Februar 2020!

Det gikk veldig bra her :) nå er det bare å vente i spenning til testdag 11/3

Masse lykke til! :happy: Testdato, er det datoen for egentesting eller blodprøve rekvirert fra sykehuset? Jeg ser at det er litt forskjellig praksis fra plass til plass, bare derfor jeg spør :happy:

Masse lykke til! :happy: Testdato, er det datoen for egentesting eller blodprøve rekvirert fra sykehuset? Jeg ser at det er litt forskjellig praksis fra plass til plass, bare derfor jeg spør :happy:

Takk! :) fikk beskjed om å ta test den dagen og at de ringer fra sykehuset for å høre hva testen viste :) dette er i Haugesund

Testet hver morgen fra onsdag av, rugedag 10 idag. Streken er ikke sterkere idag enn i går..grunn til bekymring??:(

Vedlegg

• A7706A16-DDC8-4778-95CE-03744D6935F9.jpeg
    A7706A16-DDC8-4778-95CE-03744D6935F9.jpeg
    38,1 KB · Visninger: 127
Testet hver morgen fra onsdag av, rugedag 10 idag. Streken er ikke sterkere idag enn i går..grunn til bekymring??:(

helt normalt at strimmeltester varierer litt :Heartred

Litt på hekta til å være februar kanskje, men nå ruger endelig jeg også! <3

Litt på hekta til å være februar kanskje, men nå ruger endelig jeg også! <3

Det er oppdatert :happy: Hvilken klinikk holder du til ved? Er ikke mange som kjører på i helgene...

Teddyfresh - 31 år - # 2 barn - 3 IVF/ ICSI- Synarela, Fostimon, Gonal-F, Ovitrelle, Lutinus, Klexane

Hei, håper jeg kan slenge meg med her :)
Vi hadde vårt 3 og siste forsøk i det offentlige nå i februar i forsøk på søsken.
Uttak 25 februar og innsett 28 februar av to egg som var delt 8 ganger, ingen på frys. Prøver klexane denne gang (blodfortynnende) som øker blodgjennomstrømning i livmoren. Dette skal jeg gå på frem til testdato 11 mars evnt videre hvis positiv test.
Første gang vi har fått satt inn to egg så ekstra spennende denne gang.

Er det sånn at det er større sjanse når man setter inn egg som har delt seg mange ganger? :confused004 På Rikshospitalet så fortalte de at de setter inn 3-delt eller 4-delt, men jeg ser flere her forteller om 8-delte. Og noen som vet hvorfor noen klinikker setter inn etter to dager, mens andre venter lenger?

Er det sånn at det er større sjanse når man setter inn egg som har delt seg mange ganger? :confused004 På Rikshospitalet så fortalte de at de setter inn 3-delt eller 4-delt, men jeg ser flere her forteller om 8-delte. Og noen som vet hvorfor noen klinikker setter inn etter to dager, mens andre venter lenger?
Noen kan ha problemer med at egget slutter å dele seg, derfor lar de egget komme til det skal "klekke" før det settes inn...

Dagens test! Og blodprøven viste hcg på over 500! Jeg kan ENDELIG settes på gravid etter over to år som prøver:love7

Vedlegg

• 62F60543-8B8F-47B3-9E22-4091A990824B.jpeg
    62F60543-8B8F-47B3-9E22-4091A990824B.jpeg
    8,9 KB · Visninger: 123
Back
Topp