Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk skal du haFantastisk!
Jeg sniker meg nå til en liten gratulasjon jeg, selv om du ikke har sluppet jubelen helt løs ennå![]()

Takk for svar. Begynte nesten å bli litt bekymret. Så nå e d mer fokus på ka mat som e godt for magen ja... satse på at d verste går over.
Hvordan går d med dere som ruger nå? Kos e formen?
Formen min er fin
Føler det strekker seg litt i livmoren nå men vet ikkeHar så lyst og begynne og teste men det er alt fir tidlig
Ovitrellen ligger nok i kroppen enda og gjør testen falsk positiv...
Jeg har testet positivt, men drøyer litt før jeg vil settes på gravidlista![]()
Gratulerer!!!Jeg har testet positivt, men drøyer litt før jeg vil settes på gravidlista![]()

Jeg kjenner også antydning til ubehag i magen, men er jo bare på 4. dosen, så regner med jeg kjenner det mer etterhvert. Ang ømhet rundt innstikkssted, så kjenner jeg det kanskje en times tid etter stikket. Men det regner jeg med er press ifra injeksjonsvæsken man sprøyter innMerker ikke noe særlig ennå jeg heller! Er på dag 6 i dag og kjenner mer og mer i eggstokkene. Det er sånn jeg har hatt det de forrige gangene ogsåTil slutt kjenner man det ganske bra i eggstokkene og magen! De vokser jo fra å være som en plomme til en appelsin, ifølge legen, så det er ikke rart at det kan føles ømt og trangt!
En ting jeg merker med Menopur er at jeg blir ganske øm der jeg har stukket i et par-tre dager. Har du det sånn?
Hei nå har jeg satt sprøytene på meg selv 3 dager og det går egentlig greit, men synes det er ganske hard å trykke inn. Og er redd for at jeg ikke får med all væsken. Noen andre som opplever det? Trykker så hardt jeg kan, men likevel når jeg tar den ut så klarer jeg å presse litt til og da kommer det ut et par dråper ekstra. Tar Bemfola, sånn ferdigfyllt sprøytepenn.
Å så bra!! Ble litt nervøs av det! Så godt du kan roe meg ned Tusen takkDet er litt slingringsmonn på det der, så det er ikke noe farlig å misse en dråpe eller tre! Noen ganger kan det jo komme litt ut av huden igjen også, når man trekker ut nåla. Ikke noe å stresse med![]()
Stimulerer fortsatt her, skal inn til 3. ul på mandag, da slimhinnen ikke har vært tykk nok enda. Fikk økt progynova dosen, fra 3 til 4 tabletter daglig. Kontroll 3 dager etter, og slimhinnen var kun økt 0,2mm, ligger på 6,9mm. Økt dosen til 6 tabletter daglig og ny kontroll i morgen, mandag. Er så redd for at den ikke har økt nok, og at det blir avbrutt![]()
TakkGratulerer!!!![]()
TakkKan eg spørre når du hadde innsett?
Og gratulerer så mye
Takk, skal gå inn å sjekke!Skjønner godt bekymringen din, og har ingen erfaringer å dele selv, dessverre. Men jeg synes å huske at dette var et tema i Oktobertråden, var ikke du med der og? Der var det en som også hadde en treig slimhinne, hvis man kan si det sånn, men den tok seg iallefall veldig opp på slutten! Så det kan skje mye på få dager når den bare setter i gang sånn som jeg har forstått det![]()
Gratulerer så myeJeg har testet positivt, men drøyer litt før jeg vil settes på gravidlista![]()

TakkHadde innsett den 6., av et todagers embryo
![]()

Å så kjipt! Hjelper Progynova på slimhinnen? Hvor tykk må den være for innsett? Er det likevel ikke mulig å hente ut og fryse hvis den ikke er tykk nok eller må du starte helt på nytt? Jeg har ikke ofret slimhinnen en tanke, bare vært bekymret for eggene..har jo ikke vært på ul enda. Håper alt ser fint ut i morgenStimulerer fortsatt her, skal inn til 3. ul på mandag, da slimhinnen ikke har vært tykk nok enda. Fikk økt progynova dosen, fra 3 til 4 tabletter daglig. Kontroll 3 dager etter, og slimhinnen var kun økt 0,2mm, ligger på 6,9mm. Økt dosen til 6 tabletter daglig og ny kontroll i morgen, mandag. Er så redd for at den ikke har økt nok, og at det blir avbrutt![]()
Å så kjipt! Hjelper Progynova på slimhinnen? Hvor tykk må den være for innsett? Er det likevel ikke mulig å hente ut og fryse hvis den ikke er tykk nok eller må du starte helt på nytt? Jeg har ikke ofret slimhinnen en tanke, bare vært bekymret for eggene..har jo ikke vært på ul enda. Håper alt ser fint ut i morgen![]()
Jeg har fryseforsøk nå, så progynovaen brukes til å øke tykkelsen på slimhinna. Så den må være minst 7mm PÅ Riksen før de klargjør for innsettÅ så kjipt! Hjelper Progynova på slimhinnen? Hvor tykk må den være for innsett? Er det likevel ikke mulig å hente ut og fryse hvis den ikke er tykk nok eller må du starte helt på nytt? Jeg har ikke ofret slimhinnen en tanke, bare vært bekymret for eggene..har jo ikke vært på ul enda. Håper alt ser fint ut i morgen![]()