B
Bellabanan
Guest
Har det samme lutinus.. skikkelig stikkinger helt i starten etter å ha tatt den.
Bra at vi kjenner at det skjer noe også da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det samme lutinus.. skikkelig stikkinger helt i starten etter å ha tatt den.
Takk for det! Testen var blendahvit... Brukte one step. Hvor sensitiv er den? Åsså var det ca. to timer siden jeg var på do sist, har det gått for liten tid? Merker jeg er i en fase der jeg prøver å finne alle mulige unnskyldninger til at testen ikke gir utslag
Jeg bruker å holde meg i minst 4 timer og ikke drikke noe ila de timene når jeg holder på med tidligtesting! Så om du hadde «totimers-urin» 10 dpo, så kan det var en forklaring på at den var blank ja[emoji1303][emoji1303][emoji5]
Bilde!Nå har jeg blitt helt skrullete på disse testene Tok en test (Babyplan) i dag tidlig. Den viste en svaaaak rosa strek etter 3-4 minutter. Kan det være noe på gang? Eller kan dette være skyggestrek? Har aldri fått positiv test før
Nå har jeg blitt helt skrullete på disse testene Tok en test (Babyplan) i dag tidlig. Den viste en svaaaak rosa strek etter 3-4 minutter. Kan det være noe på gang? Eller kan dette være skyggestrek? Har aldri fått positiv test før
Av dine tester ogsåBilde[emoji7][emoji7]
Jeg har funnet på ett nytt motto!
"Ikke sitt der på din høye hest uten å vise oss din test"
Uæh! Nå begynner jeg å bli skikkelig nervøs! Satte eggløsningssprøyta igår og imorgen er det uttak.
Syntes at jeg var så tøff igår som satte Ovitrelle selv. De andre gangene har mannen måttet sette den selv om jeg setter de andre sprøytene selv. Synes pennen er så skummel, men det gikk jo helt fint! Var jo mye spissere nål og enklere å få inn enn Menopur.
Har faktisk knapt sovet i natt, tenker nok altfor mye på uttaket imorgen...
Lykke til med uttak, Men du har jo vært gjennom dette før så du vet hva du går til Og nå er du helt ferdig med den kjipe nesesprayen!!!
Jeg har lagd en ticker for å telle ned antall timer før testing.. 117 timer igjen ;-). Men spent om jeg greier å holde meg.
Av dine tester også
Her er dagens (nederst). 13 dpo. Øverst i går kveld, 12 dpo.
Synes den er altfor svak til at dette kan være noe. Kjemisk kanskje?
Vis vedlegget 244172
Her er dagens (nederst). 13 dpo. Øverst i går kveld, 12 dpo.
Vis vedlegget 244172
Jeg synes strekene er kjempefine!Her er dagens (nederst). 13 dpo. Øverst i går kveld, 12 dpo.
Vis vedlegget 244172
Nå lo jeg høyt! Har dessverre ingen test å vise, selv om jeg faktisk en bitteliten stund vurderte å ta en test i stad bare for å sjekke at Ovitrelle som jeg satte igår, har virket. Haha... Har et skikkelig testebehov nå, altså!
Hahaha[emoji23]
Jeg følte meg morsom ja hihihiHaha[emoji23][emoji23] du er så himla morsom[emoji23][emoji23][emoji8][emoji8]