Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Negativt 12 dpo. Hatt noe som ser ut som svaaaake streker helt siden 9 dpo men ingen økning så nå har jeg gitt opp! [emoji20]
Men det er vel fortsatt en snev av håp, eller?Ja gjør dethåper det går over snart!
Går veldig braprøver å ikke tenke så mye på det. Skal sette ovitrelle ikveld. Så er lenge til jeg kan teste! Hehe!
Hvordan går det med deg, bortsett fra det med hjertet ?er så spennende! Skal du og teste 22 februar ?
Negativt 12 dpo. Hatt noe som ser ut som svaaaake streker helt siden 9 dpo men ingen økning så nå har jeg gitt opp! [emoji20]
negativ test testdag[emoji57] men nå har vi bestilt oss 3 ukers ferie til kambodja og Thailand før vi begynner på nytt forsøk i april / mai. Var første forsøk så håper at vi kan få det til på neste [emoji173][emoji173] lykke til alle sammen ! Håper jeg slipper å se noen av dere i videre prøve grupper [emoji8] Krysser fingrene for 2 streker for alle sammen [emoji173]
Så godt å ha noe å se fram til - god tur!Negativt 12 dpo. Hatt noe som ser ut som svaaaake streker helt siden 9 dpo men ingen økning så nå har jeg gitt opp! [emoji20]
Nei, så trist å høre! Jeg hadde virkelig trua på deg nåMen det er vel fortsatt en snev av håp, eller?
Bruker du de tidligtestene eller de som er fra 25 og oppover?
Så trist! Det kan ikke ha vært Ovitrellen som har sittet i ekstra lenge, slik at en babystrek kan dukke opp etter hvert? Ville uansett ikke gitt opp håpet helt før testdag.
Brukt 3 forskjellige. A1, babyplan tidligtestene. Og en til som ikke har noe navn.
Testet ut Ovitrelle for en uke siden.. så tror ikke det er den...
Det samme de gjorde med oss sist! Hadde fått forespeilet ICIS og endte med avbruttÅh, har mistet troen. Av 13 ut så ble to befruktet med ivf fordi prøven til mannen var så bra, de lot være med icsi.
Det ene falt fra så nå ruger jeg på det eneste håpet denne runden.
Føler meg søppel![]()
Jeg er kjempeskuffetDet samme de gjorde med oss sist! Hadde fått forespeilet ICIS og endte med avbruttfikk ICIS nå da og endte med ett inn og ett på frys
dette må jo være gullegget ditt
![]()
Vis vedlegget 244023
Ett egg i livmor (der pila er), og ett i fryserenEtter avbrutt sist er jeg strålende fornøyd. 33,3 prosent sjanse pluss at jeg har alderen med meg så da er det bare å vente! Tester nok før det har gått 16 dager!
Måtte den holde seg der i 9 mnd!! 
Ikke så rart du tenker sånn, man vet jo aldri og de på frys er jo faktisk «et ekstra forsøk», sånn egentlig! Jeg tenker også litt på at jeg ønsker meg fler på frys siden de i Porsgrunn og riksen ikke tilbyr søskenforsøk! Men er fornøyd så lenge vi får barn altså! Skjønner du er skuffet. Men nå skal du ruge som bare det, også blir det en kjempe fin tigerbaby <3 de fryser vel mitt idag, så er vel 2-dagers? Skulle jo ønske blasto men glad de ikke tar noen sjanser nåJeg er kjempeskuffetmå innrømme at da hun sa det ønsket jeg at det skulle vært avbrutt så vi fikk nytt forsøk, selv om det er litt slemt mot knøtte som er i magen nå..
Ble helt motløs nå! Nå må vi ruge på gull-eggene altså!
Når fryser de ditt?
Jaa, takkGratulerer som ruger!!!Måtte den holde seg der i 9 mnd!!
![]()
Jeg er kjempeskuffetmå innrømme at da hun sa det ønsket jeg at det skulle vært avbrutt så vi fikk nytt forsøk, selv om det er litt slemt mot knøtte som er i magen nå..
Ble helt motløs nå! Nå må vi ruge på gull-eggene altså!
Når fryser de ditt?