FEBRUAR 2018

Takk for det! Testen var blendahvit... Brukte one step. Hvor sensitiv er den? Åsså var det ca. to timer siden jeg var på do sist, har det gått for liten tid? Merker jeg er i en fase der jeg prøver å finne alle mulige unnskyldninger til at testen ikke gir utslag :inpain:

Jeg bruker å holde meg i minst 4 timer og ikke drikke noe ila de timene når jeg holder på med tidligtesting! Så om du hadde «totimers-urin» 10 dpo, så kan det var en forklaring på at den var blank ja[emoji1303][emoji1303][emoji5]

Jeg bruker å holde meg i minst 4 timer og ikke drikke noe ila de timene når jeg holder på med tidligtesting! Så om du hadde «totimers-urin» 10 dpo, så kan det var en forklaring på at den var blank ja[emoji1303][emoji1303][emoji5]

Krysser fingrene for at det er en forklaring

Nå har jeg blitt helt skrullete på disse testene :nailbiting: Tok en test (Babyplan) i dag tidlig. Den viste en svaaaak rosa strek etter 3-4 minutter. Kan det være noe på gang? Eller kan dette være skyggestrek? Har aldri fått positiv test før

Nå har jeg blitt helt skrullete på disse testene :nailbiting: Tok en test (Babyplan) i dag tidlig. Den viste en svaaaak rosa strek etter 3-4 minutter. Kan det være noe på gang? Eller kan dette være skyggestrek? Har aldri fått positiv test før
Bilde! :D

Bilde[emoji7][emoji7]

Uæh! Nå begynner jeg å bli skikkelig nervøs! Satte eggløsningssprøyta igår og imorgen er det uttak.

Syntes at jeg var tøff igår som satte Ovitrelle selv. De andre gangene har mannen måttet sette den selv om jeg setter de andre sprøytene selv. Synes pennen er så skummel, men det gikk jo helt fint! Var jo mye spissere nål og enklere å få inn enn Menopur.

Har faktisk knapt sovet i natt, tenker nok altfor mye på uttaket imorgen...

Jeg har funnet på ett nytt motto!
"Ikke sitt der på din høye hest uten å vise oss din test" :singing:
:happy093

Nå lo jeg høyt! :-) Har dessverre ingen test å vise, selv om jeg faktisk en bitteliten stund vurderte å ta en test i stad bare for å sjekke at Ovitrelle som jeg satte igår, har virket. Haha... Har et skikkelig testebehov nå, altså!

Uæh! Nå begynner jeg å bli skikkelig nervøs! Satte eggløsningssprøyta igår og imorgen er det uttak.

Syntes at jeg var tøff igår som satte Ovitrelle selv. De andre gangene har mannen måttet sette den selv om jeg setter de andre sprøytene selv. Synes pennen er så skummel, men det gikk jo helt fint! Var jo mye spissere nål og enklere å få inn enn Menopur.

Har faktisk knapt sovet i natt, tenker nok altfor mye på uttaket imorgen...

Lykke til med uttak, Men du har jo vært gjennom dette før så du vet hva du går til :-) Og nå er du helt ferdig med den kjipe nesesprayen!!!

Jeg har lagd en ticker for å telle ned antall timer før testing.. 117 timer igjen ;-). Men spent om jeg greier å holde meg.

Her er dagens (nederst). 13 dpo. Øverst i går kveld, 12 dpo.
Synes den er altfor svak til at dette kan være noe. Kjemisk kanskje?

IMG_0370.jpg

Lykke til med uttak, Men du har jo vært gjennom dette før så du vet hva du går til :) Og nå er du helt ferdig med den kjipe nesesprayen!!!

Jeg har lagd en ticker for å telle ned antall timer før testing.. 117 timer igjen ;-). Men spent om jeg greier å holde meg.

Jeg vet omtrent hva jeg går til, men tidligere har jeg gått privat og fått andre smertestillende/beroligende medisiner enn jeg skal få nå som jeg går offentlig. Det er vel egentlig det som bekymrer meg mest, at medisinene skal virke dårligere, og så er jeg selvsagt kjempebekymret for at det plutselig ikke skal være noen egg der... Har jo ikke brukt spray før, så har ikke full tillit til at den lille spraydosen to ganger om dagen kan hindre eggløsning. Men, ja, veldig godt å være ferdig med sprayen! Har ikke helt merket det enda, for neste spraydose skulle egentlig komme om et kvarter, men antar at bivirkningene gradvis vil slippe taket når jeg ikke sprayer mer. Så godt det skal bli!

Hvor mange dpo skal du begynne å teste eller er det til testdagen du teller ned? Isåfall er du veldig flink hvis du klarer å holde deg! Jeg tenkte faktisk å starte testingen dagen etter innsett slik at jeg kan se at Ovitrelle blir svakere og om det eventuelt snur og blir sterkere igjen. Har hatt så mange kjemiske, så nå vil jeg gjøre mitt beste for å få klarhet i om streken blir sterkere fra tidlig av.

Jeg har funnet på ett nytt motto!
"Ikke sitt der på din høye hest uten å vise oss din test" :singing:
:happy093

Haha[emoji23][emoji23] du er så himla morsom[emoji23][emoji23][emoji8][emoji8]

Vis vedlegget 244172

Ikke gi opp håpet enda da! Noen produserer hcg senere enn andre og i tillegg kommer hvor raskt du får streker an på hvor sent/tidlig embryoet festet seg. Du har jo helt klart streker og streken er sterkere idag enn igår. Mange har jo opplevd å få svake streker med liten fargeforskjell i begynnelsen og så plutselig blir det kjempeforskjell fra en dag til den neste. Du får bare teste videre og se. Jeg krysser fingrene!

Vis vedlegget 244172

Du, dette kan gå helt fint! Er helt klart streker, og de kan bare være litt trege! Jeg håper fortsatt[emoji7][emoji7]

Vis vedlegget 244172
Jeg synes strekene er kjempefine!

Nå lo jeg høyt! :) Har dessverre ingen test å vise, selv om jeg faktisk en bitteliten stund vurderte å ta en test i stad bare for å sjekke at Ovitrelle som jeg satte igår, har virket. Haha... Har et skikkelig testebehov nå, altså!
Hahaha[emoji23]
Haha[emoji23][emoji23] du er så himla morsom[emoji23][emoji23][emoji8][emoji8]
Jeg følte meg morsom ja :cat: hihihi

Back
Topp