Februar 2020!

Etter flere runder med frisk blødning (senest i går kveld) har vi sett en sprell levende og perfekt spire med fine hjerteslag på ultralyd i dag:Heartred

Dagens test! Og blodprøven viste hcg på over 500! Jeg kan ENDELIG settes på gravid etter over to år som prøver:love7
Åh, så gode nyheiter!! Gratulerer så mykje! ❤️ Håpar alle me andre følgjer etter veldig snart. :)

Etter flere runder med frisk blødning (senest i går kveld) har vi sett en sprell levende og perfekt spire med fine hjerteslag på ultralyd i dag:Heartred
Godt å høre :Heartred

Ååå! Nå ble jeg litt sånn grinerørt, faktisk. Det tar jeg som et godt tegn, for jeg griner egentlig aldri! :hilarious: Hurra for lillesprell!

6 fine blastoer på frys!!! Herregud for en lykkedag! Nå skal vi feire :hug007

Testedato i morgen - så spent!:joyful: Får ikke svar på blodprøven før fredag, da den må sendes dit:wacky: Ryker nok en digital torsdag:)

Testedato i morgen - så spent!:joyful: Får ikke svar på blodprøven før fredag, da den må sendes dit:wacky: Ryker nok en digital torsdag:)
Spennende :) masse lykke til :)

Ser det er flere som skriver at de må ta blodprøve... hmm... det har aldri jeg fått beskjed om. Kun GT hjemme

Back
Topp