(hvisker gratulerer!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det forresten flere som sliter med å få BV Forum appen til å fungere på IPhone? Får bare beskjed om st brukeren ikke finnes når jeg forsøker å logge på. Prøvd å resette passord også uten at det blir noe bedre. Savner emojis, prøver derfor å bruke den i stedenfor nettleser
Uæh! Nå begynner jeg å bli skikkelig nervøs! Satte eggløsningssprøyta igår og imorgen er det uttak.
Syntes at jeg var så tøff igår som satte Ovitrelle selv. De andre gangene har mannen måttet sette den selv om jeg setter de andre sprøytene selv. Synes pennen er så skummel, men det gikk jo helt fint! Var jo mye spissere nål og enklere å få inn enn Menopur.
Har faktisk knapt sovet i natt, tenker nok altfor mye på uttaket imorgen...
Lykke til på uttak[emoji4]
Jeg ser hos alle at eggene andre får inn ligger liksom alltid til venstre! Min er alltid til høyre ??hahah. Så rart ! Klarte ikke snu bilde er så koselig å få med et bilde av det jeg har det liggende på nattbordet. håper det fester seg hos oss nå ❤Vis vedlegget 244023
Ett egg i livmor (der pila er), og ett i fryseren Etter avbrutt sist er jeg strålende fornøyd. 33,3 prosent sjanse pluss at jeg har alderen med meg så da er det bare å vente! Tester nok før det har gått 16 dager!
Det er ikke vondt å sette inn egg, så det kommer til å gå kjempe fint ❤ blir heller ikke liggende i noen dager ! Masse lykke til!!Da er bagasjen pakket og snart klar for avreise.. Sommerfuglene herjer vilt i magen nå.. Får man noe smertestillende under innsett? Blir man liggende i noen dager? Gruer meg nå.. håper så inderlig egget overlever, samtidig som jeg er forbredt på det værste
Gratulerer!!❤❤sååå gøy!!!
Tusen takk! Gruer meg skikkelig!
Da er bagasjen pakket og snart klar for avreise.. Sommerfuglene herjer vilt i magen nå.. Får man noe smertestillende under innsett? Blir man liggende i noen dager? Gruer meg nå.. håper så inderlig egget overlever, samtidig som jeg er forbredt på det værste
Dette var ordentlig trist å lese [emoji174] jeg har tenkt på deg de siste dagene og lurt på hvordan det gikk med den lovende testingen din, hadde virkelig troen på at det skulle gå denne gangen!Negativt 12 dpo. Hatt noe som ser ut som svaaaake streker helt siden 9 dpo men ingen økning så nå har jeg gitt opp! [emoji20]
Ikke mist motet, det holder med ett gullegg [emoji173]Åh, har mistet troen. Av 13 ut så ble to befruktet med ivf fordi prøven til mannen var så bra, de lot være med icsi.
Det ene falt fra så nå ruger jeg på det eneste håpet denne runden.
Føler meg søppel
Jeg har ikke bilde fra testen i dag tidlig. Dette bildet ble tatt nå etter jobb åtte min etter test, med blitz. Skyggestrek?
Det er ikke vondt å sette inn egg, så det kommer til å gå kjempe fint ❤ blir heller ikke liggende i noen dager ! Masse lykke til!!
Innsett går super fort! Over på kort tid og gjør virkelig ikke vondt. Masse lykke til[emoji4]