Februar 2020!

Jeg har testa noen dager, og testene blir klart sterkere. Lørdag ( 11 dpo) rakk jeg å være glad i 3 timer før det begynte å blø... :banghead:

Blør ganske mye, har brukt tampong. men testene har steget fram til i dag! I går kveld mista jeg motet og slutta med cyclogest, det måtte jeg visst ikke gjøre, for det kan visst fortsatt gå bra fikk jeg beskjed om i dag.

ah, hater å ikke vite! kan man ikke enten bli gravid, få fine streker og ikke blø, eller blø skikkelig og ikke få streker...? I jula blødde jeg i 3 uker mens testene steg. endre i SA tilslutt.

3A48EF2A-0B80-4588-B57B-3046F3663198.jpeg
 
Jeg har testa noen dager, og testene blir klart sterkere. Lørdag ( 11 dpo) rakk jeg å være glad i 3 timer før det begynte å blø... :banghead:

Blør ganske mye, har brukt tampong. men testene har steget fram til i dag! I går kveld mista jeg motet og slutta med cyclogest, det måtte jeg visst ikke gjøre, for det kan visst fortsatt gå bra fikk jeg beskjed om i dag.

ah, hater å ikke vite! kan man ikke enten bli gravid, få fine streker og ikke blø, eller blø skikkelig og ikke få streker...? I jula blødde jeg i 3 uker mens testene steg. endre i SA tilslutt.

Vis vedlegget 320620

Håper blødningen gir seg! :Heartred
 
Jeg har testa noen dager, og testene blir klart sterkere. Lørdag ( 11 dpo) rakk jeg å være glad i 3 timer før det begynte å blø... :banghead:

Blør ganske mye, har brukt tampong. men testene har steget fram til i dag! I går kveld mista jeg motet og slutta med cyclogest, det måtte jeg visst ikke gjøre, for det kan visst fortsatt gå bra fikk jeg beskjed om i dag.

ah, hater å ikke vite! kan man ikke enten bli gravid, få fine streker og ikke blø, eller blø skikkelig og ikke få streker...? I jula blødde jeg i 3 uker mens testene steg. endre i SA tilslutt.

Vis vedlegget 320620
Åh, så fælt å vera sånn i limbo!! Håpar blødningene stoppar og at embryoet klorar seg fast! ❤️
 
Jeg har testa noen dager, og testene blir klart sterkere. Lørdag ( 11 dpo) rakk jeg å være glad i 3 timer før det begynte å blø... :banghead:

Blør ganske mye, har brukt tampong. men testene har steget fram til i dag! I går kveld mista jeg motet og slutta med cyclogest, det måtte jeg visst ikke gjøre, for det kan visst fortsatt gå bra fikk jeg beskjed om i dag.

ah, hater å ikke vite! kan man ikke enten bli gravid, få fine streker og ikke blø, eller blø skikkelig og ikke få streker...? I jula blødde jeg i 3 uker mens testene steg. endre i SA tilslutt.

Vis vedlegget 320620
Ikke bruk tampong når du er gravid :) selv om du tror dj mister så kan det jo gå bra <3 da er det dumt med bakterier fra tampong opp i skjeden. Bruk bind - det gjelder også i forbindelse med spontanabort :)
 
Negativ test. Dette var vårt 3 og siste forsøk i det offentlige. Nå går veien videre til privat. Noen andre her som har gått fra offentlig til privat, som kan fortelle om den prosessen? Kjenner jeg er ganske tom nå....:(
 
Vips så var jeg tilbake i det svarte hullet. Kjente plutselig det begynte å renne i buksa i går kveld, det var ikke noe cyclogest griseri som rant, men masse rødt blod. Veien fra himmel til helvete er virkelig kort.. Blodprøve tatt idag og ny på fredag, men nå er det nok over. Tanken på å måtte begynne på nytt er helt fjern. Hvor fort får man sette i gang etter en SA så tidlig? Skulle vært 5+4 idag..:(:(
 
Negativ test. Dette var vårt 3 og siste forsøk i det offentlige. Nå går veien videre til privat. Noen andre her som har gått fra offentlig til privat, som kan fortelle om den prosessen? Kjenner jeg er ganske tom nå....:(

Ikke erfaring med det du spør om, men jeg snakket med en fantastisk fin lege på St. Olavs i går og vil gjerne dele en ting han sa til meg. Han sa at de har spilt inn til myndighetene at de synes man bør få 6 forsøk i det offentlige, fordi man ser at det er mange som vil lykkes, men som trenger noen flere forsøk. Jeg syntes iallefall det var oppmuntrende, og det hjelper på trua om at det vil gå til slutt! ❤️ Håper du også kan få litt oppmuntring av det.
 
Vips så var jeg tilbake i det svarte hullet. Kjente plutselig det begynte å renne i buksa i går kveld, det var ikke noe cyclogest griseri som rant, men masse rødt blod. Veien fra himmel til helvete er virkelig kort.. Blodprøve tatt idag og ny på fredag, men nå er det nok over. Tanken på å måtte begynne på nytt er helt fjern. Hvor fort får man sette i gang etter en SA så tidlig? Skulle vært 5+4 idag..:(:(

Nei nei nei! Så trist å høre, og så urettferdig. Sender deg en trøsteklem ❤️
 
Vips så var jeg tilbake i det svarte hullet. Kjente plutselig det begynte å renne i buksa i går kveld, det var ikke noe cyclogest griseri som rant, men masse rødt blod. Veien fra himmel til helvete er virkelig kort.. Blodprøve tatt idag og ny på fredag, men nå er det nok over. Tanken på å måtte begynne på nytt er helt fjern. Hvor fort får man sette i gang etter en SA så tidlig? Skulle vært 5+4 idag..:(:(
Klem til deg:sad010
 
Negativ test. Dette var vårt 3 og siste forsøk i det offentlige. Nå går veien videre til privat. Noen andre her som har gått fra offentlig til privat, som kan fortelle om den prosessen? Kjenner jeg er ganske tom nå....:(

Kjedelig... Jeg kan ikke fortelle om veien fra offentlig til privat, men vi er der selv. Det er vanskelig å velge, man må ta rett valg og der er flere klinikker der ute...
 
Jeg kan settes på ikke gravid. Igjen. :(
 
ikke gravid jeg helle:shifty: testdag i går, strekene ble svakere de siste to dagene. Blødd nesten ferdig.

Det var siste av tre forsøk vi har betalt for. Vurderer henvisning til offentlig nå og sette inn to fryste blasto (hvis de overlever) mens vi venter. Men ikke midt i dette kaoset, får bli når det roer seg litt.
 
Jeg var på ul i dag og fikk høre hjertelyden <3 Håper så inderlig at alt går bra fremover....Er 6 uker + 3 dager på vei i følge legen, men når jeg beregner selv ut i fra siste mens skal jeg være 6 uker + 6 dager på vei. Noen som vet hvordan man egentlig beregner termin etter assistert befruktning? :)
 
Jeg var på ul i dag og fikk høre hjertelyden <3 Håper så inderlig at alt går bra fremover....Er 6 uker + 3 dager på vei i følge legen, men når jeg beregner selv ut i fra siste mens skal jeg være 6 uker + 6 dager på vei. Noen som vet hvordan man egentlig beregner termin etter assistert befruktning? :)
Beregnes etter uttaksdato, finn en terminkalkulator der du kan legge det inn. Husk også at det er snakk om millimeter feilmåling for å bomme med noen dager!
 
Jeg var på ul i dag og fikk høre hjertelyden <3 Håper så inderlig at alt går bra fremover....Er 6 uker + 3 dager på vei i følge legen, men når jeg beregner selv ut i fra siste mens skal jeg være 6 uker + 6 dager på vei. Noen som vet hvordan man egentlig beregner termin etter assistert befruktning? :)

Så stas å høre hjertelyd! ❤️ Var du på offentlig sykehus? Er en stund til min UL, og usikker på om det blir noe i disse tider, men har ikke blitt oppringt enda om at den er avlyst.

Jeg har brukt uttaksdato, som også er dagen for befruktning. Siden medisinene hindret eggløsning til normal tid, tenker jeg siste mens blir feil. Men får litt ulik termindato med ulike kalkulatorer og apper.

Er så spennende fremover! Føler det er for godt til å være sant. Begynte å tro det skulle være umulig..
 
Så stas å høre hjertelyd! ❤️ Var du på offentlig sykehus? Er en stund til min UL, og usikker på om det blir noe i disse tider, men har ikke blitt oppringt enda om at den er avlyst.

Jeg har brukt uttaksdato, som også er dagen for befruktning. Siden medisinene hindret eggløsning til normal tid, tenker jeg siste mens blir feil. Men får litt ulik termindato med ulike kalkulatorer og apper.

Er så spennende fremover! Føler det er for godt til å være sant. Begynte å tro det skulle være umulig..

Veldig stas <3 Jeg var hos privat lokal gynekolog som har avtale med det sykehuset som jeg er til behandling hos, er ikke sikkert at offentlige sykehus tilbyr dette i disse tider nei! Tror gynekologen brukte innsettdatoen...det ble ikke spurt om uttaksdato.

Ja blir spennende fremover! Hvor langt tror du at du er på vei? :)
 
Jeg var på ul i dag og fikk høre hjertelyden <3 Håper så inderlig at alt går bra fremover....Er 6 uker + 3 dager på vei i følge legen, men når jeg beregner selv ut i fra siste mens skal jeg være 6 uker + 6 dager på vei. Noen som vet hvordan man egentlig beregner termin etter assistert befruktning? :)


Så kjekt er ca like langt på vei vi då. Jeg har fått termin 7 nov og er i dag 6+6 dager på vei :) regner fra uttakdato. skulle egentlig på tidlig UL på torsdag, men så ringte de å avlyste den de måtte stenge klinikken ble satt opp på ny time 30.mars. å d e såååå lenge til....

Kos går det med dere som nå er gravide? Merker dere til noe symptomer? Craving? Hvor langt er dere på vei?
 
Så kjekt er ca like langt på vei vi då. Jeg har fått termin 7 nov og er i dag 6+6 dager på vei :) regner fra uttakdato. skulle egentlig på tidlig UL på torsdag, men så ringte de å avlyste den de måtte stenge klinikken ble satt opp på ny time 30.mars. å d e såååå lenge til....

Kos går det med dere som nå er gravide? Merker dere til noe symptomer? Craving? Hvor langt er dere på vei?

Så kjipt, er så kjedelig å vente! Når var uttaksdatoen din?
Jeg er bare veldig sulten hele tiden, og har veldig lyst på juice eller ingen symptomer pt. :)
 
Så kjekt er ca like langt på vei vi då. Jeg har fått termin 7 nov og er i dag 6+6 dager på vei :) regner fra uttakdato. skulle egentlig på tidlig UL på torsdag, men så ringte de å avlyste den de måtte stenge klinikken ble satt opp på ny time 30.mars. å d e såååå lenge til....

Kos går det med dere som nå er gravide? Merker dere til noe symptomer? Craving? Hvor langt er dere på vei?
Jeg er 8+6 i dag, like langt som da vi oppdaget MA forrige gang. Går greit, men er fortsatt ikke helt overbevist om at det blir baby av dette. Jeg har hatt flere episoder med småblødning etter den lange blødningen jeg hadde rundt testdato og mye brun utflod, men har bank i bordet blitt mindre og sjeldnere i det siste:) Var veldig kvalm rundt uke 7-8 og er fortsatt tidvis uggen, men nå får jeg i meg vanlig mat selv om matlysten er heller dårlig. Trøttheten er også ganske lammende, så passer godt med hjemmekontor i disse koronatider. Skal ha en ny TUL i slutten av neste uke, og hvis det ser bra ut da tror jeg at jeg klarer å senke skuldrene litt :)
 
Back
Topp