Februar 2020!

Jeg har fryseforsøk nå, så progynovaen brukes til å øke tykkelsen på slimhinna. Så den må være minst 7mm PÅ Riksen før de klargjør for innsett:) Hadde et håp om å få mye mer enn 7, da den har vært 7 ved hvert fryseinnsett. Takk for tanken, håper også det ser fint ut:Heartred

Så rart at de opererer med forskjellige mål. På KK må den være 10 mm..
 
Da har jeg vært på første UL! Mange egg, men de var for små enda så jeg skal tilbake på fredag til ny kontroll. Spurte om det med trening og kaffe, og hun sa at et moderat kaffeinntak (tre kopper dagen) var OK, man skulle bare ikke bøtte innpå alt for mye. Og trening var det bare å kjøre på med før uttak, men regulere hvis man fikk vondt.
 
Jeg tar Gonal-F, sånn ferdigfylt penn. Den er veldig grei å bruke (mannen min setter den da, har ikke turt å prøve selv :nailbiting:)
Den er vel kanskje litt samme type som Bemfola. Synes det har gått greit å sette selv, men mannen tar alltid første sprøyte. Fyremadel synes jeg var skumlere, men mannen tok den første på meg i dag så skal jeg prøve i morgen.
 
Testdag i dag og jeg skulle gjerne gledet meg over den positive testen jeg har fått. Har dessverre blødd friskt av og på i nesten en uke, så er overhode ikke sikker på om dette går veien... Avventer med å flytte meg fra rugelista inntil jeg vet hvor jeg skal flyttes til. Hcg-måling i dag og onsdag.
 
Ledende folikkel på 17 mm. Tykk slimhinne. Måler videre etter eggløsning (tipper den er positiv i kveld og i morgen). Det blir innsett på tirsdag 25.2. Innsett nr. 8/9 :facepalm: Dette blir siste rest fra fryseboksen etter uttak nr. 4.
 
Da kan jeg settes på ruger ❤ fikk satt inn et veldig fint 5dagers blasto i dag testdato 27.feb. dette blir spennende ❤❤❤
 
Testdag i dag og jeg skulle gjerne gledet meg over den positive testen jeg har fått. Har dessverre blødd friskt av og på i nesten en uke, så er overhode ikke sikker på om dette går veien... Avventer med å flytte meg fra rugelista inntil jeg vet hvor jeg skal flyttes til. Hcg-måling i dag og onsdag.

Tvi tvi! Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning og at spiren klamrer seg fast :Heartred
 
Da har jeg endelig fått innsett dato, mandag 24.02:Heartred Den slimhinna begynte å gjøre meg bekymret, men var på 7,8mm i dag, og good to go!:joyful:
 
Tatt min 6. menopur og min 2. Fyremadel idag, kjenner det begynner å murre i magen. Gjør vondt med bøying og sette seg ned ol. Håper ikke det blir så mye verre enn dette :nailbiting: Er som eggløsningssmerter, men føler det presser litt nedover også. 2 dager til UL nå! :happy:
 
Jeg var litt bekymra om det ikke skjedde noe siden jeg kjente så lite bivirkninger. I dag trente jeg pilates igjen siden 1 stim dag, 1 stim dag merket jeg ikke noe annerledes når jeg trente, mens i dag er jeg på stim dag 6 og når jeg trente kjentes det og som det var noe i veien på magen min og noen øvelser ble rett og slett ubehagelige. Synes nesten det var litt stas, litt sånn at jeg gledet meg til å komme hjem å sette neste spøyte..er jeg rar eller har andre hatt en slik reaksjon?
 
Jeg var litt bekymra om det ikke skjedde noe siden jeg kjente så lite bivirkninger. I dag trente jeg pilates igjen siden 1 stim dag, 1 stim dag merket jeg ikke noe annerledes når jeg trente, mens i dag er jeg på stim dag 6 og når jeg trente kjentes det og som det var noe i veien på magen min og noen øvelser ble rett og slett ubehagelige. Synes nesten det var litt stas, litt sånn at jeg gledet meg til å komme hjem å sette neste spøyte..er jeg rar eller har andre hatt en slik reaksjon?
Jeg kjenner også litt ubehag idag! Men jeg syns det er mer stressende enn stas :hilarious: Er så livredd for overstimulering. Men betryggende å høre at andre også kjenner litt symptomer, da håper jeg det bare er normalt :) Er jo logisk siden de vokser mye under stim.
 
Da har jeg satt inn 2 egg. 2 overlevde ikke opptiningen så nå er lageret tomt. håper dette er vår tur:)
 
Da har jeg satt inn 2 egg. 2 overlevde ikke opptiningen så nå er lageret tomt. håper dette er vår tur:)

Håper du på dobbel lykke?
Nå er det bare di nervepirrende dagene med venting!
Eg klør i fingrene av og teste blir gal snart, men det er for tidlig enda :)
 
Håper du på dobbel lykke?
Nå er det bare di nervepirrende dagene med venting!
Eg klør i fingrene av og teste blir gal snart, men det er for tidlig enda :)
Krysser fingrene for to ja:p har alltid vært en drøm. Ja dette blir lange dager. Når har du testdato?:D
 
Krysser fingrene for to ja:p har alltid vært en drøm. Ja dette blir lange dager. Når har du testdato?:D

Jeg har testdato 24.02, så ei lita laaang uke igjen :)
Har 4 tidlig tester og 2 digitale liggende, men bør vente til helga før testing :)
 
Jeg har testdato 24.02, så ei lita laaang uke igjen :)
Har 4 tidlig tester og 2 digitale liggende, men bør vente til helga før testing :)
Spennende! Måtte uka gå fort :D jeg testa 5 dager før testdato forrige forsøk og fikk positiv test, men målet denne gang er å vente til testdato:nailbiting: har ingen tester igjen, heldigvis:p
Satte du inn blasto?:) gleder meg til det dukker opp tester i tråden her:cool:
 
Spennende! Måtte uka gå fort :D jeg testa 5 dager før testdato forrige forsøk og fikk positiv test, men målet denne gang er å vente til testdato:nailbiting: har ingen tester igjen, heldigvis:p
Satte du inn blasto?:) gleder meg til det dukker opp tester i tråden her:cool:

Det gjorde jeg også med tulla vi mista i august, så blir nok testing torsdag kanskje :)
skal en tur til legen den dagen, så lura på og spør om han kan måle hcg nivået mitt da :woot:
Nei vi satt inn et 2 dager embryo :)
Ja vi begynner og bli en god gjeng nå som har satt inn så blir veldig spennende og følge meg!
Håper det går riktige veien for oss alle :singing:
 
Back
Topp