Februar 2021

Positiv el test i dag, men siden jeg hadde positiv test 2 dager på rad i januar så vil de avvente med å gi meg dato for innsett. Må teste på nytt igjen i morgen :rolleyes:

Fikk du ny positiv test idag Litjmora? Eller fått dato for innsett? :cat:

Da kan jeg settes på ruger :gen014
Hadde innsett i dag, så da er det bare å smøre med meg tålmodighet og vente i spenning til testdato 17. Februar :)

Da kan jeg settes på ruger :gen014
Hadde innsett i dag, så da er det bare å smøre med meg tålmodighet og vente i spenning til testdato 17. Februar :)

Gratulerer som ruger :cat:

Ser man skal ta pille cocktailen en time før man skal ha egguttak. Sykehuset ba oss komme senest mulig. Er det ikke greit å være der før man bli «sløv»? Hva gjorde dere?

Ser man skal ta pille cocktailen en time før man skal ha egguttak. Sykehuset ba oss komme senest mulig. Er det ikke greit å være der før man bli «sløv»? Hva gjorde dere?
Ta en time før, som de sier. Det tar tid for full effekt på moefinet, det er best at det får virke før uttak.

Det er mitt motto i livet, blir ofte positivt overraska da :D Jeg er veldig spent på hvor mange egg det blir, ja. Jeg er fornøyd med alt over 4 stk. Håper bare det ikke blir altfor mange!

Lykke til i morgen dere to :cat::Heartpink

Jeg tar nesten aldri piller og oppdaget første gang jeg skulle ha uttak at jeg var "dopa" etter bare 30 min. Men jeg bodde på sykehushotellet, så hadde kort vei til avdelingen. Det viste seg at jeg ikke tåler morfin da, så det hadde sikkert noe å si. Jeg personlig ville ha tatt pillene 1 time før, men vært på parkeringsplassen utenfor sykehuset eller inne på sykehuset på en benk/stol litt unna folk når jeg tok dem.
Masse lykke til :Heartred

Jeg tok de også en time før, og hadde ca en 20 min rusletur opp til sykehuset fra hotellet. Sålenge du har med deg noen synes jeg det var helt uproblematisk å komme seg til sykehuset i «ruset» tilstand. Ble litt susete i hodet, men ikke slik at det var noe å grue seg til. Ca som å ta cosylan hostesaft hvis du har prøvd det:hilarious:

Jeg tok de også en time før, og hadde ca en 20 min rusletur opp til sykehuset fra hotellet. Sålenge du har med deg noen synes jeg det var helt uproblematisk å komme seg til sykehuset i «ruset» tilstand. Ble litt susete i hodet, men ikke slik at det var noe å grue seg til. Ca som å ta cosylan hostesaft hvis du har prøvd det:hilarious:

Det har jeg brukt mye, men aldri reagert på. Blir spennende. Ikke mange timene igjen nå.

Jeg hadde uttak i går, det gikk fint. Har fått telefon om at det var 8 befruktede egg og de velger å dyrke de til blasto, altså innsett blir ikke før på mandag. Er dette bra? Er så stresset for at noe skal skje med embryoene siden de blir «liggende» så mange dager...

Jeg hadde uttak i går, det gikk fint. Har fått telefon om at det var 8 befruktede egg og de velger å dyrke de til blasto, altså innsett blir ikke før på mandag. Er dette bra? Er så stresset for at noe skal skje med embryoene siden de blir «liggende» så mange dager...
Dette er veldig bra :) embryo som greier seg til dag 5 er sterke embryo som har en større sjanse for å overleve opptining og til å bli til barn

Veldig bra resultat! Dette bør du være fornøyd med :)

Gratulerer med flott fangst :cat::Heartpink

16 egg ut!!!!! :D Veldig fornøyd med det! De velger å dyrke alle til blasto, så det blir ingen innsett før på tirsdag. Er i grenseland for overstimulering, men de trodde ikke det kom til å utvikle seg til det. Hvis jeg føler meg dårlig de neste dagene skal jeg si fra, så fryser de alle ned også blir det heller innsett neste mnd :) Helt okei med det nå, men ble litt skuffa da de sa det.

Forøvrig INGEN smerter annet enn da de satt lokalbedøvelsen :D Tok pillene 20 min før, så jeg er overrasket over at jeg ikke kjente noe.

Back
Topp