FEBRUAR 2018

negativ test testdag[emoji57] men nå har vi bestilt oss 3 ukers ferie til kambodja og Thailand før vi begynner på nytt forsøk i april / mai. Var første forsøk så håper at vi kan få det til på neste [emoji173][emoji173] lykke til alle sammen ! Håper jeg slipper å se noen av dere i videre prøve grupper [emoji8] Krysser fingrene for 2 streker for alle sammen [emoji173]

Så leit det ble negativt[emoji20] lykke til med neste forsøk, og goood tur!!![emoji173]️[emoji173]️

Åh, har mistet troen. Av 13 ut så ble to befruktet med ivf fordi prøven til mannen var så bra, de lot være med icsi.
Det ene falt fra så nå ruger jeg på det eneste håpet denne runden.
Føler meg søppel:sorry:

Æsj, så utrolig kjedelig!!! Håper det er gullegget du ruger på nå[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Det samme de gjorde med oss sist! Hadde fått forespeilet ICIS og endte med avbrutt :( fikk ICIS nå da og endte med ett inn og ett på frys :) dette må jo være gullegget ditt [emoji173]️

Gratulerer som ruger og med et på frys[emoji173]️

De to nederste er 12 dpo morgen og ettermiddag :)

Du hadde definitivt sterkere streker enn meg på 12 dpo[emoji12] jeg har mer som 9-10 dpo sammenlignet med dine [emoji8]

Jeg blir gaaal av disse skyggegreiene..
jeg har vært litt uggen i dag så tok en test nr 2 bare for morroskyld nå på ettermiddagsurin. Og den er «sterkere» enn den jeg tok på morgenen. Men det kan vel ikke være no graviditet dette her? Gir babyplan ofte skyggestreker? Ser dere noe?

Vis vedlegget 244040

Dette virker jo lovende[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Du hadde definitivt sterkere streker enn meg på 12 dpo[emoji12] jeg har mer som 9-10 dpo sammenlignet med dine [emoji8]

Syntes din siste i dag var en del sterkere enn 9-10 dpo! Så ikke gi opp enda :Heartred

Jeg blir gaaal av disse skyggegreiene..
jeg har vært litt uggen i dag så tok en test nr 2 bare for morroskyld nå på ettermiddagsurin. Og den er «sterkere» enn den jeg tok på morgenen. Men det kan vel ikke være no graviditet dette her? Gir babyplan ofte skyggestreker? Ser dere noe?

Vis vedlegget 244040

Jeg ser strek! :-) Har ikke fått slik strek på mine negative tester. :-)

Ikke så rart du tenker sånn, man vet jo aldri og de på frys er jo faktisk «et ekstra forsøk», sånn egentlig! Jeg tenker også litt på at jeg ønsker meg fler på frys siden de i Porsgrunn og riksen ikke tilbyr søskenforsøk! Men er fornøyd så lenge vi får barn altså! Skjønner du er skuffet. Men nå skal du ruge som bare det, også blir det en kjempe fin tigerbaby <3 de fryser vel mitt idag, så er vel 2-dagers? Skulle jo ønske blasto men glad de ikke tar noen sjanser nå

Får man bruke frosne embryoer til søskenforsøk selv om de ikke gir søskenforsøk i utgangspunktet?

Det står at ovitrelle er til engangsbruk, men fikk jo beskjed fra sykepleieren at jeg skulle legge den inn igjen i kjøleskapet og bruke den etter 3 dager. Satt siste dose no og fikk synsforstyrrelser sånn ca 5 min etterpå. Så redd for det er sprøyten som gjør deg eller om jeg holder på å få migrene ( er så ekstremt sjeldent jeg får migrene )
Er det andre som har gjort det samme før ? Med å bruke ovitrelle som hcg støtte ?

Det står at ovitrelle er til engangsbruk, men fikk jo beskjed fra sykepleieren at jeg skulle legge den inn igjen i kjøleskapet og bruke den etter 3 dager. Satt siste dose no og fikk synsforstyrrelser sånn ca 5 min etterpå. Så redd for det er sprøyten som gjør deg eller om jeg holder på å få migrene ( er så ekstremt sjeldent jeg får migrene )
Er det andre som har gjort det samme før ? Med å bruke ovitrelle som hcg støtte ?

Jeg har ikke gjort det enda, men fått beskjed om at jeg skal bruke det i mitt neste forsøk privat (som jeg håper det ikke blir noe av...). Jeg fikk også beskjed av sykepleieren om å legge den inn i kjøleskapet igjen og bruke den på nytt. Jeg skal bruke min fire ganger fordelt over to uker, og ta seks klikk hver gang. Håper at synsforstyrrelsene går over!

Jeg har valgt å bruke egenmelding på jobb etter en samtale med sjefen, hun var enig. Tror nok det hjelper mye på psyken min fremfor å være på jobb og uroe meg unødvendig :shy:
Nå spesielt siden det bare ble ett egg, så er jeg glad jeg valgte det.
Lurt! Finn på noe gøy og tenk kun på deg selv:)❤ det er lov i rugetiden synes jeg !Hehe :)

Åh, har mistet troen. Av 13 ut så ble to befruktet med ivf fordi prøven til mannen var så bra, de lot være med icsi.
Det ene falt fra så nå ruger jeg på det eneste håpet denne runden.
Føler meg søppel:sorry:

Ikke mist troen! Det er jo gullegget du nå ruger på. [emoji169]

Rugedag 5.

..i dag kjenner jeg mensmurring i mage og rygg. Uff. :( Forventer mens om 5 dager. Så murringene er helt «i rute».

Skal på ultralyd og undersøkelse grunnet overstimuleringen i byen min i morgen, ikke på UNN hvor jeg fikk IVF.
De sier vel ikke noe, eller kan dem se om det har festet seg eller «falt ut»?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp