B
Bellabanan
Guest
For en gave
kos dere masse med den gode nyheten i dag og alle dagene fremover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kos dere masse med den gode nyheten i dag og alle dagene fremover
Kan jo ikke bli bedre valentinesgave det der!! 
Håper dere feirer ordentlig i dag [emoji173] [emoji173]
For en gavekos dere masse med den gode nyheten i dag og alle dagene fremover
![]()
Herreguuud så fantastisk! Har ikke vært på noen dager og det er jo til å felle en tåre av å se slike tester.
Gratulerer!
Gratulerer!!Kan jo ikke bli bedre valentinesgave det der!!
![]()
Håper dere feirer ordentlig i dag [emoji173] [emoji173]
Han vet ingenting! Jeg har heldigvis vært på jobb siden igår, så har vært lett å skjule det! Men gleder meg til å komme hjem imorra nå[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Det er mitt aller første forsøk. [emoji1374]
Håper dere lykkes på dette tredje forsøket! [emoji173]️
Det er mitt aller første forsøk. [emoji1374]
Håper dere lykkes på dette tredje forsøket! [emoji173]️
Jeg har et litt merkelig spm. De siste par dagene har jeg kjent litt stikking eller trykk i det ene brystet. Litt vanskelig å forklare, og er usikker på om det er i hjertet eller puppen. Spesielt i dag tidlig kjente jeg godt til dette. Flere stikk, kortvarig, men ganske hyppig. Jeg hadde innsett fredag, og har ellers ikke kjent noen symtomer. Jeg går også på Klexane (blodfortynnende) og er redd dette kan være årsaken hvis det er hjertet. Samtidig tar jeg jo ikke så store doser, og det står ikke noe om slike bivirkninger i pakningsvedlegget. Er jeg litt unødig bekymret?
Jeg vet desverre ikke, ville kanskje kontaktet lege for sikkerhets skyld
negativ test testdag[emoji57] men nå har vi bestilt oss 3 ukers ferie til kambodja og Thailand før vi begynner på nytt forsøk i april / mai. Var første forsøk så håper at vi kan få det til på neste [emoji173][emoji173] lykke til alle sammen ! Håper jeg slipper å se noen av dere i videre prøve grupper [emoji8] Krysser fingrene for 2 streker for alle sammen [emoji173]
Tror ikke det er hjertet om det er stikkingJeg har et litt merkelig spm. De siste par dagene har jeg kjent litt stikking eller trykk i det ene brystet. Litt vanskelig å forklare, og er usikker på om det er i hjertet eller puppen. Spesielt i dag tidlig kjente jeg godt til dette. Flere stikk, kortvarig, men ganske hyppig. Jeg hadde innsett fredag, og har ellers ikke kjent noen symtomer. Jeg går også på Klexane (blodfortynnende) og er redd dette kan være årsaken hvis det er hjertet. Samtidig tar jeg jo ikke så store doser, og det står ikke noe om slike bivirkninger i pakningsvedlegget. Er jeg litt unødig bekymret?
Tror ikke det er hjertet om det er stikkingog hadde det samme før uttak (etter ovitrelle) og det var faktisk bare luftsmerte. Trodde det var hjerte, men luft kan sette seg over alt
og det kan vær stress! men lurt å kontakte legen om det blir verre! ❤

Ja gjør detTakk for svar! Det er greit å vite. Da skal jeg se an om det går over eller ei.
Hvordan går det med rugingen?![]()
Trist at det ikke gikk denne gangen, men jeg støtter helhjertet beslutningen om å reise det av seg og starte med friskt mot i april/mai [emoji4] vi har også snakket om å reise dersom det ikke lykkes denne gangen. Masse lykke til neste runde, og kos dere masse på tur!negativ test testdag[emoji57] men nå har vi bestilt oss 3 ukers ferie til kambodja og Thailand før vi begynner på nytt forsøk i april / mai. Var første forsøk så håper at vi kan få det til på neste [emoji173][emoji173] lykke til alle sammen ! Håper jeg slipper å se noen av dere i videre prøve grupper [emoji8] Krysser fingrene for 2 streker for alle sammen [emoji173]