Spennende!!
Kan jeg spørre hvor mange ganger du har hatt IVF?
Dette blir mitt tredje forsøk, så håper virkelig at det lykkes nå. Er det ditt første forsøk eller har du hatt forsøk tidligere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!!
Kan jeg spørre hvor mange ganger du har hatt IVF?
Jeg har ikke vært til behandling der selv! Men veit av flere her inne som har hatt forsøk der og som har hatt like lang tid mellom innsett og test! Så det er nok riktig!!
Jeg hadde testa før ja!! Jeg har testa allerede, hadde innsett av 3-dagers forrige mandag[emoji12]
Jeg kjente ingenting av innsett, var raskt inn og raskt ut (bokstavelig talt) [emoji4]Er innsett vondt? Vi er usikre på å bestille fly imorgen eller torsdag![]()
Det er kjempebra [emoji2]Oppdatering fra labben: 7 av 10 egg lot seg befrukte, 3 utvikler seg perfekt, ett falt ifra og 3 måtte vi vente å seer vel ikke så aller verst dette? Innsett imorgen <3
Håper det er like kjapt gjort for megJeg kjente ingenting av innsett, var raskt inn og raskt ut (bokstavelig talt) [emoji4]
Har du testet idag? Venter sånn på nye testbilder fra deg!Når man ikke kan teste selv, er det i hvert fall gøy å følge med på andres...
![]()
Lever helt som normalt, selv om jeg merker at jeg mentalt er litt fraværende på jobb. Uansett deilig å være tilbake på jobb og kunne fokusere på noe annet. Kostholdsmessig lever jeg som gravid, og jeg savner spekeskinke allerede [emoji1]Hvordan lever dere etter innsett i jobb og generelt?redd egget «detter ut»
![]()
Det er så nydelig [emoji173]
Det er så nydelig [emoji173]
Digital imorra tidlig[emoji173]️ den må da slå ut nå!! Så blir det Valentinesgave til mannen!
Vet han at du har testet positivt eller blir det en skikkelig overraskelse imorgen?
Han vet ingenting! Jeg har heldigvis vært på jobb siden igår, så har vært lett å skjule det! Men gleder meg til å komme hjem imorra nå[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Wooow! Du må fortelle oss hvordan han reagerer[emoji7]
Jeg gikk inn på denne gruppa for å se hvordan det gikk med deg...og wow!
Dette blir mitt tredje forsøk, så håper virkelig at det lykkes nå. Er det ditt første forsøk eller har du hatt forsøk tidligere?
For en fantastisk Valentinesgave [emoji173] [emoji173]Digital imorra tidlig[emoji173]️ den må da slå ut nå!! Så blir det Valentinesgave til mannen!