Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Da ruger jeg på et nydelig liten 4delt eggfår i tillegg noen stk på frys denne gangen, så jeg våger å være optimist
![]()
Da har jeg endelig fått svar på blodprøven. Holdt på å gå på veggen av spenning før jeg fikk telefonen, og var så redd for dårlig stigning, men fikk veldig positive nyheter. Prøven fra i går viser 5144, så det er jo mer enn dobling på litt mindre enn 48 timerDrister meg til å sette meg opp på gravidlista selv om jeg fortsatt blør. Jeg er jo faktisk gravid
Prøver å slå meg til ro med det og at jeg ikke får gjort noe med blødningen. Blir veldig nervepirrende frem til ultralyd om én og en halv uke.

Her kom TR i dag som forventa og negativ test. Utruleg kjipt!!Får litt lyst til å gi opp heile greia, men må jo halda motet oppe så langt det går. Det blir nok litt betre om eit par dagar. Me får iallfall gå i gang med nytt forsøk igjen neste syklus, og det kjennest bra.
Kryssar fingrane for alle bra damer her!

TakkGratulerer!

Jeg var også på kontroll igår og skal ha uttak på tirsdagDa har jeg vært på min første kontroll etter sprøytestart og det gikk mye bedre enn jeg hadde fryktet. Selv om jeg har kjent lite til sprøytene så alt bra ut og jeg hadde ca 13 eggposer mellom 10-15 mm og slimhinnen va 7mm. Så da har jeg fått tid til egguttak på tirsdag 25 og innsett på fredagen 28. Vet fremdeles veien videre kan endre seg, og er veldig spent på hvor mange som blir befruktet.
Jeg var også på kontroll igår og skal ha uttak på tirsdagInnsett torsdag eller fredag. Er veldig spent på hvordan opplevelsen rundt det første egguttaket blir, har hatt lite ubehag med nesespray og sprøyter så håper uttaket blir en grei opplevelse. For det kan jo bli en lang prosess dette her.
Lykke til! Håper alt ser bra ut!Lykke til jenter! Jeg skal avgårde på kontroll 2 nå. Er så sykt spent!!
Føles veldig fint å stå der!Det er jo helt fantastisk! Du settes herved på gravid listen, og vi håper det er ufarlige blødninger![]()
Oi, det var lenge å vente! Hvordan vet de på forhånd at det blir totalfrys? Kan vel være flere tomme follikler? Eller er det ant follikler de går ut i fra, og ikke hvor mange egg man får ut..? Håper du får mange i fryseren daNå er jeg ferdig med kontroll nr 2, har ventet og ventet og ventet på St. Olavs i dag! Var der i 3,5 timer! Travle dager tydeligvisUansett har det blitt mange egg og jeg fikk beskjed om at det blir totalfrys etter uttak på mandag. Skal sette Gonalpeptyd(?) i stedet for Ovitrelle og måtte ta blodprøver for å måle østradiol og progesteron. Vet ikke hva de skal med de prøvene, men.. litt kjedelig med totalfrys, men så lenge vi får noen blastoer på frys så skal jeg være superhappy!

Lykke tilBlir egguttak tirsdag her og!
Akkurat samme her. Blir Gonapeptyl og totalfrys. De måler nok østradiol for å sjekke hormonnivåer mtp overstimulering. Hvor mange eggposer hadde du?Nå er jeg ferdig med kontroll nr 2, har ventet og ventet og ventet på St. Olavs i dag! Var der i 3,5 timer! Travle dager tydeligvisUansett har det blitt mange egg og jeg fikk beskjed om at det blir totalfrys etter uttak på mandag. Skal sette Gonalpeptyd(?) i stedet for Ovitrelle og måtte ta blodprøver for å måle østradiol og progesteron. Vet ikke hva de skal med de prøvene, men.. litt kjedelig med totalfrys, men så lenge vi får noen blastoer på frys så skal jeg være superhappy!
Jeg har ikke testdag først den 27 egentlig, men klarte ikke å la være å kjøpe en graviditetstest (6 dager før forventet mens) da jeg var på butikken i dag. Er det ikke to striper på denne???
Oi, det var lenge å vente! Hvordan vet de på forhånd at det blir totalfrys? Kan vel være flere tomme follikler? Eller er det ant follikler de går ut i fra, og ikke hvor mange egg man får ut..? Håper du får mange i fryseren da![]()
Får bare gjøre som jeg får beskjed om og stole på at det går bra!Jeg ser jaffall 2 streker![]()
Akkurat samme her. Blir Gonapeptyl og totalfrys. De måler nok østradiol for å sjekke hormonnivåer mtp overstimulering. Hvor mange eggposer hadde du?
) Hvordan går det med deg da? Hvis du har dobbelt så mange egg så kan jeg tenke meg at du føler deg rimelig støl og stinn i magen ihvertfall! Håper du ikke har det for ille. Jeg har ikke testdag først den 27 egentlig, men klarte ikke å la være å kjøpe en graviditetstest (6 dager før forventet mens) da jeg var på butikken i dag. Er det ikke to striper på denne???![]()
Har du testet ut Ovitrellen, så du kan utelukke falsk positiv pga den?