FEBRUAR 2018

Gratulerer som ruger! Skjønner det er trist når så mange egg faller fra. Men er nok gullegget du ruger på :). Er det mannlig faktor som gjør at dere må gjennom ivf?
Takk, det er skummelt det der når jeg mistet helt troen.
Nei.. Jeg mangler en eggleder og den andre er ødelagt.. :sorry: tubefaktor står det i papirene.
Vi ble fortalt sist at vi skulle ha icsi fordi sædprøven var så dårlig, at det var mannlig faktor også.
Siden den var så bra denne gangen gjorde ikke de det likevel og det er da i såfall bare meg :shifty:

Åh, har mistet troen. Av 13 ut så ble to befruktet med ivf fordi prøven til mannen var så bra, de lot være med icsi.
Det ene falt fra så nå ruger jeg på det eneste håpet denne runden.
Føler meg søppel:sorry:

Det må være gullegget! Skjønner at du er skuffet over at det ikke ble noen på frys, men du har jo tross alt fått innsett og dette kan være egget det blir baby av! Jeg har heller ikke fått noen på frys i mine forsøk, så forstår skuffelsen, altså, men ikke glem at du nå tross alt ruger! Lykke til med rugingen! :-)

Her går det greit. Merker jeg er veldig spent om dagen, og mister litt fokus. Sitter bl.a. på mob i arb.tiden, og det pleier jeg ikke gjøre ;)

Ellers merker jeg ikke noen symptomer.. Ved forrige forsøk viste blodprøven en liten hcg-stigning på 12, men det ble jo aldri noe mer ut av det. Den gangen var jeg litt småkvalm på rugedag fire og fem.. Håper ikke det burde ha vært slik denne gangen også, for da er jeg redd dette ikke går veien. Vuderer å ta første test i kveld, hvis jeg tørr.. Har testdato 18.2
Uff, jeg skjønner det! Jeg er sykemeldt i rugetiden. Synes det hjelper litt! Kommer nok til å tenke mye på det neste veke, da vet jeg at det nermer seg! Jeg har ikke hatt symptomer når jeg har vært gravid. ( vært gravid 2 ganger men mistet). Men var alltid dårlig før jeg testet negativt.merkelig :p så det har nok ingenting å si!Trenger ikke ha noen symptomer ❤ satser på at det er vår tur nå!!:D

Uff, jeg skjønner det! Jeg er sykemeldt i rugetiden. Synes det hjelper litt! Kommer nok til å tenke mye på det neste veke, da vet jeg at det nermer seg! Jeg har ikke hatt symptomer når jeg har vært gravid. ( vært gravid 2 ganger men mistet). Men var alltid dårlig før jeg testet negativt.merkelig :p så det har nok ingenting å si!Trenger ikke ha noen symptomer ❤ satser på at det er vår tur nå!!:D

Ja, det må vi gjøre!!! :Heartred:Heartred:Heartred

Jeg har valgt å bruke egenmelding på jobb etter en samtale med sjefen, hun var enig. Tror nok det hjelper mye på psyken min fremfor å være på jobb og uroe meg unødvendig :shy:
Nå spesielt siden det bare ble ett egg, så er jeg glad jeg valgte det.

Jeg blir gaaal av disse skyggegreiene..
jeg har vært litt uggen i dag så tok en test nr 2 bare for morroskyld nå på ettermiddagsurin. Og den er «sterkere» enn den jeg tok på morgenen. Men det kan vel ikke være no graviditet dette her? Gir babyplan ofte skyggestreker? Ser dere noe?

IMG_0364.JPG

jeg har vært litt uggen i dag så tok en test nr 2 bare for morroskyld nå på ettermiddagsurin. Og den er «sterkere» enn den jeg tok på morgenen. Men det kan vel ikke være no graviditet dette her? Gir babyplan ofte skyggestreker? Ser dere noe?

Vis vedlegget 244040
Det der er uten tvil babystrek :p

Vis vedlegget 244040

Skal ikke gi deg falske forhåpninger, men den nederste lignet den jeg hadde 12dpo og jeg er gravid!

Det der er uten tvil babystrek :p

Nå har jeg hatt «streker» siden lørdag... så jeg tviler! Er nok skygge.. mannen skal tisse på en etterpå for å se om vi har bare fått ett dårlig parti[emoji12]
Putta inn en lutinus igjen. Slutta egentlig i dag tidlig.... [emoji85]

Skal ikke gi deg falske forhåpninger, men den nederste lignet den jeg hadde 12dpo og jeg er gravid!

Nei ikke gi meg falske forhåpninger [emoji85] jeg er rimelig lei disse skygge, strekene nå... men den jeg tok nå, var økt siden i dag tidlig. Slutta på lutinus i stad men putta inn en igjen nå... får vel bare gå på svineriet frem til helga....[emoji13]

Nei ikke gi meg falske forhåpninger [emoji85] jeg er rimelig lei disse skygge, strekene nå... men den jeg tok nå, var økt siden i dag tidlig. Slutta på lutinus i stad men putta inn en igjen nå... får vel bare gå på svineriet frem til helga....[emoji13]

Jeg hadde ikke noen blanke tester etter ovitrellen, hadde svaaaaaake svaaaaaake streker helt fra 8 dpo til 12 dpo. 13 dpo var det pittelitt økning og 14 dpo så var det en faktisk strek der. Krysser fingrene for deg!

Jeg hadde ikke noen blanke tester etter ovitrellen, hadde svaaaaaake svaaaaaake streker helt fra 8 dpo til 12 dpo. 13 dpo var det pittelitt økning og 14 dpo så var det en faktisk strek der. Krysser fingrene for deg!

Kanskje bare Ovitrelle som sitter igjen enda.. men mener bestemt jeg hadde blank test for en uke siden, så trodde det var ute.. men litt rart den øker bittelitt nå på ettermiddagen! [emoji848]

Negativt 12 dpo. Hatt noe som ser ut som svaaaake streker helt siden 9 dpo men ingen økning så nå har jeg gitt opp! [emoji20]

Å nei, så utrolig kjedelig[emoji20][emoji20] det så jo så lyst ut!!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp