FEBRUAR 2018

Rugedag 5.

..i dag kjenner jeg mensmurring i mage og rygg. Uff. :( Forventer mens om 5 dager. Så murringene er helt «i rute».

Skal på ultralyd og undersøkelse grunnet overstimuleringen i byen min i morgen, ikke på UNN hvor jeg fikk IVF.
De sier vel ikke noe, eller kan dem se om det har festet seg eller «falt ut»?
Det vet jeg faktisk Ikke, du får finne ut for oss! Jeg hører egentlig til på unn men valgte å bruke fritt sykehusvalg.
Er de greie der? Følte du deg ivaretatt?

Rugedag 5.

..i dag kjenner jeg mensmurring i mage og rygg. Uff. :( Forventer mens om 5 dager. Så murringene er helt «i rute».

Skal på ultralyd og undersøkelse grunnet overstimuleringen i byen min i morgen, ikke på UNN hvor jeg fikk IVF.
De sier vel ikke noe, eller kan dem se om det har festet seg eller «falt ut»?

Det er helt normalt med slike murringer om du er gravid også[emoji7][emoji7]

Det vet jeg faktisk Ikke, du får finne ut for oss! Jeg hører egentlig til på unn men valgte å bruke fritt sykehusvalg.
Er de greie der? Følte du deg ivaretatt?

Ja, veldig. De følger meg opp, tilpasser for meg og er veldig snille, om det går ann å si. Sykepleierne spesielt.

Hvor valgte du?

Det er helt normalt med slike murringer om du er gravid også[emoji7][emoji7]

Men det er helt, HELT lik den vanlige menssyklusen. Er tilogmed begynt å bli «urolig» i magen som jeg bruker å bli etpar dager før..

Jaja. Jeg skal ikke ta sorgene på forskudd!

Planen er å teste i kveld, men er totalt nervevrak! Hadde innsett med blasto sist fredag. Er alt håp ute hvis testen er negativ?

Planen er å teste i kveld, men er totalt nervevrak! Hadde innsett med blasto sist fredag. Er alt håp ute hvis testen er negativ?

Overhode ikke, du er 10 dpo! Mye kan skje enda[emoji5]

Det høres jo veldig bra ut! :) Får man bruke dem hvis man er over aldersgrensen også? Må bare få noen på frys i tillegg til å lykkes med dette forsøket...
Jaja :) de er dine uansett (med mi det det ble slutt med embryo sin far, da får man ikke bruke de stod det ) :)

Det er jo godt å høre, da kan skuffelsen evt gradvis synke inn de neste dagen. Nå har jeg psyket meg såpass mye opp, så går og tar en test nå :happy:

Spennende[emoji7][emoji7][emoji173]️

Lykke til[emoji1374][emoji1374]

Takk for det! Testen var blendahvit... Brukte one step. Hvor sensitiv er den? Åsså var det ca. to timer siden jeg var på do sist, har det gått for liten tid? Merker jeg er i en fase der jeg prøver å finne alle mulige unnskyldninger til at testen ikke gir utslag :inpain:

Jeg blir gaaal av disse skyggegreiene..
jeg har vært litt uggen i dag så tok en test nr 2 bare for morroskyld nå på ettermiddagsurin. Og den er «sterkere» enn den jeg tok på morgenen. Men det kan vel ikke være no graviditet dette her? Gir babyplan ofte skyggestreker? Ser dere noe?

Vis vedlegget 244040

De er jo veldig tydelige da! Min tiidlige gravidstrek vill ikke være med på bildet en gang, for den var så svak! :)

Noen flere enn meg som får småvondt nederst i magen etter å ha satt inn cyclogesten?:wideyed::wtf:

Back
Topp