, og jeg føler meg fremdeles bra :) Ingen smerter, magen har ikke est ut. Så da håper jeg det holder seg sånn i natt også!!! Veldig spent på morgendagens nyheter om eggene. Prøver å ikke stresse over eventuelt dårlig befruktning. Trenger jo bare 1 ❤

Tror kanskje jeg er mer spent på ditt resultat enn om min blasto blir satt inn ;)

Tror kanskje jeg er mer spent på ditt resultat enn om min blasto blir satt inn ;)

Søt du er :joyful: Jeg er mest spent på om jeg faktisk får innsett denne runden. De tok blodprøver av meg, svarene skulle de få på mandag. Hvis de var innenfor normalen og jeg føler meg bra skulle jeg få innsett. Er redd for å begynne å få vondt de neste dagene, og hele greia blir avlyst :arghh:

Søt du er :joyful: Jeg er mest spent på om jeg faktisk får innsett denne runden. De tok blodprøver av meg, svarene skulle de få på mandag. Hvis de var innenfor normalen og jeg føler meg bra skulle jeg få innsett. Er redd for å begynne å få vondt de neste dagene, og hele greia blir avlyst :arghh:
Jeg har trua! Det skal sikkert en god del til for at det ikke skal gå veien nå. Det verste er jo over ;)

Har troa på deg❤️ Forstår godt du er redd! Sender mange styrketanker!

Hadde UL i morges :joyful: Legen sa 10+ blir aktuelle. Hadde 2-3 store fra 18-22 mm og en lang liste mellom 11-16 mm. Skal fortsette over helgen og ha ny kontroll på mandag, tipper det blir uttakk onsdag/torsdag neste uke

Må si jeg var lettet å se at folliklene var på plass. Har hatt ganske mye livmorhalsslim de siste dagene og begynte å bli redd for at jeg kunne ha klart å få eggløsning selv :nailbiting:

Hadde UL i morges :joyful: Legen sa 10+ blir aktuelle. Hadde 2-3 store fra 18-22 mm og en lang liste mellom 11-16 mm. Skal fortsette over helgen og ha ny kontroll på mandag, tipper det blir uttakk onsdag/torsdag neste uke

Må si jeg var lettet å se at folliklene var på plass. Har hatt ganske mye livmorhalsslim de siste dagene og begynte å bli redd for at jeg kunne ha klart å få eggløsning selv :nailbiting:
Men det høres jo veldig lovende ut :Heartred

Da var første sprøyte med bemfola satt❤️ Here we go forsøk nr.2:angelic: kontroll på onsdag 10.02, så får jeg se om jeg får klarsignal til å begynne med fyremadel.

Da var første sprøyte med bemfola satt❤️ Here we go forsøk nr.2:angelic: kontroll på onsdag 10.02, så får jeg se om jeg får klarsignal til å begynne med fyremadel.

Flott å være inn i et nytt steg!! Tar du forskjellige medisiner denne gangen?

Flott å være inn i et nytt steg!! Tar du forskjellige medisiner denne gangen?
Gikk på bemfola 150 sist og menopur 150 sist. Jeg tar ikke menopur denne gang, kun bemfola 300, menopur gjorde ingenting for meg, så nå er det kun bemfola å så fyremadel når gyn sier det er ok:angelic:
Prednisolon i tilegg 20mg om dagen.

Det høres jo bra ut! :D Jeg var også livredd for spontan eggløsning, det slimet jo som et uvær :nailbiting: Men det skulle ikke gå an så lenge man tok sprøytene som man skulle sa klinikken :)

Fremdeles ikke kjent noen smerter i det hele tatt etter uttaket :D Etter å ha lest mange skrekkhistorier på forhånd er jeg nesten litt overrasket over hvor bra det går!

Back
Topp