Wæææ så spennende at du har kommet så langt allerede![]()
Ja altså hurramegrundt og det som er, det her har jo gått DRITFORT?!?!?! Tenk at jeg kan være teknisk sett gravid allerede nå på lørdag
❤ Hvor ligger du i løypa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wæææ så spennende at du har kommet så langt allerede![]()
❤ Nei, blir uttak torsdag formiddag. Ikke helt kjekt at det blir totalfrys, men ser at flere og flere får det..
Spent på hva så mange eggposer kan resultere i. Samtlige var store.
helt latterlig!Jeg veeeeeenter å veeeeeenter på mensen. Akkurat ferdig med provera kur på 5 dager, så nå skal egnt mensen komme de nærmeste dagene, tror det ikke før jeg ser det da, har ventet 1 mnd nå mandagJa altså hurramegrundt og det som er, det her har jo gått DRITFORT?!?!?! Tenk at jeg kan være teknisk sett gravid allerede nå på lørdag❤
Hvor ligger du i løypa?![]()
har alt klart til start
ja tenk, på lørdag kan du være gravidJeg veeeeeenter å veeeeeenter på mensen. Akkurat ferdig med provera kur på 5 dager, så nå skal egnt mensen komme de nærmeste dagene, tror det ikke før jeg ser det da, har ventet 1 mnd nå mandaghar alt klart til start
ja tenk, på lørdag kan du være gravid
![]()
Positiv el test i dag, men siden jeg hadde positiv test 2 dager på rad i januar så vil de avvente med å gi meg dato for innsett. Må teste på nytt igjen i morgen![]()

Positiv el test i dag, men siden jeg hadde positiv test 2 dager på rad i januar så vil de avvente med å gi meg dato for innsett. Må teste på nytt igjen i morgen![]()

Kan jo se ut som om vi får samme termindato HåpeSpireWoohoooo![]()

Kan jo se ut som om vi får samme termindato HåpeSpire![]()
Det blir vel på selveste Halloween det tror jeg?Da er Ovitrelle satt, godt å være sprøytefriNå vil jeg bare ha torsdagen overstått, er så redd for at noe skal gå galt nå i innspurten!
Håp på det beste og vær forbredt på det verste, så går det som regel braDa er Ovitrelle satt, godt å være sprøytefriNå vil jeg bare ha torsdagen overstått, er så redd for at noe skal gå galt nå i innspurten!
Blir spennende å høre hvor mange egg de henter ut Samme følelse. Måtte trippelsjekke at jeg hadde satt riktig

Håp på det beste og vær forbredt på det verste, så går det som regel braBlir spennende å høre hvor mange egg de henter ut
![]()
PS. Du skal ikke ordne deg et kallenavn da? bkno2737192 var liksom så upersonlig![]()
Trodde jeg hadde bruker med et ordentlig navn. Men når jeg logget inn vare dette brukernavnetprøvd å bytte men fant ikke noe sted å gjøre det

Om du går helt øverst på denne siden å ser under der det står Februar 2021, så skal det være en link der du kan endre kallenavn.Trodde jeg hadde bruker med et ordentlig navn. Men når jeg logget inn vare dette brukernavnetprøvd å bytte men fant ikke noe sted å gjøre det
Jeg fikk til. Ekstreeemt dårlig navn bare
Så gøy å se at det går bra med flere hær
Har selv ultralyd i morgen for å se hvordan stimuleringen fungerer. Kjenner jeg er meget nervøs for at dette ikke skal ha skjedd noe. Har pcos så fikk beskjed om at det var vanskelig å finne korrekt dose første gang. Noen som har erfaring med rekovelle og fyremadel?![]()
Har du lav dose på grunn av høyde? Aldri hørt at dosen justeres pga høyden.Eneste erfaring er at jeg bruker også rekovelle+fyremadelEr på dag 6 med sprøyter (4.66 mikrogram rekovelle, har ikke PCOS men får lav dose fordi jeg er bare 152 cm) og har første kontroll på fredag. Du da?
Er også veldig spent å se om det har skjedd noe. Har kanskje hatt noen mensmurringer men ellers ikke opplevd bivirkninger. Hadde forventet å føle litt mer oppblåst, men man bør egentlig ikke klage for å ikke bli oppblåst![]()
Har du lav dose på grunn av høyde? Aldri hørt at dosen justeres pga høyden.
Skulle bare forklare at jeg får lav dose fordi jeg er en liten person generelt som følger med lav høyde