FEBRUAR 2018

(hvisker gratulerer!)

Hurra! Gratulerer så mye! Godt at du startet med Lutinusen igjen! :-)

JAAAAA[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ herreguuud, såååå glad på dine vegne[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer så mye:happy::happy:

Fantastisk!! Gratulerer!! :Heartred

Gratulerer!![emoji173][emoji173]sååå gøy!!!

Hvisker veldig forsiktig takk [emoji173]️
Jeg tørr ikke juble!

Dette var ordentlig trist å lese [emoji174] jeg har tenkt på deg de siste dagene og lurt på hvordan det gikk med den lovende testingen din, hadde virkelig troen på at det skulle gå denne gangen!

Fikk plutselig stigning i går og enda mer i dag[emoji15] positiv digital 1-2 i dag 13 dpo[emoji15]

Jeg har ikke bilde fra testen i dag tidlig. Dette bildet ble tatt nå etter jobb åtte min etter test, med blitz. Skyggestrek?

Babystrek[emoji7]

Da er bagasjen pakket og snart klar for avreise.. Sommerfuglene herjer vilt i magen nå.. Får man noe smertestillende under innsett? Blir man liggende i noen dager? Gruer meg nå.. håper så inderlig egget overlever, samtidig som jeg er forbredt på det værste:nailbiting:

Innsett er over på null komma niks! Ikke vondt, hverken under eller etter! Hvor mange har du på frys?[emoji5]

Innsett er over på null komma niks! Ikke vondt, hverken under eller etter! Hvor mange har du på frys?[emoji5]

Bra:) har lest at det er litt vanskelig å komme ordentlig til med dem som har bakovervendt livmor, så håper ikke det gjelder alle som har det:facepalm: har tre stk:happy:

Bra:) har lest at det er litt vanskelig å komme ordentlig til med dem som har bakovervendt livmor, så håper ikke det gjelder alle som har det:facepalm: har tre stk:happy:

Ah, det kan hende ja[emoji5] går nok fint! Og overlevelsessjansene er gode på blasto[emoji5][emoji5]

Ja det er en trygghet:) Tar dem opp ett eller to tilfelle det ene faller fra?

De tar opp et av gangen! Så overlever ikke det første de tar opp, så tar de opp et nytt! Ved første uttaket mitt så overlevde 4/5 blastoer opptining[emoji5]

I dag har vi vært på babyshopping etter at vi kom hjem :)
Tilbud på barnebutikken her, så vi har kjøpt voksipose og et til trekk til bbhugme-en min :love2

Jeg har så veldig lyst til å tro dere jenter. Men føler at streken burde ha vært sterkere. I dag er det 11 dpo. Merker at jeg har blitt ei hysterisk testeskrulle :wacky:

Hvor tidlig egget fester seg, og hvor fort man produserer hcg, varierer veeeldig! Så du kan fiint ha den streken 11 dpo[emoji1303][emoji1303][emoji7][emoji7]

Hvor tidlig egget fester seg, og hvor fort man produserer hcg, varierer veeeldig! Så du kan fiint ha den streken 11 dpo[emoji1303][emoji1303][emoji7][emoji7]

Jeg håper du har rett! :Heartred Det gikk nesten fire mnd fra uttak til innsett, så merker at dette forsøket er annerledes enn de andre. Har hatt sånn trua, fram til nå da.. Da blir fallhøyden så stor! Blir ny test i morgen tidlig :happy:

Back
Topp