Positiv el test i dag, men siden jeg hadde positiv test 2 dager på rad i januar så vil de avvente med å gi meg dato for innsett. Må teste på nytt igjen i morgen![]()
Fikk du ny positiv test idag Litjmora? Eller fått dato for innsett?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Positiv el test i dag, men siden jeg hadde positiv test 2 dager på rad i januar så vil de avvente med å gi meg dato for innsett. Må teste på nytt igjen i morgen![]()

Negativ test i dag og innsett blir da på mandagFikk du ny positiv test idag Litjmora? Eller fått dato for innsett?![]()

Da kan jeg settes på ruger
Hadde innsett i dag, så da er det bare å smøre med meg tålmodighet og vente i spenning til testdato 17. Februar![]()

Gratulere og tvitviDa kan jeg settes på ruger
Hadde innsett i dag, så da er det bare å smøre med meg tålmodighet og vente i spenning til testdato 17. Februar![]()

TaakkGratulere og tvitvi![]()

TakkGratulerer som ruger![]()

Ta en time før, som de sier. Det tar tid for full effekt på moefinet, det er best at det får virke før uttak.Ser man skal ta pille cocktailen en time før man skal ha egguttak. Sykehuset ba oss komme senest mulig. Er det ikke greit å være der før man bli «sløv»? Hva gjorde dere?
Det er mitt motto i livet, blir ofte positivt overraska daJeg er veldig spent på hvor mange egg det blir, ja. Jeg er fornøyd med alt over 4 stk. Håper bare det ikke blir altfor mange!
Ser man skal ta pille cocktailen en time før man skal ha egguttak. Sykehuset ba oss komme senest mulig. Er det ikke greit å være der før man bli «sløv»? Hva gjorde dere?

Jeg tar nesten aldri piller og oppdaget første gang jeg skulle ha uttak at jeg var "dopa" etter bare 30 min. Men jeg bodde på sykehushotellet, så hadde kort vei til avdelingen. Det viste seg at jeg ikke tåler morfin da, så det hadde sikkert noe å si. Jeg personlig ville ha tatt pillene 1 time før, men vært på parkeringsplassen utenfor sykehuset eller inne på sykehuset på en benk/stol litt unna folk når jeg tok dem.Ser man skal ta pille cocktailen en time før man skal ha egguttak. Sykehuset ba oss komme senest mulig. Er det ikke greit å være der før man bli «sløv»? Hva gjorde dere?

Jeg tok de også en time før, og hadde ca en 20 min rusletur opp til sykehuset fra hotellet. Sålenge du har med deg noen synes jeg det var helt uproblematisk å komme seg til sykehuset i «ruset» tilstand. Ble litt susete i hodet, men ikke slik at det var noe å grue seg til. Ca som å ta cosylan hostesaft hvis du har prøvd detSer man skal ta pille cocktailen en time før man skal ha egguttak. Sykehuset ba oss komme senest mulig. Er det ikke greit å være der før man bli «sløv»? Hva gjorde dere?

Jeg tok de også en time før, og hadde ca en 20 min rusletur opp til sykehuset fra hotellet. Sålenge du har med deg noen synes jeg det var helt uproblematisk å komme seg til sykehuset i «ruset» tilstand. Ble litt susete i hodet, men ikke slik at det var noe å grue seg til. Ca som å ta cosylan hostesaft hvis du har prøvd det![]()
Dette er veldig braJeg hadde uttak i går, det gikk fint. Har fått telefon om at det var 8 befruktede egg og de velger å dyrke de til blasto, altså innsett blir ikke før på mandag. Er dette bra? Er så stresset for at noe skal skje med embryoene siden de blir «liggende» så mange dager...
Da håper jeg de greier seg til mandag, kommer ikke til å sove godt frem til daDette er veldig braembryo som greier seg til dag 5 er sterke embryo som har en større sjanse for å overleve opptining og til å bli til barn

Jeg hadde uttak i går, det gikk fint. Har fått telefon om at det var 8 befruktede egg og de velger å dyrke de til blasto, altså innsett blir ikke før på mandag. Er dette bra? Er så stresset for at noe skal skje med embryoene siden de blir «liggende» så mange dager...
Jeg hadde uttak i går, det gikk fint. Har fått telefon om at det var 8 befruktede egg og de velger å dyrke de til blasto, altså innsett blir ikke før på mandag. Er dette bra? Er så stresset for at noe skal skje med embryoene siden de blir «liggende» så mange dager...

så da starter jeg på sprøytan osv imorgen