Kinine
Blir kjent med forumet
Dagens test! Og blodprøven viste hcg på over 500! Jeg kan ENDELIG settes på gravid etter over to år som prøver![]()
Åå, så deilig det må være! Gratulerer så mye!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens test! Og blodprøven viste hcg på over 500! Jeg kan ENDELIG settes på gravid etter over to år som prøver![]()

Hurra så flott!! Gratulerer!Dagens test! Og blodprøven viste hcg på over 500! Jeg kan ENDELIG settes på gravid etter over to år som prøver![]()
Så godt å høre Fnøst! Glad alt var braEtter flere runder med frisk blødning (senest i går kveld) har vi sett en sprell levende og perfekt spire med fine hjerteslag på ultralyd i dag![]()
Åh, så gode nyheiter!! Gratulerer så mykje!Dagens test! Og blodprøven viste hcg på over 500! Jeg kan ENDELIG settes på gravid etter over to år som prøver![]()
GratulererDagens test! Og blodprøven viste hcg på over 500! Jeg kan ENDELIG settes på gravid etter over to år som prøver![]()

Godt å høreEtter flere runder med frisk blødning (senest i går kveld) har vi sett en sprell levende og perfekt spire med fine hjerteslag på ultralyd i dag![]()

Etter flere runder med frisk blødning (senest i går kveld) har vi sett en sprell levende og perfekt spire med fine hjerteslag på ultralyd i dag![]()
Hurra for lillesprell!Dagens test! Og blodprøven viste hcg på over 500! Jeg kan ENDELIG settes på gravid etter over to år som prøver![]()

Så godt å høre Fnøst! Glad alt var bra![]()
Godt å høre![]()
Har blitt noen runder med grining i løpet av dagen selv. Er så utrolig letta nå!Ååå! Nå ble jeg litt sånn grinerørt, faktisk. Det tar jeg som et godt tegn, for jeg griner egentlig aldri!Hurra for lillesprell!
6 fine blastoer på frys!!! Herregud for en lykkedag! Nå skal vi feire![]()

Hurra! Gratulerer!Dagens test! Og blodprøven viste hcg på over 500! Jeg kan ENDELIG settes på gravid etter over to år som prøver![]()

Åååh, hurra! Så deilig!6 fine blastoer på frys!!! Herregud for en lykkedag! Nå skal vi feire![]()

Får ikke svar på blodprøven før fredag, da den må sendes dit
Ryker nok en digital torsdagTestedato i morgen - så spent!Får ikke svar på blodprøven før fredag, da den må sendes dit
Ryker nok en digital torsdag
![]()

SpennendeTestedato i morgen - så spent!Får ikke svar på blodprøven før fredag, da den må sendes dit
Ryker nok en digital torsdag
![]()
Jeg har også bare fått beskjed om å ta en hjemmetest, men kanskje de har ulike praksiser på de ulike klinikkene.Spennendemasse lykke til
Ser det er flere som skriver at de må ta blodprøve... hmm... det har aldri jeg fått beskjed om. Kun GT hjemme