Februar 2020!

Vedlegg

  • EF350C26-C8E5-4759-B364-D647BA6EF49F.jpeg
    EF350C26-C8E5-4759-B364-D647BA6EF49F.jpeg
    9,9 KB · Visninger: 62
Jeg håper håper håper å også kunne komme inn på gravidlista, men jeg blør fortsatt. Jeg fikk svar på hcg tatt på mandag, 19 dpo. Verdien var på 2430 som en strålende verdi i seg selv. Har tatt en ny blodprøve i dag, og håper bare så inderlig at den stiger og at blødningen gir seg snart.
 
Jeg håper håper håper å også kunne komme inn på gravidlista, men jeg blør fortsatt. Jeg fikk svar på hcg tatt på mandag, 19 dpo. Verdien var på 2430 som en strålende verdi i seg selv. Har tatt en ny blodprøve i dag, og håper bare så inderlig at den stiger og at blødningen gir seg snart.

Jeg håper håper håper med deg! :Heartred
 
Lei meg! :arghh: Har mista trua på at det har klaffa. Er 13 DPO, altså 13 dagar etter uttak og har spotta litt i dag og kjennest dessverre ut som at TR er på veg. Skal sjølvsagt testa i morgon for å vera sikker, men har mista håpet. For ein grusom berg- og dalbane dette er!! :(
 
Jeg håper håper håper å også kunne komme inn på gravidlista, men jeg blør fortsatt. Jeg fikk svar på hcg tatt på mandag, 19 dpo. Verdien var på 2430 som en strålende verdi i seg selv. Har tatt en ny blodprøve i dag, og håper bare så inderlig at den stiger og at blødningen gir seg snart.

Håper så inderlig med deg! Skjønner godt at dette er strevsomt, men er jo en strålende verdi, som du sier selv. Nå må blødningen bare gi seg, og slutte å forstyrre gleden. Lykke til :Heartred:Heartred:Heartred
 
Lei meg! :arghh: Har mista trua på at det har klaffa. Er 13 DPO, altså 13 dagar etter uttak og har spotta litt i dag og kjennest dessverre ut som at TR er på veg. Skal sjølvsagt testa i morgon for å vera sikker, men har mista håpet. For ein grusom berg- og dalbane dette er!! :(

Håper du får en positiv overraskelse i morgen. :Heartred Det er noe dritt med alle opp- og nedturer. Synes vi er gode som klarer å stå i det!

Krysser fingrene for deg. :Heartred
 
Hei, Er helt ny her inne, men kaster meg inn i det :)

Blåklokke, 41 år. Har et stort barn fra før av som er blitt til på "egenhånd", men pga min alder og mannens reduserte sædkvalitet har vi blitt anbefalt ivf. Ble gravid naturlig forrige mnd, men SA i uke 5. Er på dag 7 av stimulering i dag, med Gonal-F. Ny UL den 21 og trolig uttak mandag eller tirsdag til uken.

PS Glemte å skrive hvilken klinikk. Går på Fertilitetssenteret i Oslo
 
Hadde over 50 eggposer på ultralyden idag :oops: 20-30 av disse var mellom 11-16mm. Begynner å bli urolig for hyperstimulering og totalfrys/avbrutt. Totalfrys er ikke det verste, men jeg har ikke lyst å utvikle ohss! Ny kontroll på fredag!
 
Back
Topp