Du, dette kan gå helt fint! Er helt klart streker, og de kan bare være litt trege! Jeg håper fortsatt[emoji7][emoji7]
Ikke i forhold til dine [emoji12][emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer!! Er så koselig å se!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du, dette kan gå helt fint! Er helt klart streker, og de kan bare være litt trege! Jeg håper fortsatt[emoji7][emoji7]
Uæh! Nå begynner jeg å bli skikkelig nervøs! Satte eggløsningssprøyta igår og imorgen er det uttak.
Syntes at jeg var så tøff igår som satte Ovitrelle selv. De andre gangene har mannen måttet sette den selv om jeg setter de andre sprøytene selv. Synes pennen er så skummel, men det gikk jo helt fint! Var jo mye spissere nål og enklere å få inn enn Menopur.
Har faktisk knapt sovet i natt, tenker nok altfor mye på uttaket imorgen...
Ikke i forhold til dine [emoji12][emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer!! Er så koselig å se!!
Eggløsningsslim. Betyr det eggløsning?? Jeg går jo på Cetrotide :/
Å når jeg satte cetrotiden nå, så kom det ut igjen en del væske av stikket. Livredd for at det kom ut for mye å at jeg får spontan eggløsning nå [emoji20][emoji20][emoji24]
Heeelt normalt og et godt tegn!!![emoji1303][emoji1303][emoji1303]
Ååh, godt å høre[emoji1374] Ble så redd at jeg allerede har lagt igjen beskjed hos St Olavs[emoji23]
Hehe, de kommer til å si det samme[emoji5][emoji5] var livredd for dette ved første forsøk jeg også!
Da ble mitt fryseforsøk avbrutt med en ledende follikkel på 12mm. Har ikke helt sunket inn enda tror jeg...
Noen som har erfaring med dette fra før? Hvorfor skjer det og hvorfor er det et problem med for stor follikkel ved fryseforsøk? Ved fersk er det jo mange store på en måte og ikke alltid de får tømt alle ved uttak. Jeg forstår bare ikke helt logikken bak det.
Jeg opplevde det samme med synarela, var redd jeg skulle få eggløsning. Men sykepleieren sa det var helt normalt. Var visst fordi "eggstokkene" jobbetEggløsningsslim. Betyr det eggløsning?? Jeg går jo på Cetrotide :/
Å når jeg satte cetrotiden nå, så kom det ut igjen en del væske av stikket. Livredd for at det kom ut for mye å at jeg får spontan eggløsning nå [emoji20][emoji20][emoji24]
Flink du er[emoji4]
Menopur er litt «seigere» å sette... satt Bemfola og menopur dette forsøket og merket stor forskjell på nålene...
Gruer du deg fordi du er redd for ikke å få ut nok egg eller til selvet uttaket?
Jeg heier!! Tror dette kommer til å gå kjempe bra [emoji4][emoji173]️
Eggløsningsslim. Betyr det eggløsning?? Jeg går jo på Cetrotide :/
Da ble mitt fryseforsøk avbrutt med en ledende follikkel på 12mm. Har ikke helt sunket inn enda tror jeg...
Noen som har erfaring med dette fra før? Hvorfor skjer det og hvorfor er det et problem med for stor follikkel ved fryseforsøk? Ved fersk er det jo mange store på en måte og ikke alltid de får tømt alle ved uttak. Jeg forstår bare ikke helt logikken bak det.
Ja! Jeg har Samsung så er ikke bare iPhone. Står at jeg er innlogget nå men kan ikke skrive innlegg med appen...Er det forresten flere som sliter med å få BV Forum appen til å fungere på IPhone? Får bare beskjed om st brukeren ikke finnes når jeg forsøker å logge på. Prøvd å resette passord også uten at det blir noe bedre. Savner emojis, prøver derfor å bruke den i stedenfor nettleser
Uæh! Nå begynner jeg å bli skikkelig nervøs! Satte eggløsningssprøyta igår og imorgen er det uttak.
Syntes at jeg var så tøff igår som satte Ovitrelle selv. De andre gangene har mannen måttet sette den selv om jeg setter de andre sprøytene selv. Synes pennen er så skummel, men det gikk jo helt fint! Var jo mye spissere nål og enklere å få inn enn Menopur.
Har faktisk knapt sovet i natt, tenker nok altfor mye på uttaket imorgen...
Åååh! Lykke til på uttak i morgen. Masse gode tanker herfra! [emoji173]️