FEBRUAR 2018

Du, dette kan gå helt fint! Er helt klart streker, og de kan bare være litt trege! Jeg håper fortsatt[emoji7][emoji7]

Ikke i forhold til dine [emoji12][emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer!! Er så koselig å se!!

Uæh! Nå begynner jeg å bli skikkelig nervøs! Satte eggløsningssprøyta igår og imorgen er det uttak.

Syntes at jeg var tøff igår som satte Ovitrelle selv. De andre gangene har mannen måttet sette den selv om jeg setter de andre sprøytene selv. Synes pennen er så skummel, men det gikk jo helt fint! Var jo mye spissere nål og enklere å få inn enn Menopur.

Har faktisk knapt sovet i natt, tenker nok altfor mye på uttaket imorgen...

Flink du er[emoji4]
Menopur er litt «seigere» å sette... satt Bemfola og menopur dette forsøket og merket stor forskjell på nålene...

Gruer du deg fordi du er redd for ikke å få ut nok egg eller til selvet uttaket?
Jeg heier!! Tror dette kommer til å gå kjempe bra [emoji4][emoji173]️

Usj, jeg er livredd for å håpe på noe, men første test ryker i kveld når vi kommer hjem, også blir det annenhver dag frem til 22. og da tar jeg av med testing hver dag, for dét er 10dpo :singing:
Skal bruke opp alt jeg har så jeg slipper å ha det liggende som påminnelse om det ikke går :hilarious:

Eggløsningsslim. Betyr det eggløsning?? Jeg går jo på Cetrotide :/
Å når jeg satte cetrotiden nå, så kom det ut igjen en del væske av stikket. Livredd for at det kom ut for mye å at jeg får spontan eggløsning nå [emoji20][emoji20][emoji24]

Å når jeg satte cetrotiden nå, så kom det ut igjen en del væske av stikket. Livredd for at det kom ut for mye å at jeg får spontan eggløsning nå [emoji20][emoji20][emoji24]

Heeelt normalt og et godt tegn!!![emoji1303][emoji1303][emoji1303]

Ååh, godt å høre[emoji1374] Ble så redd at jeg allerede har lagt igjen beskjed hos St Olavs[emoji23]

Hehe, de kommer til å si det samme[emoji5][emoji5] var livredd for dette ved første forsøk jeg også!

Da ble mitt fryseforsøk avbrutt med en ledende follikkel på 12mm. Har ikke helt sunket inn enda tror jeg...

Noen som har erfaring med dette fra før? Hvorfor skjer det og hvorfor er det et problem med for stor follikkel ved fryseforsøk? Ved fersk er det jo mange store på en måte og ikke alltid de får tømt alle ved uttak. Jeg forstår bare ikke helt logikken bak det.

Hehe, de kommer til å si det samme[emoji5][emoji5] var livredd for dette ved første forsøk jeg også!

Bra[emoji23] Håper virkelig at det har vokst flere store på kontroll i morgen! Har begynt å grue meg skikkelig til uttak også[emoji85]

Er det forresten flere som sliter med å få BV Forum appen til å fungere på IPhone? Får bare beskjed om st brukeren ikke finnes når jeg forsøker å logge på. Prøvd å resette passord også uten at det blir noe bedre. Savner emojis, prøver derfor å bruke den i stedenfor nettleser

Da ble mitt fryseforsøk avbrutt med en ledende follikkel på 12mm. Har ikke helt sunket inn enda tror jeg...

Noen som har erfaring med dette fra før? Hvorfor skjer det og hvorfor er det et problem med for stor follikkel ved fryseforsøk? Ved fersk er det jo mange store på en måte og ikke alltid de får tømt alle ved uttak. Jeg forstår bare ikke helt logikken bak det.

Å nei, så utrolig kjipt[emoji20][emoji20][emoji20] man skal ikke ha ledende follikkel/EL ved stimulert syklus fordi Progynovaen skal egentlig styre hormonproduksjonen i kroppen, «ta over det hypotysen» gjør! Derfor man må gå på Progynova og progesteron til morkaka tar over produksjonen rundt uke 10 ved stimulert fryseforsøk!

Sender deg mange gode tanker[emoji173]️

Jeg opplevde det samme med synarela, var redd jeg skulle få eggløsning. Men sykepleieren sa det var helt normalt. Var visst fordi "eggstokkene" jobbet :)

Flink du er[emoji4]
Menopur er litt «seigere» å sette... satt Bemfola og menopur dette forsøket og merket stor forskjell på nålene...

Gruer du deg fordi du er redd for ikke å få ut nok egg eller til selvet uttaket?
Jeg heier!! Tror dette kommer til å gå kjempe bra [emoji4][emoji173]️

Ja, Menopur går så trått inn. Hele huden bøyer seg jo langt innover før den gir etter for stikket. :-(

Jeg er egentlig livredd for selve uttaket, men holder vel nervøsiteten greit i sjakk fram til imorgen tidlig, men antar at jeg ikke får sovet noe særlig i natt. Har vært like engstelig for alle uttakene. I tillegg er jeg bekymret for at de ikke skal få ut noen egg eller bare få ut noen få...

Takk, ja jeg håper virkelig at det går kjempebra!

Jeg har hatt masse eggløsningsslim alle mine forsøk. Ingen egg hadde løsnet likevel på de to forrige forsøkene. Er litt mer bekymret nå, for jeg har hatt masse eggløsningsslim, og nå har jeg nesten ingenting og brystvortene har blitt litt ømme i tillegg. Redd for at sprayen ikke skal ha vært tilstrekkelig for å hindre eggløsning.

Det går sikkert bra at det kom ut litt væske igjen. Jeg har mistet væske på mange sprøyter jeg har tatt, og det har gått greit likevel.

Huff, så kjedelig! Når får du forsøk da? Vet dessverre ikke noe om hvorfor de avbryter.

Er det forresten flere som sliter med å få BV Forum appen til å fungere på IPhone? Får bare beskjed om st brukeren ikke finnes når jeg forsøker å logge på. Prøvd å resette passord også uten at det blir noe bedre. Savner emojis, prøver derfor å bruke den i stedenfor nettleser
Ja! Jeg har Samsung så er ikke bare iPhone. Står at jeg er innlogget nå men kan ikke skrive innlegg med appen...

Uæh! Nå begynner jeg å bli skikkelig nervøs! Satte eggløsningssprøyta igår og imorgen er det uttak.

Syntes at jeg var tøff igår som satte Ovitrelle selv. De andre gangene har mannen måttet sette den selv om jeg setter de andre sprøytene selv. Synes pennen er så skummel, men det gikk jo helt fint! Var jo mye spissere nål og enklere å få inn enn Menopur.

Har faktisk knapt sovet i natt, tenker nok altfor mye på uttaket imorgen...

Åååh! Lykke til på uttak i morgen. Masse gode tanker herfra! [emoji173]️

Dette kan ikke stemme...... [emoji15]

IMG_0384.JPG

Back
Topp