FEBRUAR 2018

Jeg har ikke vært til behandling der selv! Men veit av flere her inne som har hatt forsøk der og som har hatt like lang tid mellom innsett og test! Så det er nok riktig!!

Jeg hadde testa før ja!! Jeg har testa allerede, hadde innsett av 3-dagers forrige mandag[emoji12]

Har du testet idag? Venter sånn på nye testbilder fra deg! :-) Når man ikke kan teste selv, er det i hvert fall gøy å følge med på andres... :-)

Har du testet idag? Venter sånn på nye testbilder fra deg! :-) Når man ikke kan teste selv, er det i hvert fall gøy å følge med på andres... :-)

9D28D33A-7A4B-407F-A513-7B434B5F797E.jpg

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Hvordan lever dere etter innsett i jobb og generelt? :) redd egget «detter ut» :laughing001
Lever helt som normalt, selv om jeg merker at jeg mentalt er litt fraværende på jobb. Uansett deilig å være tilbake på jobb og kunne fokusere på noe annet. Kostholdsmessig lever jeg som gravid, og jeg savner spekeskinke allerede [emoji1]

Vet han at du har testet positivt eller blir det en skikkelig overraskelse imorgen?

Han vet ingenting! Jeg har heldigvis vært på jobb siden igår, så har vært lett å skjule det! Men gleder meg til å komme hjem imorra nå[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Dette blir mitt tredje forsøk, så håper virkelig at det lykkes nå. Er det ditt første forsøk eller har du hatt forsøk tidligere?

Det er mitt aller første forsøk. [emoji1374]

Håper dere lykkes på dette tredje forsøket! [emoji173]️

[emoji173]️[emoji173]️

IMG_3353.JPG

Back
Topp