GratulererJeg kan settes på gravidHcg i dag 14 dpo ble målt til hele 229
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererJeg kan settes på gravidHcg i dag 14 dpo ble målt til hele 229
![]()

Tusen hjertelig takk! Etter sju forsøk, hvorav to avbrutte, tre uttak og fem innsett ser det endelig ut som om det er vår turGratulerer![]()
Jeg kan settes på gravidHcg i dag 14 dpo ble målt til hele 229
![]()
Fantastisk!! Gratulerer så mykje!Tusen hjertelig takk! Etter sju forsøk, hvorav to avbrutte, tre uttak og fem innsett ser det endelig ut som om det er vår tur![]()
Jeg kan settes på gravidHcg i dag 14 dpo ble målt til hele 229
![]()

Gratulerer lillespøn!Jeg kan settes på gravidHcg i dag 14 dpo ble målt til hele 229
![]()

Jeg håper håper håper å også kunne komme inn på gravidlista, men jeg blør fortsatt. Jeg fikk svar på hcg tatt på mandag, 19 dpo. Verdien var på 2430 som en strålende verdi i seg selv. Har tatt en ny blodprøve i dag, og håper bare så inderlig at den stiger og at blødningen gir seg snart.

Har mista trua på at det har klaffa. Er 13 DPO, altså 13 dagar etter uttak og har spotta litt i dag og kjennest dessverre ut som at TR er på veg. Skal sjølvsagt testa i morgon for å vera sikker, men har mista håpet. For ein grusom berg- og dalbane dette er!! Jeg kan settes på gravidHcg i dag 14 dpo ble målt til hele 229
![]()

Jeg håper håper håper å også kunne komme inn på gravidlista, men jeg blør fortsatt. Jeg fikk svar på hcg tatt på mandag, 19 dpo. Verdien var på 2430 som en strålende verdi i seg selv. Har tatt en ny blodprøve i dag, og håper bare så inderlig at den stiger og at blødningen gir seg snart.

Lei meg!Har mista trua på at det har klaffa. Er 13 DPO, altså 13 dagar etter uttak og har spotta litt i dag og kjennest dessverre ut som at TR er på veg. Skal sjølvsagt testa i morgon for å vera sikker, men har mista håpet. For ein grusom berg- og dalbane dette er!!
![]()
Det er noe dritt med alle opp- og nedturer. Synes vi er gode som klarer å stå i det!
Tuuusen takkSå fint tall! Gratulerer så mye![]()
GratulereJeg kan settes på gravidHcg i dag 14 dpo ble målt til hele 229
![]()
Gratulerer så myeJeg kan settes på gravidHcg i dag 14 dpo ble målt til hele 229
![]()
Takk!Gratulere![]()
Oi, 50, det er drøytHadde over 50 eggposer på ultralyden idag20-30 av disse var mellom 11-16mm. Begynner å bli urolig for hyperstimulering og totalfrys/avbrutt. Totalfrys er ikke det verste, men jeg har ikke lyst å utvikle ohss! Ny kontroll på fredag!