Da melder jeg meg inn her. Testet negativ i går på blodprøve etter innsett av 3 dagers i styrt syklus. Har ett 3dagers igjen på frys som vi setter inn i februar. Hvis det ikke går så vurderer vi sterkt å gi oss. Jeg vet rett og slett ikke om jeg takler flere negative svar. Tenkte litt i går at det er lettere å godta at vi fikk bare ett barn enn flere negative tester. Jeg klarer ikke å gå på jobb eller forholde meg til gravide. Det har begynt å gå ut over livskvaliteten og jeg vet ikke om det er verdt kjempinga lenger. Vi har en nydelig IVFgutt født i 15 som vi koser oss med[emoji173]
Velkommen hit[emoji173]️
Så trist det ble negativt forsøk! Jeg skjønner godt at du føler som du gjør! Hadde vi hatt et barn fra før og fått et slikt år som vi har hatt med nedturer dette året, så tror jeg kanskje at jeg hadde gitt meg jeg også! Er så utrolig tøft! Men sålenge vi ikke har barn, så klarer jeg ikke gi meg! Men jeg gruer meg til ny runde, og jeg er livredd for at 2018 blir en reprise av 2017! Det verste året i mitt liv[emoji57] jeg håper og krysser fingrene for at siste egget ditt er gullegget[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️