Februar 2020!

Hadde over 50 eggposer på ultralyden idag :oops: 20-30 av disse var mellom 11-16mm. Begynner å bli urolig for hyperstimulering og totalfrys/avbrutt. Totalfrys er ikke det verste, men jeg har ikke lyst å utvikle ohss! Ny kontroll på fredag!

Det var helt sykt mange. Håper ikke alle utvikler seg videre, og at du slipper ohss.. Krysser og fingrene for at der er noen med god kvalitet der også :love2
 
Hadde over 50 eggposer på ultralyden idag :oops: 20-30 av disse var mellom 11-16mm. Begynner å bli urolig for hyperstimulering og totalfrys/avbrutt. Totalfrys er ikke det verste, men jeg har ikke lyst å utvikle ohss! Ny kontroll på fredag!
Skitt! 50 var voldsomt, ja. Håpar dei passar godt på deg, slik at du ikkje blir overstimulert. Typisk, enten er det for få eggposar, eller så er det for mange... :banghead: Sender gode tankar!
 
Hadde over 50 eggposer på ultralyden idag :oops: 20-30 av disse var mellom 11-16mm. Begynner å bli urolig for hyperstimulering og totalfrys/avbrutt. Totalfrys er ikke det verste, men jeg har ikke lyst å utvikle ohss! Ny kontroll på fredag!
Det var mange, krysser fingre for deg!
 
Vi er lykkelige over akkurat passe mange egg ut, super befruktning (80%) og veldig god form på meg etter uttak. Nå håper vi på et, eller kanskje to, egg inn og graviditet :smiley-angelic001
 
Bør vel introdusere meg :rolleyes:
Endelig - 38år, kort protokoll med menopur og fyremadel, IVF #2, søskenforsøk, ruger fra 20.2
 
Har nå fått beskjed om uttak i uke 10, så da har jeg hoppet inn i mars/april-gruppen:) Kjekt å snike litt på dere i februar, men nå sniker jeg meg ut igjen:D
 
Bør vel introdusere meg :rolleyes:
Endelig - 38år, kort protokoll med menopur og fyremadel, IVF #2, søskenforsøk, ruger fra 20.2

Velkommen hit, endelig. Jeg håper alt går etter planen i morgen. Setter deg rett opp på listen som ruger i morgen:happy: Lykke til!
 
Hadde over 50 eggposer på ultralyden idag :oops: 20-30 av disse var mellom 11-16mm. Begynner å bli urolig for hyperstimulering og totalfrys/avbrutt. Totalfrys er ikke det verste, men jeg har ikke lyst å utvikle ohss! Ny kontroll på fredag!
Oj! Ja det var mye Håper de klarer å kontrollere sånn du slipper overstimulering
 
Oi, 50, det er drøyt:eek: Håper det ordner seg!
Det var helt sykt mange. Håper ikke alle utvikler seg videre, og at du slipper ohss.. Krysser og fingrene for at der er noen med god kvalitet der også :love2
Skitt! 50 var voldsomt, ja. Håpar dei passar godt på deg, slik at du ikkje blir overstimulert. Typisk, enten er det for få eggposar, eller så er det for mange... :banghead: Sender gode tankar!
Det var mange, krysser fingre for deg!
Oj! Ja det var mye Håper de klarer å kontrollere sånn du slipper overstimulering
Takk dere, håper også jeg slipper hyperstimulering :oops: Er selvfølgelig veldig kjedelig med totalfrys, men det er bedre enn å bli skikkelig dårlig..
 
Eg kan strykes, blodprøve i dag var negativ. Så då blir det nytt insett av eskimo kanskje i mars men sannsynligvis ikke før i mai.
 
Da har jeg endelig fått svar på blodprøven. Holdt på å gå på veggen av spenning før jeg fikk telefonen, og var så redd for dårlig stigning, men fikk veldig positive nyheter. Prøven fra i går viser 5144, så det er jo mer enn dobling på litt mindre enn 48 timer:Heartred Drister meg til å sette meg opp på gravidlista selv om jeg fortsatt blør. Jeg er jo faktisk gravid:joyful: Prøver å slå meg til ro med det og at jeg ikke får gjort noe med blødningen. Blir veldig nervepirrende frem til ultralyd om én og en halv uke.
 
Da har jeg endelig fått svar på blodprøven. Holdt på å gå på veggen av spenning før jeg fikk telefonen, og var så redd for dårlig stigning, men fikk veldig positive nyheter. Prøven fra i går viser 5144, så det er jo mer enn dobling på litt mindre enn 48 timer:Heartred Drister meg til å sette meg opp på gravidlista selv om jeg fortsatt blør. Jeg er jo faktisk gravid:joyful: Prøver å slå meg til ro med det og at jeg ikke får gjort noe med blødningen. Blir veldig nervepirrende frem til ultralyd om én og en halv uke.
Herlighet, for en thriller! Så utrolig gode nyheter å få❤️
 
Eg kan strykes, blodprøve i dag var negativ. Så då blir det nytt insett av eskimo kanskje i mars men sannsynligvis ikke før i mai.
Så trist! Håper du får sette inn eskimoen i mars og at den blir værende i 9 mnd❤️
 
Da har jeg endelig fått svar på blodprøven. Holdt på å gå på veggen av spenning før jeg fikk telefonen, og var så redd for dårlig stigning, men fikk veldig positive nyheter. Prøven fra i går viser 5144, så det er jo mer enn dobling på litt mindre enn 48 timer:Heartred Drister meg til å sette meg opp på gravidlista selv om jeg fortsatt blør. Jeg er jo faktisk gravid:joyful: Prøver å slå meg til ro med det og at jeg ikke får gjort noe med blødningen. Blir veldig nervepirrende frem til ultralyd om én og en halv uke.
Åh, så bra! Håpar for deg! ❤️
 
Her kom TR i dag som forventa og negativ test. Utruleg kjipt!! :arghh: Får litt lyst til å gi opp heile greia, men må jo halda motet oppe så langt det går. Det blir nok litt betre om eit par dagar. Me får iallfall gå i gang med nytt forsøk igjen neste syklus, og det kjennest bra.

Kryssar fingrane for alle bra damer her!
 
Da har jeg vært på min første kontroll etter sprøytestart og det gikk mye bedre enn jeg hadde fryktet. Selv om jeg har kjent lite til sprøytene så alt bra ut og jeg hadde ca 13 eggposer mellom 10-15 mm og slimhinnen va 7mm. Så da har jeg fått tid til egguttak på tirsdag 25 og innsett på fredagen 28. Vet fremdeles veien videre kan endre seg, og er veldig spent på hvor mange som blir befruktet.
 
Her kom TR i dag som forventa og negativ test. Utruleg kjipt!! :arghh: Får litt lyst til å gi opp heile greia, men må jo halda motet oppe så langt det går. Det blir nok litt betre om eit par dagar. Me får iallfall gå i gang med nytt forsøk igjen neste syklus, og det kjennest bra.

Kryssar fingrane for alle bra damer her!
Å så kjipt! Men godt du får starte opp fort igjen! Håper neste gang sitter❤️
 
Da er et stk blasto på plass. Så får vi se hva det holder til og håpe at alle gode ting er tre......:hungover:
 
Back
Topp