AnetteO86
Flørter med forumet
Sender ubegrenset med lykkeønskninger og gode tanker!!
Tusen takk ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender ubegrenset med lykkeønskninger og gode tanker!!
Det gikk veldig bra hernå er det bare å vente i spenning til testdag 11/3
Testdato, er det datoen for egentesting eller blodprøve rekvirert fra sykehuset? Jeg ser at det er litt forskjellig praksis fra plass til plass, bare derfor jeg spør 
Masse lykke til!Testdato, er det datoen for egentesting eller blodprøve rekvirert fra sykehuset? Jeg ser at det er litt forskjellig praksis fra plass til plass, bare derfor jeg spør
![]()
Nei, jeg vil ikke si at det er grunn til bekymring! Fine tester!Testet hver morgen fra onsdag av, rugedag 10 idag. Streken er ikke sterkere idag enn i går..grunn til bekymring??![]()

Helt normalt at der stagnerer littTestet hver morgen fra onsdag av, rugedag 10 idag. Streken er ikke sterkere idag enn i går..grunn til bekymring??![]()
Testet hver morgen fra onsdag av, rugedag 10 idag. Streken er ikke sterkere idag enn i går..grunn til bekymring??![]()
Testet hver morgen fra onsdag av, rugedag 10 idag. Streken er ikke sterkere idag enn i går..grunn til bekymring??![]()

Litt på hekta til å være februar kanskje, men nå ruger endelig jeg også! <3
Hvilken klinikk holder du til ved? Er ikke mange som kjører på i helgene...
På Rikshospitalet så fortalte de at de setter inn 3-delt eller 4-delt, men jeg ser flere her forteller om 8-delte. Og noen som vet hvorfor noen klinikker setter inn etter to dager, mens andre venter lenger?Noen kan ha problemer med at egget slutter å dele seg, derfor lar de egget komme til det skal "klekke" før det settes inn...Er det sånn at det er større sjanse når man setter inn egg som har delt seg mange ganger?På Rikshospitalet så fortalte de at de setter inn 3-delt eller 4-delt, men jeg ser flere her forteller om 8-delte. Og noen som vet hvorfor noen klinikker setter inn etter to dager, mens andre venter lenger?
CFC i København. De unngår søndag hvis de kan, men tar inn når de må.Det er oppdatertHvilken klinikk holder du til ved? Er ikke mange som kjører på i helgene...
Dagens test! Og blodprøven viste hcg på over 500! Jeg kan ENDELIG settes på gravid etter over to år som prøver![]()

Gratulerer så myeDagens test! Og blodprøven viste hcg på over 500! Jeg kan ENDELIG settes på gravid etter over to år som prøver![]()
Dagens test! Og blodprøven viste hcg på over 500! Jeg kan ENDELIG settes på gravid etter over to år som prøver![]()
Hurra!!